Πάρτι με την Μπαρτσελόνα και το Viber στη Μόσχα! (pics & vids)

Πάρτι με την Μπαρτσελόνα και το Viber στη Μόσχα! (pics & vids)

Θάνος Σαρρής
Πάρτι με την Μπαρτσελόνα και το Viber στη Μόσχα! (pics & vids)

bet365

Το gazzetta.gr ταξίδεψε στην πρωτεύουσα της Ρωσίας, προσκεκλημένο στο event για την παρουσίαση του Viber ως επίσημου καναλιού επικοινωνίας της Μπαρτσελόνα και μεταφέρει τις εκρηκτικές προοπτικές της συνεργασίας δύο Κολοσσών.

Τσάμπιονς Λιγκ, ΑΕΚ – ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ώρα 20:30. Παίξε νόμιμα και με ασφάλεια στις συναλλαγές (21+)!

Μπαρτσελόνα, Viber, Μόσχα. Τρεις λέξεις που σε μια πρώτη ανάγνωση μοιάζουν άσχετες μεταξύ τους. Ο ποδοσφαιρικός γίγαντας της Καταλονίας όμως αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις του με την εφαρμογή που από το 2010 άλλαξε εντελώς το τοπίο στην επικοινωνία, επιλέγοντας για την παρουσίαση της συνεργασίας τους την πρωτεύουσα της Ρωσίας.Της χώρας που του χρόνου θα φιλοξενήσει τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση στον κόσμο, το Παγκόσμιο Κύπελλο και βρίσκεται εδώ και καιρό στον πυρετό της προετοιμασίας.

Μεγαλοπρεπής, πανέμορφη και όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότερο οργανωμένη σε ζητήματα που αφορούν τους εκατομμύρια επισκέπτες της από όλο τον κόσμο, η Μόσχα ήταν η ιδανική οικοδέσποινα. Ακόμα και ο καιρός έμοιαζε να συνωμοτεί, αφού ξέχασε τις καταιγίδες των προηγούμενων ημερών και έκανε μια υπέροχη λιακάδα, ιδανική για βόλτα και περιπλανήσεις στα hotspots της πόλης. Και το event ήταν... Mes que un esdeveniment!


Προοπτικές χωρίς όρια

To gazzetta.gr ήταν το μοναδικό ελληνικό Μέσο που έδωσε το «παρών» στο πάρτι στη Ρωσία για την παρουσίαση της σύμπλευσης, η οποία βάζει τα θεμέλια για την εκτόξευση των Καταλανών στον ψηφιακό κόσμο, ως μέρος της συνεργασίας με τον νέο βασικό παγκόσμιο χορηγό τους, τη Rakuten. «Κάτι παραπάνω από ένας σύλλογος». Το μότο της Μπαρτσελόνα αποτελεί έμπνευση και πηγή υπερηφάνειας για το περιβάλλον της, έναν τρόπο πλεύσης που την έχει γιγαντώσει σε πολλούς τομείς, πέραν του αγωνιστικού. Γύρω από το μότο αυτό πλέον το καμάρι της Καταλονίας χτίζει τις δικές του κοινές πορείες με εταιρείες-Κολοσσούς, οι οποίες είναι κάτι παραπάνω από μια απλή συνεργασία, με κάτι παραπάνω από μια απλή εταιρεία.

Όσοι είδαν την αναμέτρηση της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε με τη Γιουβέντους στο International Champions Cup, θα παρατήρησαν ότι ο χορηγός στο μπροστινό μέρος της φανέλας έχει αλλάξει. Η Rakuten πλέον δεσπόζει κάτω από το περήφανο σήμα της Μπάρτσα, επισημοποιώντας τη νέα εποχή. Στο λανσάρισμα της συνεργασίας στην Ιαπωνία, την έδρα της Rakuten, ταξίδεψαν ο Μέσι, ο Πικέ, ο Νεϊμάρ και ο Αρντά, οι οποίοι συναντήθηκαν με περίπου 2.000 υπαλλήλους της εταιρείας, ενώ ακόμα 8.000 από άλλα γραφεία της Ιαπωνίας βρίσκονταν συνδεδεμένοι σε τηλεδιάσκεψη. Μερικά νούμερα που αντανακλούν τη δυναμική.

