Ghost Recon Wildlands: Η αφιλόξενη Βολιβία σάς περιμένει

Gazzetta team
Ghost Recon Wildlands: Η αφιλόξενη Βολιβία σάς περιμένει
Η σειρά Ghost Recon είναι από τις πλέον αγαπημένες της Ubisoft και του κοινού. Αυτή τη φορά, επιστρέφει με μια εντελώς διαφορετική λογική και προσέγγιση, αφού πλέον έχουμε μπροστά μας ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου με τη λογική και τη φιλοσοφία παραγωγών όπως το Just Cause. Το χιούμορ δεν λείπει από πουθενά και οι παίκτες ταξιδεύουν στο 2019 στη Βολιβία, όπου επικρατεί ένα χάος από τα καρτέλ εμπορίας ναρκωτικών, τη διεφθαρμένη αστυνομία και το κράτος που απουσιάζει από παντού.

Του Παύλου Παπαπαύλου

Οι αποστολές αφορούν το βασικό τμήμα του κεντρικού campaign σε ένα χάρτη γεμάτο δραστηριότητες και χαρακτηρίζονται από τον μεγάλο αριθμό τους. Ο στόχος τους είναι να εξολοθρεύσουμε κάποιο στόχο ή μέλος του καρτέλ, να προστατέψουμε κάποιον ήρωα από επιθέσεις εχθρών ή να κερδίσουμε κάποια resources προς όφελός μας.

Ταυτόχρονα, μπορούμε να μαζέψουμε διάφορα skill points που θα μας βοηθήσουν να «χτίσουμε» το χαρακτήρα μας και να τον αναβαθμίσουμε, προσφέροντας περισσότερα χαρακτηριστικά και ικανότητες. Ανά πάσα χρονική στιγμή μπορούμε να παίξουμε με παίκτη οποιουδήποτε επιπέδου χωρίς να επηρεάζεται ούτε κατ’ ελάχιστο η εμπειρία του co-op ή να θυσιάζεται σε οποιονδήποτε βαθμό η έννοια της συνεργασίας.

Στο online κομμάτι του game, όλα λειτουργούν άριστα. Η μεταφορά από single player σε instance κάποιου άλλου παίκτη γίνεται ομαλά και σωστά, χωρίς προβλήματα lag ή οποιουδήποτε είδους αποσυνδέσεις. Μιλώντας δε για το τεχνικό τομέα, το Wildlands, σε σημεία, εντυπωσιάζει. Η λεπτομέρεια που έχει δοθεί στο σχεδιασμό της Βολιβίας είναι εκπληκτική, και η ποιότητα των γραφικών του περιβάλλοντος αγγίζει ό,τι καλύτερο έχουμε αντικρίσει σε τίτλο open world. Η μετάβαση από ένα σκοτεινό υπόγειο στον έξω χώρο, μέρα μεσημέρι, τυφλώνει, όπως και στον πραγματικό κόσμο, ακόμα και χωρίς τη χρήση HDR.

Ο στόχος των 1080p/30 επιτυγχάνεται στις περισσότερες των περιπτώσεων στην έκδοση του PlayStation 4, με σπάνια frame drops που βλέπουμε κυρίως σε απαιτητικά σημεία με πολλαπλά εφέ να βαραίνουν τη μηχανή γραφικών, όπως για παράδειγμα πολλές εκρήξεις επί της οθόνης.