Παίξαμε το The Last Guardian στην Ε3

Gazzetta team
Παίξαμε το The Last Guardian στην Ε3
Αν δεν ήταν το Shenmue 3, το The Last Guardian θα ήταν το γεφύρι της Άρτας της φετινής E3. Διακαής πόθος χιλιάδων μερακλήδων gamers, και από τα λίγα projects που θα έφεραν τη σφραγίδα του δημιουργού τους με τρόπο που μόνο οι Ιάπωνες γνωρίζουν, το παιχνίδι κυμαινόταν για χρόνια στην αβεβαιότητα.

Φέτος βρεθήκαμε στο σχετικό event παρουσία του ίδιου του Fumitο Ueda, όπου μας παρουσιάστηκε ένα μικρό μέρος του τίτλου. Ο Ueda, με το controller στα χέρια, τόνισε πόσο αποτελεί μείξη των δύο αγαπημένων του δημιουργημάτων, του Ico και του Shadow of the Colossus. Το μικρό αγόρι και το τεράστιο πλάσμα στην οθόνη επαληθεύουν κάτι τέτοιο, αλλά το επερχόμενο τμήμα gameplay φανέρωσε περισσότερες ομοιότητες και διαφορές. Ο παίκτης εκ πρώτης όψεως δεν φαινόταν να έχει συγκεκριμένο στόχο και έπρεπε να εκτιμήσει την κατάσταση και να μπει στο πετσί του παιχνιδιού. Και οι δύο χαρακτήρες χρησιμοποιήθηκαν με μια δυναμική μοιρασμένη ανάμεσα στις προαναφερθείσες πηγές έμπνευσης, και με εκπληκτικό, απίστευτα ζωντανό animation.

Ένα άλλο στοιχείο ήταν η μετατροπή σε gameplay στιγμών που θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι cutscenes, όπως φάνηκε και από την παρουσίαση στην press conference της Sony. Από πλευράς αισθητικής, μας φάνηκε κάτι διαφορετικό και από τα δύο παιχνίδια-προγόνους του. Δεν ήταν τόσο βαρύ και συναισθηματικό όσο το Ico ούτε και τόσο μελαγχολικό όσο το Shadow of the Colossus, και αυτό φαινόταν στη χρήση του φωτός, στο περιβάλλον και τη ζωντάνια που απέπνεε ο περίγυρος. Ο Ueda τόνισε και πάλι πως άξονας του τίτλου θα είναι η εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στο αγόρι και τον Trico, το τεράστιο πλάσμα που τον συνοδεύει.

Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος στο enternity.gr