Πέμπτη, 02 Σεπ 2010

Φοβάμαι ότι θα γίνουμε ΠΑΟ

Σάββατο, 09 Ιανουαρίου 2010 03:15
Bookmark and Share

ΕΓΩ ένα φοβάμαι, περισσότερο. Ότι έτσι όπως πάει ο Ολυμπιακός θα γίνει…Παναθηναϊκός. Θα απαξιωθεί το ρόστερ του, όπως απαξιωνόταν τόσα χρόνια το ρόστερ του Παναθηναϊκού. Διότι, όσο φθείρεται μία ομάδα μέσα από τα αποτελέσματα, τόσο φθείρεται πρωτίστως το ρόστερ της. Κι αν τους πάρει από κάτω τους παίκτες του Ολυμπιακού, έτσι όπως είναι τώρα η ομάδα, πιάσ’ το αβγό και κούρευτο.

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα χρειαστεί μετά όχι τρεις, αλλά 13 μεταγραφές το καλοκαίρι. Και τότε θα γίνει το έλα να δεις. Διότι, δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από το να φτιάχνεις ομάδα αλλάζοντας πολλούς παίκτες στο δυναμικό σου. Ο μόνος τρόπος για να γίνεσαι καλύτερος είναι να προσθέτεις δύο, τρεις, άντε τέσσερις καλούς παίκτες κάθε καλοκαίρι.

ΚΑΙ το πρόβλημα είναι ότι εάν δεν αλλάξει η κατάσταση αυτή την στιγμή στην ομάδα, ο Ολυμπιακός θα αρχίσει να «χάνει» συνεχώς παίκτες. Διότι, ο Ζίκο είναι σα να μην υπάρχει και μία, δύο στραβές η μπόρα θα πάει στους παίκτες. Κι εκεί θα βγουν άχρηστοι κι ο Γκαλέτι κι ο Ντουντού και όλοι. Ο δε Ολυμπιακός αυτή την δεδομένη συγκυρία δεν μπορεί να στηριχθεί σε τίποτα άλλο παρά στους παίκτες.

Ο Σ. ΚΟΚΚΑΛΗΣ ξέρει. Ξέρει εδώ και κάμποσο καιρό τι γίνεται στο Ρέντη. Αλλά δεν έχει κανένα…βίτσιο να αλλάζει προπονητές-όσο κι αν μοιάζει ολίγο ειρωνικό αυτό που γράφω, λόγω των όντως υπερβολικά πολλών αλλαγών που έχουν γίνει. Και νομίζω ότι ακόμη και τώρα ένα πράγμα σκέφτεται. Μήπως με την αλλαγή του Ζίκο, τα πράγματα μετά πάνε χειρότερα με τον Μπάντοβιτς και τον Νινιάδη. Ειδικά στα παιχνίδια με την Μπορντό.

ΠΟΣΟ χειρότερα από το παιχνίδι με την Άρσεναλ στο Λονδίνο μπορεί να πάνε, αναρωτιέμαι εγώ…Δυστυχώς, ο Ζίκο δεν μπορεί να σταθεί πια στον Ολυμπιακό.

Κ. Νικολακόπουλος

(91) Σχόλια

ΦΙΛΙΠΠΟΣ
12 Ιαν 19:26 Από ΦΙΛΙΠΠΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΟΣ .
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΑΝ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΠ`ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΜΟΥΧΛΑΣ . ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΟΛΩΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΙΜΑ ΚΥΛΑΕΙ . Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΘΡΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΤΡΙΦΥΛΛΟΦΟΡΟΣ ? ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΕΜΠΛΕΥ . ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΠΟΤΕ 7 ΓΚΟΛ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ 6 ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ , ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΚΑΙ 3 ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΑΠ`ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΡΣΕΝΑΛ . Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ( ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ 2 ΦΟΡΕΣ ) Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 3 ΝΙΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ( 1 - 2 ΤΗ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ , 1- 2 ΤΗ ΛΑΤΣΙΟ ΚΑΙ 0 - 1 ΤΗΝ ΚΑΛΙΑΡΙ ) ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΜΑ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙ`ΑΥΤΟ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΟΣΗ ΧΟΛΗ ΣΤΙΣ ΒΡΩΜΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΑΤΟ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ , ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠ`ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΠΟΥ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΤΑΜΠΛ , ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΟ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ , ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ . Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΜΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ . Η ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΟΝ ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΟΜΕΝΟ ΕΦΗΒΟ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΕΝΑ ΧΟΡΤΑΡΙΚΟ . Ο ΠΑΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΟΥΤΝΤΕΜΠΛΕΥ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΕΝΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΓΚΟ ΟΠΑΔΩΝ , ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΠΑΟ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ , ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΕΣ ( ΚΑΙ ΕΚΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΟΜΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ , ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΕ ΟΣΟ ΤΟΥ ΠΑΟ ) ΚΑΙ ΦΑΝΦΑΡΕΣ . ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΟΡΕΙΕΣ . ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ . ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΚΡΑΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΠΑΝΤΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΡΙΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ,ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ . Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΡΙΚΟ DNA , Ο ΠΑΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΟΥΣΤΙΚΟ , ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ , Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ , Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΓΚΑΣ , Ο ΑΝΤΡΑΣ , Ο ΗΡΩΑΣ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΑΝ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥΣ , ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ . ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ?
ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ . ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ , ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ . ΘΡΥΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ( ΠΟΣΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ? ΠΟΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ?) Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ , Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ , Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ , Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ , Ο ΘΡΥΛΟΣ , Ο ΜΕΓΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ .

ΦΙΛΙΠΠΟΣ
12 Ιαν 19:21 Από ΦΙΛΙΠΠΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΟΣ .
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΑΝ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΠ`ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΜΟΥΧΛΑΣ . ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΟΛΩΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΙΜΑ ΚΥΛΑΕΙ . Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΘΡΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΤΡΙΦΥΛΛΟΦΟΡΟΣ ? ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΕΜΠΛΕΥ . ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΠΟΤΕ 7 ΓΚΟΛ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ 6 ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ , ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΚΑΙ 3 ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΑΠ`ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΡΣΕΝΑΛ . Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ( ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ 2 ΦΟΡΕΣ ) Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 3 ΝΙΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ( 1 - 2 ΤΗ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ , 1- 2 ΤΗ ΛΑΤΣΙΟ ΚΑΙ 0 - 1 ΤΗΝ ΚΑΛΙΑΡΙ ) ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΜΑ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙ`ΑΥΤΟ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΟΣΗ ΧΟΛΗ ΣΤΙΣ ΒΡΩΜΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΑΤΟ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ , ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠ`ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΠΟΥ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΤΑΜΠΛ , ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΙΚΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΟ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ , ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ . Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΜΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ . Η ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΟΝ ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΟΜΕΝΟ ΕΦΗΒΟ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΕΝΑ ΧΟΡΤΑΡΙΚΟ . Ο ΠΑΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΟΥΤΝΤΕΜΠΛΕΥ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΕΝΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΓΚΟ ΟΠΑΔΩΝ , ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΠΑΟ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ , ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΕΣ ( ΚΑΙ ΕΚΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΟΜΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ , ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΕ ΟΣΟ ΤΟΥ ΠΑΟ ) ΚΑΙ ΦΑΝΦΑΡΕΣ . ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΟΡΕΙΕΣ . ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ . ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΚΡΑΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΠΑΝΤΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΡΙΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ,ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ . Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΡΙΚΟ DNA , Ο ΠΑΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΟΥΣΤΙΚΟ , ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ , Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ , Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΓΚΑΣ , Ο ΑΝΤΡΑΣ , Ο ΗΡΩΑΣ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΑΝ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥΣ , ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ . ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ?
ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ . ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ , ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ . ΘΡΥΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ( ΠΟΣΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ? ΠΟΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ?) Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ , Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ , Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ , Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ , Ο ΘΡΥΛΟΣ , Ο ΜΕΓΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ .

mitsos sarmi
12 Ιαν 04:09 Από mitsos sarmi Σύνδεσμος σχολίου

ti ellas evrwph pao? ti einai auta pou lete kai ta diavazoun kai oi dikoi sas oi asxetoi kai to pistevoun! o olympiakos einai pio psila sth vathmologia ths uefa kai tou cl apo ton pao exei dwsei to 60% ton vathmon sthn ellada ta teleutaia xronia! anavase fetos thn ellada sthn 12 thesh sthn vathmologia ths uefa me to rekor gia ta ellhnika dedomena 7000 vathmous. gia ayto loipon prin peite paramythia mpeite sto site ths uefa kai ksestravotheite. sentoni mono apo ton kanape!

Σκης γιώργος
11 Ιαν 14:10 Από Σκης γιώργος Σύνδεσμος σχολίου

Θα είμαι παλι ο μετριοπαθης της παρεας...Θα πω λοιπόν ότι το ρόστερ του Ολυμπιακου είναι πααρα πολύ καλο΄και θα θυμίσω ότι το ίδιο ρόστερ πέρσι έκανε θαυματα και αν είχαμε περισσότερο βάθος θα είχαμε περισσότερη διαρκεια...Ασε που φέτος έχουμε και τον Σουηδό.....Αλλα πέρσι ο Ολυμπιακος είχε κανονικό προπονητή!!!!!Θα ασχοληθώ όμως και με τοθέμα Καστίγιο και σε προέκταση Λουα Λουα.Παιδια είναι καλές επιλογές για πολλους λογους...Τον εξης εναν!!!!!!Ο ΝΕΡΙ Α Γ Α Π Α Ε Ι Τ Ο Ν Θ Ρ Υ Λ Ο και οι δύο Θ Ε Λ Ο Υ Ν Ν Α Ε Ρ Θ Ο Υ Ν ΚΑΙ Ξ Ε Ρ Ο Υ Ν Τ Ι Σ Η Μ Α Ι Ν Ε Ι Θ Ρ Υ Λ Ο Σ !!!!!!

Rivendell
11 Ιαν 10:51 Από Rivendell Σύνδεσμος σχολίου

Νικολακόπουλε, το πρόβλημα του Ολυμπιακού δεν είναι το ρόστερ, αλλα κάτι απόψεις σαν και τις δικές σου. Και μην εξισώνεις τα προβληματα της ομαδας σου με τον Παναθηναϊκό.Τουλάχιστον, στον Παναθηναϊκό δεν υπάρχουν ούτε προεδροδίαιτοι,ούτε καρεκλοκένταυροι...ούτε έμμισθοι.Καλη εβδομάδα.