Η Rakuten αποτελεί τον Main Global Sponsor της Μπάρτσα από το 2017 μέχρι το 2021, με την προοπτική ανανέωσης να είναι ήδη ανοιχτή. Η συμφωνία δεν αποτελεί μια ψυχρή χορηγία, αλλά έχει πολλές προεκτάσεις, προκειμένου η καταλανική ομάδα να ηγηθεί των εξελίξεων στην νέα ψηφιακή εποχή, έχοντας πίσω της μια τεχνογνωσία που έχει δώσει πολλάκις τα διαπιστευτήριά της. Η ενδυνάμωση της διαδικτυακής κοινότητας οπαδών της Μπάρτσα μέσω της Rakuten ID Global Platform, η είσοδος στο Rakuten Ichiba, το μεγαλύτερο διαδικτυακό κατάστημα της Ιαπωνίας, η έκδοση δύο αποκλειστικών πιστωτικών καρτών και αρκετές ακόμα πρωτοβουλίες και καινοτομίες που είναι υπό συζήτηση αποτελούν τα μέχρι στιγμής προϊόντα της κοινής πορείας.

Στη Μόσχα!

Μέρος της Rakuten όμως είναι και το Viber, η πασίγνωστη εφαρμογή επικοινωνίας, που συνδέει πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες στον κόσμο, εξελίσσεται συνεχώς και φυσικά είναι... must και στη χώρα μας. Αρκετοί από εσάς ίσως παρατηρήσατε το... ψηφιακό «γεια» του Λιονέλ Μέσι στο Viber σας, ο οποίος σας καλωσόρισε και σας ενημέρωσε για την ευκαιρία να δείτε από κοντά τον ίδιο και την παρέα του!

Το Viber αποτελεί μετά την έναρξη της χορηγίας το επίσημο κανάλι επικοινωνίας των μπλαουγράνα. Οι οπαδοί της Μπάρτσα ανά τον πλανήτη μπορούν να συνδεθούν, να επικοινωνήσουν και να αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, να ενημερώνονται για τα νέα της ομάδας τους και να μπουν απευθείας στον πυρήνα της δράσης, μέσω της εφαρμογής που θα είναι προσβάσιμη μέσω του Viber πριν τη σέντρα της φετινής Primera!

Με την έναρξη της σεζόν οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη των αγώνων, να ψηφίζουν τους καλύτερους παίκτες μέσω ενός συστήματος που θα έχει την υποστήριξη κορυφαίων στο χώρο της στατιστικής και του σκάουτινγκ εταιρειών, καθώς και να παίρνουν μέρος σε τεστ γνώσεων και διαγωνισμούς video που θα δίνουν την ευκαιρία σε οπαδούς της ομάδας από κάθε γωνιά του κόσμου να δουν τον εαυτό τους σε σημεία που... δεν φαντάζονταν, όπως οι γιγαντοοθόνες του Καμπ Νόου!

Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν ήδη να αποκτήσουν τα δικά τους stickers από την αγαπημένη τους ομάδα, τα οποία θα ανανεώνονται από πανηγυρισμούς και άλλα στιγμιότυπα των παικτών, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα VIP ταξίδι στη Βαρκελώνη και να παρακολουθήσουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα. Στόχος είναι στο άμεσο μέλλον να μπορούν να ψωνίσουν απευθείας τα προϊόντα που θέλουν από την επίσημη μπουτίκ του συλλόγου μέσω του Viber. Ένα πάτημα δηλαδή στην εφαρμογή θα αρκεί για να έρθει απευθείας σπίτι σας η νέα φανέλα ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Τα «μπλαουγράνα» ψώνια μέσω Viber είναι ήδη γεγονός στις ΗΠΑ!

Ήδη οι followers του επίσημου καναλιού έχουν ξεπεράσει τα 4.5 εκατομμύρια, σε μια διαδικασία που χρειάζεται απλά... δύο αγγίγματα στην οθόνη του κινητού σας. Τα team των δύο πλευρών δουλεύουν πυρετωδώς για αναπτύξουν κι άλλες ιδέες, έχοντας στόχο να κάνουν το Viber στην κυριολεξία κάτι παραπάνω από μια εφαρμογή, ένα μέρος γεμάτο από την ξεχωριστή εμπειρία της Μπαρτσελόνα. Και όλα αυτά, μας τα παρουσίασαν στη χώρα που του χρόνου θα αποτελέσει το ποδοσφαιρικό επίκεντρο του πλανήτη, καθώς θα διοργανώσει το Μουντιάλ.

Έπειτα από μια γεμάτη βόλτα στην ηλιόλουστη και πεντακάθαρη Μόσχα, το ραντεβού δόθηκε στο ξενοδοχείο προκειμένου όλοι μαζί οι εκπρόσωποι ΜΜΕ να μεταβούμε στο χώρο της εκδήλωσης, με τους διοργανωτές να έχουν συντονίσει με απόλυτη ακρίβεια τα πάντα. Οι γεμάτοι κίνηση δρόμοι της ρωσικής πρωτεύουσας δεν μείωσαν το ενδιαφέρον και αμέσως μετά την άφιξη μπήκαμε σε... μεσογειακό κλίμα! Οπαδοί της ομάδας (ναι, βρίσκονται παντού) μας υποδέχθηκαν με συνθήματα και τραγούδια.

