«Για να μη σταμάτησε, θα είχε καύσιμα...»

Την απορία του για το γεγονός πως το μοιραίο αεροσκάφος της Σαπεκοένσε δεν σταμάτησε γι' ανεφοδιασμό και την πίστη που είχε στις ικανότητες του πιλότου, εξέφρασε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας LaMia, με την οποία πέταξε η βραζιλιάνικη ομάδα...

«Για να μη σταμάτησε, θα είχε καύσιμα...»

Ο Γκουστάβο Βάργκας, επικεφαλής της LaMia, με την οποία έμελε να γίνει το τελευταίο ταξίδι της Σαπεκοένσε, με το αεροσκάφος να πέφτει κοντά στην πόλη Μεντεγίν και να οδηγεί στον θάνατο 76 από τα 81 μέλη της πτήσης, προσπαθεί να βγάλει άκρη με τα αίτια της τραγωδίας και αναφορικά με τα σενάρια περί έλλειψης καυσίμων αλλά για τη μη πραγματοποίηση ανεφοδιασμού, ανέφερε:

«Είναι πολύ δύσκολο να μην είχε καύσιμα... Ο Μουρακάμι ήταν έμπειρος πιλότος και θα ήξερε αν πράγματι χρειαζόταν να κάνει ενδιάμεση στάση γι' ανεφοδιασμό.

Περιμένουμε τις έρευνες για να διαπιστώσουμε τα ακριβή αίτια της τραγωδίας, αλλά δεν υιοθετώ το σενάριο της έλλειψης των καυσίμων. Αν όντως δεν είχε, τότε μάλλον ήθελε να προσγειωθεί στη Μπόγκοτα γι' ανεφοδιασμό.

Από το Σάντα Κρουζ έπρεπε να πάει στην Κομπίχα, που είναι στη Βολιβία και έπειτα θα συνέχιζε για την πόλη Μεντεγίν, όμως πήγε κατευθείαν στη Μπόγκοτα και μάλλον η συνεννόηση με τους Βραζιλιάνους για την αναγκαστική προσγείωση, ήταν δύσκολη. Πάντως, για να συνεχίσει την πορεία του, σήμαινε πως είχε καύσιμα, θα το είχε δει ο πιλότος...» δήλωσε ο Βάργκας. 

Best of internet