GEORGE MASOURAS
11 Ιαν 01:46 Από GEORGE MASOURAS Σύνδεσμος σχολίου

re nikolakopoule anidee me to athlima? niwtheis? trava plune kana piato kai ase ton olumpiako isuxo giati tupoi san kai sena dimiourgoun periergi atmosfaira kai grinia stin omada... kofte autes ti ilithies dilwseis kai asxolitheite me kati pio ousiodeis. na apaksiwthei olo to roaster den uparxei periptwsi pote. uparxoun paixtarades alla uparxoun kai palta pou den eprepe na vriskontai stin omada opws o leonardo oute gia mpak kanei oute kai gia xaf. o olumpiakos exei paixtes vasikous auti ti stigmi pou tha prepe na einai allages tou. o zico den ferei kamia euthini gia tin omada giati irthe se mia agnwsti omada paixtes den tou pairnoun kai otan leei oti kapoion ton theorei anetimo gamw to kerato mou kserei polu perissotera apo kathe dimosiografo... loipon kofte tis m.....ies giati to xete kseftulisei to thema teleiws. o olumpiakos prepei na sunexisei opws einai na enisxuthei na kanei mia kali proetoimasia na douleutoun auta pou thelei o proponitis wste na xei kai deiarkeia sto paixnidi... kai fusika xreiazetai enan paixti san ton darko na vgainei tet a tet kai na les goal prin mpei kai oxi na kaneis to stauro sou na to valei o mitroglou kai na to xanei... o mitroglou exei xronia akoma na psithei kai na paiksei mpala, opws xreiazetai enan belluschi sto kentro na dimiourgei gia mena polu kalos o oscar alla gia vasiko xreiazesai kalutero. prwtos scorer tou olumpiakou fetos o mitroglou me 5 goal... tragikotato... perusi o belluschi eixe 11 assist kai 6 goal sto prwtathlima nomizw... diladi apo ta podia tou vgikan 17 goal... alla tosa eixe kai o galletti me tis assist kai ta misa apo auta o diogo... fetos apo ti mesi kai mprosta imaste ksevrakoti kai auto gt oti pige na xtisei o proedros perusi ta gamise ola se 2 mines to kalokairi me tis apofaseis tou... ola ta alla einai m.....kies na asxoleiste eseis oi dimosiografei kai na ta kanete san ta moutra sas... o olympiakos mia xara einai kai as nikaei me ena goal kathe agwnistiki opoiadipote alli kinisi ektos apo metagrafi den ofelei se tpt...

Rat-poison
10 Ιαν 22:24 Από Rat-poison Σύνδεσμος σχολίου

...και επειδή δεν είστε πραγματικά μεγάλη ομάδα, για να έχετε τις ανάλογες αντοχές, αλλά βασίζεστε σε παράγκες και σε σπείρες ληστών, τώρα που σας παίρνει ο κατήφορος η κατρακύλα δεν θα έχει σταματημό.Χαλαρώστε και απολαύστε το.Καλή διαδρομή.

Rammlied
10 Ιαν 20:46 Από Rammlied Σύνδεσμος σχολίου

Η απαξίωση του ρόστερ έρχεται όταν θεωρείς το Ζαιρί καλύτερο του Λέτο, πιθανολογείς το ταλαιπωρημένο αγγλάκι παραγωγικότερο του μέγιστου Σισέ, νομίζεις ότι ο εξαφανισμένος εδώ και καιρό Γκαλέτι είναι όπως στις αρχές, κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι "γκολάρες" του Λεονάρντο, όταν για το μπαχαλο της ομάδας σου έφταιγε ο Κετσπάγια 3 μήνες αφότου έφυγε και στην πρώτη νίκη με πάνω από ένα γκολ διαφορά χαρακτηρίζεις τον ΟΣΦΠ Brazil. Αισίως ανακαλύπτεις "αδελφές" σχέσεις ΑΕΚ ΠΑΟ και φιλικές ομάδες του Παναθηναϊκού στο φετινό πρωτάθλημα.

Όλα αυτά και ότι άλλο εφεύρεις στη συνέχεια θα απαξιώνουν την ομάδα σου κάθε φορά που οι σοβαροί φίλοι του Ολυμπιακού θα ανακαλύπτουν τη πικρή αλήθεια ότι ο Ολυμπιακός του Κόκκαλη έφτασε στο τέλος του.

ΜΠΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ
10 Ιαν 20:02 Από ΜΠΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

Παιδια παλι μας αποπροσανατολιζουν οι δημοσιογραφοι και τα διαφορα site τους.
για τους λογους που εκεινοι μονο ξερουν.ΟΥΤΕ ΖΙΚΟ ΟΥΤΕ ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ φταινε αλλα και να φταινε καποιοι τους επελεξανΔεν βαρεθηκατε αυτα τα παραμυθια περι παιχταραδων που εμεις τα δινουμε ολα αλλα δεν μπορουν οι γυναικες τους δεν μπορουν τα παιδια τους δεν συμφωνει η πεθερα τους κλπ κλπ και στο τελος δεν προλαβαινουμε να παρουμε τιποτα.Οταν διωξαν το Κετσπαγια αναγνωρισανε ταυτοχρονα και τα λαθη του καλοκαιριου και θα τα διορθωνανε το Δεκεμβριο και αντι να εχουν λυση ετοιμη απο το Νοεμβριο για την αντικατασταση του καλυτερου παικτη της τελευταιας δεκαετιας,μονο ο Νικοπολιδης δεν εχει δοκιμασθει εκει.Εγω δεν εχω την απαιτηση να πληρωνει ο προεδρος απο τη τσεπη του για να ευχαριστιεμαι εγω δεν μου αρεσει ομως να μας δουλευουν με παραμυθια και εξιλαστηρια θυματα εφημεριδες και διοικηση παρεα.
Κραχτε τους OXI γιατι δεν παιρνουν παιχτες ΑΛΛΑ γιατι μας δουλευουν.