Aσανσέρ και απευθείας στην ταράτσα, όπου και θα διεξαγόταν η παρουσίαση με φόντο την πόλη. Ξύλινα ποδοσφαιράκια, παιχνιδομηχανές με την ψηφιακή έκδοση της Μπάρτσα να αναζητά χειριστή και εντυπωσιακά κοκτέιλ συνέθεταν το σκηνικό του καλωσορίσματος, το οποίο συνεχίστηκε με εκλεκτούς μεζέδες και νέα κοκτέιλ. Δύο μπαλαδόφατσες με φανέλες Μπάρτσα ανέλαβαν να μας βάλουν στο κλίμα, κάνοντας κόλπα με τη μπάλα και προσπαθώντας (μάταια) να τα διδάξουν στους παρευρισκομένους.

«Μαζί στην ψηφιακή εποχή»

Τη Μπάρτσα εκπροσώπησε ο Senior Digital Product Manager, Ροζέρ Γκαστό Ναβάρο, ο οποίος τόνισε: «Όλοι στη Μπαρτσελόνα είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία με τη Rakuten και το Viber. Η Rakuten είναι μία σύγχρονη εταιρεία υψηλής τεχνολογίας και στο κοντινό μέλλον σχεδιάζουμε να πορευτούμε μαζί στην ψηφιακή εποχή. Το επίσημο κανάλι επικοινωνίας μας, το Viber, θα μας βοηθήσει να επικοινωνούμε ενεργά με τους οπαδούς μας. Πιστεύουμε στο fair play και το ομαδικό πνεύμα. Αυτά δεν σχετίζονται μόνο με το ποδόσφαιρο, αλλά και με τις επιχειρήσεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε για τις εκπληκτικές καινοτομίες που περιμένουν τη Μπαρτσελόνα με τη Rakuten και το Viber στο μέλλον».

Ο Global CEO του Viber, Τζαμέλ Αγκάουα άλλαξε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης το πουκάμισο και το σακάκι με τη νέα φανέλα του συλλόγου και σημείωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που γίναμε το επίσημο κανάλι επικοινωνίας μιας από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες στον κόσμο. Χάρη σε αυτή τη συνεργασία και την εξειδίκευση της μητρικής εταιρείας, το Viber θα προσφέρει διαδραστικά χαρακτηριστικά σε εκατομμύρια οπαδών της Μπαρτσελονα, όλα σε ένα μέρος. Οι οπαδοί θα μπορούν να μαθαίνουν νέα και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες από τον δημόσιο λογαριασμό, να συνομιλήσουν και να μοιραστούν συναισθήματα στέλνοντας αυτοκόλλητα. Είμαι χαρούμενος που βλέπω ότι πλέον το Viber και η Μπαρτσελόνα θα παίζουν μαζί. Ενωμένοι θα πετύχουμε ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες».

Αφού αμφότεροι παρουσίασαν το Επίσημο Κανάλι Επικοινωνίας που σχεδίασε για τη Μπάρτσα το Viber και τις διαδραστικές επιλογές που προσφέρει στο κοινό, η βραδιά έκλεισε με τον ύμνο του συλλόγου, ο οποίος προκάλεσε πανζουρλισμό και DJ set από τον Ρούσλαν Νιγκματούλιν. Για όσους δεν τον θυμούνται, ήταν ο τερματοφύλακας της Εθνικής Ρωσίας στο Μουντιάλ του 2002 και πλέον αποτελεί γνωστό DJ στη χώρα. Ο παλαίμαχος κίπερ εξέφρασε επίσης τον θαυμασμό του για το μεγαλείο της Μπαρτσελόνα και τη συνεργασία.

Τα ποτά με θέα το πανέμορφο Κρεμλίνο και την Κόκκινη Πλατεία ολοκλήρωσαν τη βραδιά. Το κατάλληλο φινάλε σε ένα ταξίδι αντάξιο του επιπέδου των δύο ονομάτων που το διοργάνωσαν, δείχνοντας ότι έχουν στόχο να πορευτούν πάνω στις αξίες και τον επαγγελματισμό που καθιέρωσε αμφότερους ως κορυφή στους χώρους τους. Τη Μπάρτσα στο ποδόσφαιρο, το Viber στην επικοινωνία. Και τα πρώτα βήματα είναι επιπέδου... Champions League!

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

LA LIGA Τελευταία Νέα