Evan
10 Ιαν 19:32 Από Evan Σύνδεσμος σχολίου

"ΕΓΩ ένα φοβάμαι, περισσότερο. Ότι έτσι όπως πάει ο Ολυμπιακός θα γίνει…Παναθηναϊκός. Θα απαξιωθεί το ρόστερ του, όπως απαξιωνόταν τόσα χρόνια το ρόστερ του Παναθηναϊκού."
EGO stin thesi sou ta fovomouna kati allo......apo tis koutamares pou les min apaksiothis esi....
Eftase epitelous h stigmi pou o olybiakos evgale to alithino prosopo tou...
Afti h omada den apedide podosfero ta teleftea xronia sta perisotera pexnidia kai parola afta eite thema tixis eite thema VOHTHIAS apo dietisia eperne ta apoelesmata...
Oloi kseroume tous pextes tou olybiakou..Galletti pextaras, mareska, dudu kaloi, torosidis pextaras, mitroglou talento, melberg poli kalos, avraam kalos mono dipla se ena kalitero apo afton....Alla kapou ekei stamataei to thema...
O zaiki einai kalos gia oles tis omades tou katoterou velinekous apo OSFP/PAO.
O Leonardo einai aristero back( oxi arister extrem)
O Bravo einai episis mikros pextis.
O Diogo einai megalo palto pou ton plirose o Kokkalis ena soro lefta kai tora oute bori na on poulisi.
O Durbishere einai amifivolou aksia kai paei legodas....
So pioi pextes tha apaksiothoun K. Nikolakopoule???? Afti pou itan apaksiomenoi prin erthoun ????
Episis pioi pextes apaksiothikan ston Pao.???? O tsiolis, o dimoutsos, o gabriel, Kleyon,... Mipon tous thelete kai aftous ston olybiako???

Lipon asxolithite me tin omada sas (alla einai san a katheste se anamena karvouna) kai afiste tora tis alles omades mna kanoun afto pou boroun.....

Padous filoi olybiakoi kai Panathinaikoi thimithite....an sto telos to prortathlima to pari o OSFP tote o Nikolakopoulos tha ta ksexasei ola afta pou leei tora san na min ta eipe pote....

Episis na thimaste oti otan mia omada fernei ton Zairi, ton Lua Lua, kai ton Ledesma kai h alli ton Katsourani, ton Cisse, Leto den tha itan adikia h proti omada na pari protathlima????

vatsas vasilis
10 Ιαν 18:43 Από vatsas vasilis Σύνδεσμος σχολίου

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΖΙΚΟ?ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΛΑ ΒΡΕ!!! ΣΕ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ.ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΠΟΝΙΤΗ ΘΑ ΑΛΑΖΟΥΜΕ?Η ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ΠΑΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ?ΑΛΛΑ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΒΑΒΟΥΡΑ.ΖΙΚΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

θεμης τσελικας
10 Ιαν 18:20 Από θεμης τσελικας Σύνδεσμος σχολίου

Joey Ramone να σου θημυσω εγω βαζελακο τη πρασινη παραγκα που χατε φτιαξει τη δεκαετια του 80,με οφη δοξα λαρισα λειβαδεια,που παιζατε εκει μεσα φιλικα.ΑΣΧΟΛΗΘΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟ ΗΣΥΧΟΥΣ.και βαζελοι να μη ξεχνατε οτι και αλλα χρονια βγαλατε γλωσσα και κοπηκε.οι παιχτες του ολυμπιακου δεν προκειτε να απαξιωθουν κυριε νικολακοπουλε,διοτι ο ολυμπιακος δεν ειναι παναθηναικος.απλα.

kalamata 13
10 Ιαν 17:40 Από kalamata 13 Σύνδεσμος σχολίου

Από την ώρα που ο Ολυμπιακός μπήκε στο χορό με την υπόθεση της μεταγραφής του Σκόκο, αντιμετωπίζει κι ένα άλλο κίνδυνο, πέραν του ότι η ΑΕΚ δεν θα του δώσει τον παίκτη-όπως τουλάχιστον λέει. Διότι, αν είναι αλήθεια ότι ενδιαφέρεται κι ο Παναθηναϊκός για τον Αργεντινό με το Κοινοτικό διαβατήριο, τότε βάσει των «αδελφών» σχέσεων που έχουν Παναθηναϊκός και ΑΕΚ, μπορεί να τον τσιμπήσει τον παίκτη θεωρητικά τουλάχιστον, πιο εύκολα ο πράσινος από τον κόκκινο.

TOULAXISTON ATYXEIS THA XARAKTIRIZA TIN FRASI SOU «αδελφών» σχέσεων που έχουν Παναθηναϊκός και ΑΕΚ SE ALLO ATHLITIKO SAIT... TO GAYROI ADERFIA MAZI THA TO SIKOSOUME STIN NEA FILADELPHIA EINAI MIA RETSINIA POU DEN THA KSEXASTEI POTE...

Δημητρακόπουλος Κώστας
10 Ιαν 17:19 Από Δημητρακόπουλος Κώστας Σύνδεσμος σχολίου

Ομαδαρα σημερα ε??? Παπαδες κανουμε μπροστα οπως μας ελεγες... ΘΥΜΑΣΑΙ???
Τι αλλο θα μας πεις τωρα?

king07
10 Ιαν 17:17 Από king07 Σύνδεσμος σχολίου

milane kai tis xountas ta paidia opws leei kai to sinthima....mpoxa vroma tou pao i istoria....min asxoleiste me omades anwteres apo esas vazelakia......kai oso gia tin istoria afisteto...lefta mes ta louloudia ktl....parartimata kai dn simazeyetai...otan vgenoun paixtes tou ari -koke kai tou paok-filomeno kai lene dn theloume na to parei o thrylos fantastite poso tsouzi.... alla ti na kanoume osa dn ftanei h alepou.........

Joey Ramone
10 Ιαν 16:44 Από Joey Ramone Σύνδεσμος σχολίου

Για ποιές αδερφικές σχέσεις μεταξύ Παναθηναϊκού και Αεκ μιλάς ρε Νικολακόπουλε; Αυτά να τα γράφεις στο Φως να δημιουργείς τις συνειδήσεις των νέων γαύρων, αυτών της γενιάς της παράγκας. Γιατί κάποιοι άλλοι θυμόμαστε πολύ καλά κάποιες άλλες σχέσεις...μια κόκκινη ομάδα να ανοίγει τα πόδια στην Αεκ και να της δίνει το πρωτάθλημα για να μην το πάρει ο Παναθηναϊκός. Όπως και θυμόμαστε και τις δηλώσεις που είχε κάνει για το συγκεκριμένο παιχνίδι ένας από τους πιο ανέντιμους παίκτες που έχουν περάσει ποτέ από τα ελληνικά γήπεδα, ο ¨κύριος¨ Καραπιάλης. Adiòs...

Βαρνας Γιωργος
10 Ιαν 15:46 Από Βαρνας Γιωργος Σύνδεσμος σχολίου

re min treleneste mpala einai kai gurizei. gia mena h omada 8elei mia freskia allagi. kai allagi den einai na kunigas megala onomata tou podosfairou pou den prokeite na er8oune stin omada sou kai na katastreyoun thn kariera tous sto ftwxotato elliniko prwta8lima, alla na agoraseis 5 pitsirikades pou agapane ton olumpiako, exoune oneira gia tin mpala kai gia thn omada, kai ginonte ena me tin kerkida otan vazoune goal. kai meta apo 5 xronia 8a kaneis kai poreia stin europi. etc ginonte oi pories..siga siga..den perimeneis na pareis ena onoma tipou ben alfa kai na nomizeis pws etc 8a kaneis poreia. to mono pou kataferneis einai na prokaleis en8ousiasmo stin kerkida kai na kaneis ta vazelia na zileuoun.. alla apo teteia kourastikame pia. einai kairos na ginoume omada.. oxi na perifaneuomaste pws pernoume tosa xronia prwta8lima, otan se auto to prwta8lima paizoume monoi mas.. diladi eleos..

Μιχάλης Παπαδόπουλος
10 Ιαν 15:34 Από Μιχάλης Παπαδόπουλος Σύνδεσμος σχολίου

Κώστα συμφωνώ μαζί σου. Δεν πρέπει να απαξιώσουμε το ροστερ με τίποτα γιατί αν γίνει αυτό θα γυρίσουμε στα πέτρινα χρόνια. Τωρα χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια γιατί ο Πρόεδρος και την ομάδα άφησε με κενά και τον Πατέρα να αλωνίζει, δε λέω ότι φτέει η διαιτησία γιά το -5 απλά είναι το κερασάκι στη τούρτα (τα έγραψα στην αρχή της χρονιάς και στον Κάρπετ αλλά μου απάντησε με άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε). Το καλοκαίρι αντί να πάρουν παίχτες εκεί που είχαμε κενά η Διοίκηση έριξε το βάρος της στην αύξηση του Μ.Κ.. Επίσης λάθος ήταν και η πρόωρη ανανέωση των συμβολαίων των Galletti & Dudu , από την ανανέωση και μετά είναι στην ομάδα σαν δημόσιοι υπάλληλοι, τα συμβόλαιά τους έπρεπε να ανανεωθούν το τελευταίο εξάμηνο οχι νωρίτερα.
Δεν φταίει κάτι μόνο του αλλά ΟΛΑ ΜΑΖΙ.
Τώρα η οάμδα χρειάζεται συσπήρωση όχι γρίνιες, και προς θεού δεν πρέπει να αρχίσει "το κινύγι μαγισσών" τα λάθη δεν διορθώνονται τώρα αλλά πιστεύω πως αν η ομάδα συσπυρωθεί και με το υπάρχον ρόστερ, παρα τα κενά του, με την ψυχή και τον τσαμπουκά, χαρακτηριστικά της ομάδας μας, μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα αρκεί να κάνουμε μία γκέλα λιγότερη από τους άλλους και τους κερδίσουμε στο ΟΑΚΑ. Αν γίνει αυτό ο τίτλος θα αξίζει όσο τα προηγούμενα 13 μαζί. Η ηδονή όλων μας θα είναι μεγαλύερη ακόμα και τότε που πήραμε το έβδομο συνεχόμενο αλλά και να μην γίνει αυτό η φετινή χρονιά πρέπει να είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ και από του χρόνου να αρχίσει ένα άλλο σερί.
ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ
ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΓΕΙ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

DPao
10 Ιαν 14:39 Από DPao Σύνδεσμος σχολίου

tol7 apo tn mia les na vlepoume oloi mazi agwnes kai apo tn alli mas apokaleis tritodefterous..pes mou enan pana8inaiko-aektzi ktl ktl pou 8a katsei na dei agwna mazi sou otan tn apokaleis etsi..telospantwn egw ena 8a sas pw gia na deite ti diafora mesa st idio to swmateio sas..o kokkalis mesa se 3 xronia exei alla3ei 4-5-6 (dn 8imamai posous na sas pw tn ali8eia) proponites..apotelesma? ka8e xrono 8a prepei na allazei sxedon olon tn kormo tis omadas kai xwris na exei afisei tn proponiti na kanei tn douleia tou..ekane peismata me tn valverde..opws ekane k o teleftaios..alla i8ele na meinei..tote tou dineis ena simvolaio kai tn afineis na sinexisei to ergo tou..o valverde 8a ekane tis metagrafes pou i8ele kai ekei 8a vlepate enan teleiws diaforetiko olimpiako apo oti vlepete twra..(sas 8imizw oti o ferguson einai 20 xronia stn m.u kai ta prwta xronia i m.u paleve na bei stn 4ada..apotelesmata 0 dld..alla i dioikisi ebisteftike to ergo tou kai ta apotelesmata ta 3erete oloi..kai an peite oti to elliniko prota8lima ti sxesi exei me to aggliko..to idio me tn lyon kai tn peren..to idio paei na ginei kai twra me bordeaux kai blanc..deite kai to paradeigma tis porto..edw lucho kai lisandro lopes figane kai afti pali kalipse ta kena tis me neous paiktes apo fitwria i apo to tmima scouting..oi proponites 8eloun tn empistosini tis dioikisis akoma kai ta asxima apotelesmata diadexontai to ena to allo...lete kai o ketspaya dn afise ergo ston olimpiako..tetoia amintiki leitourgia, ali8eia, pote eixe o olimpiakos???)..oi aggelopouloi sto basket ta teleftaia 3 xronia exoun stiri3ei oso den paei allo ton Giannaki..vlepoun oti kanei ta la8i tou alla siga siga i omada dinamwnei..kai exei ftasei sxedon to epipedo tou Pao..etsi ginetai i douleia..afineis ton proponiti na kanei tn douleia tou kai meta apo ton 2o-3o xrono krineis ta apotelesmata..an o Olimpiakos dn parei to prwta8lima fetos, tn Giannaki ton diwxnoun..gt iliko iparxei..kai poli kalo malista..kai me enan 3eno proponiti 8a er8oun kai oi koupes..etsi egine kai me tn pao..iliko ipirxe..ir8e kai o obradovic kai edese to gliko..kai fisika iparxei kai i ameristi ebistosini apo tous giannakopoulous..oti 8elei o obradovic tou to dinoun gt 3eroun oti mono etsi 8a er8ei to kalo tis omadas..kai sta idia vimata vadizoun oi aggelopouloi an kai pou kai pou fernoun paiktes pou o proponitis dn tous poli8elei..afta...sinopsi: oi 3enoi einai oi xazoi pou xtizoun aftokratories vasismenes kiriws se proponites, kormo KAI FITWRIA kai emeis eimaste oi e3ipnoi pou ka8e xrono allazoume proponiti, kormo kai psaxnoume na vroume sta va8i tis zouglas gia tn epomeno amintiko half..gt ena 21xronos i 22xronos paiktis einai poli mikros gia prwta8litismo.....(vl. messi, c.ronaldo, pedro,capel kai tosoi alloi opws kai me xavi,iniesta, kaka paliotera)..ola einai 8ema nootropias..elpizw na mn sas kourasa..parakalw na dimosieftei..

DPao
10 Ιαν 14:30 Από DPao Σύνδεσμος σχολίου

tol7 apo tn mia les na vlepoume oloi mazi agwnes kai apo tn alli mas apokaleis tritodefterous..pes mou enan pana8inaiko-aektzi ktl ktl pou 8a katsei na dei agwna mazi sou otan tn apokaleis etsi..telospantwn egw ena 8a sas pw gia na deite ti diafora mesa st idio to swmateio sas..o kokkalis mesa se 3 xronia exei alla3ei 4-5-6 (dn 8imamai posous na sas pw tn ali8eia) proponites..apotelesma? ka8e xrono 8a prepei na allazei sxedon olon tn kormo tis omadas kai xwris na exei afisei tn proponiti na kanei tn douleia tou..ekane peismata me tn valverde..opws ekane k o teleftaios..alla i8ele na meinei..tote tou dineis ena simvolaio kai tn afineis na sinexisei to ergo tou..o valverde 8a ekane tis metagrafes pou i8ele kai ekei 8a vlepate enan teleiws diaforetiko olimpiako apo oti vlepete twra..(sas 8imizw oti o ferguson einai 20 xronia stn m.u kai ta prwta xronia i m.u paleve na bei stn 4ada..apotelesmata 0 dld..alla i dioikisi ebisteftike to ergo tou kai ta apotelesmata ta 3erete oloi..kai an peite oti to elliniko prota8lima ti sxesi exei me to aggliko..to idio me tn lyon kai tn peren..to idio paei na ginei kai twra me bordeaux kai blanc..deite kai to paradeigma tis porto..edw lucho kai lisandro lopes figane kai afti pali kalipse ta kena tis me neous paiktes apo fitwria i apo to tmima scouting..oi proponites 8eloun tn empistosini tis dioikisis akoma kai ta asxima apotelesmata diadexontai to ena to allo...lete kai o ketspaya dn afise ergo ston olimpiako..tetoia amintiki leitourgia, ali8eia, pote eixe o olimpiakos???)..oi aggelopouloi sto basket ta teleftaia 3 xronia exoun stiri3ei oso den paei allo ton Giannaki..vlepoun oti kanei ta la8i tou alla siga siga i omada dinamwnei..kai exei ftasei sxedon to epipedo tou Pao..etsi ginetai i douleia..afineis ton proponiti na kanei tn douleia tou kai meta apo ton 2o-3o xrono krineis ta apotelesmata..an o Olimpiakos dn parei to prwta8lima fetos, tn Giannaki ton diwxnoun..gt iliko iparxei..kai poli kalo malista..kai me enan 3eno proponiti 8a er8oun kai oi koupes..etsi egine kai me tn pao..iliko ipirxe..ir8e kai o obradovic kai edese to gliko..kai fisika iparxei kai i ameristi ebistosini apo tous giannakopoulous..oti 8elei o obradovic tou to dinoun gt 3eroun oti mono etsi 8a er8ei to kalo tis omadas..kai sta idia vimata vadizoun oi aggelopouloi an kai pou kai pou fernoun paiktes pou o proponitis dn tous poli8elei..afta...sinopsi: oi 3enoi einai oi xazoi pou xtizoun aftokratories vasismenes kiriws se proponites, kormo KAI FITWRIA kai emeis eimaste oi e3ipnoi pou ka8e xrono allazoume proponiti, kormo kai psaxnoume na vroume sta va8i tis zouglas gia tn epomeno amintiko half..gt ena 21xronos i 22xronos paiktis einai poli mikros gia prwta8litismo.....(vl. messi, c.ronaldo, pedro,capel kai tosoi alloi opws kai me xavi,iniesta, kaka paliotera)..ola einai 8ema nootropias..elpizw na mn sas kourasa..elpizw na dimosieftei..

ΛΕΩΝΙΔΑΣ
10 Ιαν 13:56 Από ΛΕΩΝΙΔΑΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΩΣΤΑ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

TOL7
10 Ιαν 13:42 Από TOL7 Σύνδεσμος σχολίου

ΡΕ xiotis ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΡΑΒΑΣ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΡΑΜΑ. ΚΑΠΟΤΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΕΦΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΟΗΘΑΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΓΩ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
ΚΑΠΟΤΕ ΕΣΥ ΠΡΟΚΡΙΝΟΣΟΥΝ ΤΣΟΥΚΟΥ-ΤΣΟΥΚΟΥ ΜΕ 6 ΚΑΙ 7 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑΝΕ ΘΕΟ.
ΕΓΩ ΟΜΩΣ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΜΕ 10 ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΣΤΟΥΣ 16. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ.
ΠΑΡΟΛΟ ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΙΜΟΔΟΤΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ(ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ) ΑΠΈΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΦΕΡΝΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
ΜΟΝΟ ΦΕΤΟΣ ΕΣΕΙΣ ΑΞΙΩΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΡΙΞΑΤΕ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ, ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΜΕΙΝΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΜΑΓΚΙΤΗ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ;;;;
ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΓΚΑΚΙΑ ΒΑΖΕΛΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ. ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΡΕ ΜΟΡΤΕΣ.
ΑΦΗΣΤΑ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΙΧΕ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ, ΕΝΩ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ.
ΑΠΛΩΣ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ 25 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ GL, ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ.
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ(ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΟΚΚΑΛΗ,ΠΙΛΑΒΙΟΥ,ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ).
ΞΕΧΩΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΔΙΕΦΕΡΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
ΚΑΘΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΦΕΤΟΣ.
ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΚΑΝΑΜΕ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ.
ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ
ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
ΤΡΙΤΟΔΕΥΤΕΡΟΙ
KΩΣΤΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ.

pireas1962@gmail.com
10 Ιαν 13:31 Από pireas1962@gmail.com Σύνδεσμος σχολίου

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΩΣΤΑ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΑΡΔΙΝΟΦΕΡΝΕΙ;

niakapellidh
10 Ιαν 13:16 Από niakapellidh Σύνδεσμος σχολίου

ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΦΩΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΤΑΝ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ

niakapellidh
10 Ιαν 12:59 Από niakapellidh Σύνδεσμος σχολίου

ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΑΙΝΩ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΤΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΤΕ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΒΡΟΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ

ΣΠΥΡΟΣ
10 Ιαν 12:39 Από ΣΠΥΡΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

Κυριε Κωστα καλα ολα αυτα, αλλα ο Σωκρατες το αφησε φετος.Οτι και να λετε οταν σου φευγει ο Τζολε και ο αναπληρωματικος του και δεν παιρνεις αριστερο χαφ το καλοκαιρι ενω τολμας να μην παιρνεις και τον Δεκεμβρη!!!!, οταν διωχνεις εναν προπονητη απο την 2η αγωνιστικη και οταν εχεις αφησει τους Βραζιλιανοααγεντινους να κανουν κουμαντο στην ομαδα τοτε καληνυχτα!!!!Δεν σου φταιει κανενας Κετσπαγια και κανενας Ζικο!Καλο θα κανετε λοιπον ολοι που γραφετε για τον Ολυμπιακο να λετε πρωτα αυτα και μετα να λετε για τον Ζικο.Μπορει να μην κανει για προπονητης αλλα και λιγο σεβασμος στον Λευκο Πελε!!!!Ας τον διωξει τωρα παρα να τον ξεφτιλιζει.Στην τελικη ολους εσας σας ξερουν καποιοι Ελληνες.Τον Ζικο τον ξερει ολος ο πλανητης!!!!

Χρυσόστομος Βουλγαρόπουλος
10 Ιαν 12:32 Από Χρυσόστομος Βουλγαρόπουλος Σύνδεσμος σχολίου

Έχεις δίκιο.Τις μεγάλες ομάδες τις κάνουν οι τίτλοι.Και οι τίτλοι έρχονται μέσα από νίκες.όταν δεν νικάς απαξιώνεται και η ομάδα και οι παίχτες φυσικά που αποτελόυν την ομάδα.

DAFFY
10 Ιαν 11:50 Από DAFFY Σύνδεσμος σχολίου

ΠΑΟ γεννιέσαι δεν γίνεσαι.
Είναι όλα αυτά που δεν πρόκειται να μάθετε ποτέ. Η περηφάνια και η κλάση δεν αγοράζεται ...«φίλοι» μου. Ομάδα των πρωτοδικείων, των κατασκόπων των φυλακισμένων και διορισμένων προέδρων με μεταγραφές και γήπεδα των φορολογουμένων για να ικανοποιούν πρωτόγονα αισθήματα διαρκώς πεινασμένων.
Υ.Γ.
Ελλάς, Ευρώπη, Παναθηναϊκός,
Γουέμπλει, Λίβερπουλ, Αμστερνταμ
Πορτογαλία - Ελλάδα = 0-1
Μουντιάλ 2010
ΜΥ PRIDE

ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
10 Ιαν 11:35 Από ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΤΟ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.
Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΣΠΕΙΡΕ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΑΛΙΑ.

Stelios13
10 Ιαν 11:25 Από Stelios13 Σύνδεσμος σχολίου

Cisse i Mitroglou??? Ma Mitroglou... A re nikolako me afto to Ma Mitroglou tha meineis stin istoria.

kara 13
10 Ιαν 11:09 Από kara 13 Σύνδεσμος σχολίου

ρε tol7 μπασκετ βλεπεις?πρωταθληματα δεν μου λειπουν,δεν ειμαι πεινασμενος για κουπες,5 ευρωπαικαι εχω..αλλα πιστεψε αυτο...

nikolakopoule i8eles den i8eles evgales afto pou krivei toso kairo mesa tou ka8e gavros...dld na petaksei apo pano tou tin pseftiki limanisia magia tis troumpas kai na ginei panathinaikos.....afto lipame alla den ginete oute ston allo kosmo ...o panathinaikos den prokite na viasei to elliniko podosfero gia na ikanopiisei to koblex tou ego den xano pote...kata ta alla ...ti ginete..???? e...oi...plagioi na pan kala...!!!!!

Andreodim
10 Ιαν 10:34 Από Andreodim Σύνδεσμος σχολίου

Κάπως έτσι είναι τα πέτρινα χρόνια! Το θέμα είναι ότι πρέπει πάνω απ΄ όλα να βρεις νέα διοίκηση για να στηρίξει τη νέα ομάδα που θα θέλει χτίσιμο...Με τη νέα διοίκηση ο κόσμος θα έχει υπομονή να στηρίξει τους νέους παίκτες και να στέκεται και δίπλα στους παλιούς. Με τον Κόκκαλη στην προεδρία και με την φήμη του τσιγκούνη , όποιον και να φέρει αν δεν αποδίδει από την αρχή θα τον "κάει" ο κόσμος που δεν θα έχει υπομονή.

Δυστυχώς έτσι είναι ...ολα ξεκίνησαν όμορφα και ρομαντικά το 1995-1996 με διοίκηση σοβαρή, προπονητή αναγνωρισμένο και παίκτες (έλληνες) ταλέντα και με 2-3 ξένους που στην Ελλάδα δεν υπήρχαν....Το ταξίδι είχε πολλές χαρές αλλά και αρκετες πικρες. Να θυμίσω ότι το σύνθημα της ομάδας του 1995 , ήταν υπομονή, να γίνουμε ομάδα και απο του χρόνου να χτυπήσουμε το πρωτάθλημα. Δηλαδή να μην υπάρχει η πίεση του πρωταθλητισμού που μπορει να ισοπεδώσει το οτιδήποτε εν τη γεννέση του. Πράγμα που τώρα δεν υπάρχει και νομίζω ότι μετά απο 15 χρόνια είναι λογικό να έχουν φθαρεί όλα και να πρέπει να αρχίσουμε και πάλι από την αρχή....

saravakos7
10 Ιαν 10:25 Από saravakos7 Σύνδεσμος σχολίου

Στα 39 μετρας και αυτα που πηρατε πριν καθιερωθεί η Α εθνική? Τότε που εσείς παίζατε με την ελευσίνα, τα ταμπούρια και τα καμίνια στο τοπικό του πειραιά, την ώρα που Παναθηναικος, αεκ, πανιωνος, απολλων (με ομαδαρες οι 2 τελευταιοι) παίζανε μεταξύ τους για να προκριθεί ΕΝΑΣ στα τελικα?? Επίσης μετράς και τα 12 πέτσινα?? Α,... παραλίχο να το ξεχάσω!! Μετράς και το χάρτινο????????

TO PALIKARI
10 Ιαν 09:58 Από TO PALIKARI Σύνδεσμος σχολίου

7-0

john raven
10 Ιαν 09:54 Από john raven Σύνδεσμος σχολίου

ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ ΤΟΣΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΑ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΣΚΟΚΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ???????? ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΛΠΙ ΚΑΙ ΑΜΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ....ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝΕ ΟΤΙ ΔΩΣΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟ ΣΙΣΣΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΟΠΩΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΒΟΥΛΩΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ο ΣΙΣΣΕ ) ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟ......
ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ , ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ......ΜΠΑΧΑΛΟ.....ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΒΑΝΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΣΙΑΣ ,ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ....ΕΔΕΣΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ......ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΤΗΣΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΕΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.....ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΤΩΡΑ? ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΛΑΚΩΘΕΙ Ο ΖΙΚΟ......ΑΡΕ ΡΕ ΖΙΚΟ ΕΣΥ ΘΕΕ....ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ.......ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ .....

Dean G.  -13-
10 Ιαν 09:22 Από Dean G. -13- Σύνδεσμος σχολίου

αν δεν υπήρχε και αυτός ο νικοπολίδης να πηγαίνουν τα περισσότερα σουτ στον άξονα του κ να τα ποιάνει...ο ολυμπιακος τώρα θα ήταν στο - 15....αλλά γνωστή κωλοφαρδία....τσπ...ο ολυμπιακός παιδια ειναι τελειωμένος..οι παίχτες τα έχουν φτύσει απο τώρα...οι μίσοι είναι τραυματίες...και όσοι επανέρχονται δεν μπορούν να βρουν ρυθμό...στο ματσ με την α.ε.κ δεν μπορουσαν να γυρίσουν στην άμυνα..ειχαν πεθάνει.αν δεν έκαναν τόσες μαλάκίες στην επιθέση οι αεκτζήδες τωρα θα μιλάγαμε για ήττα ΝΤΡΟΠΗ.!!!..δεν παίζει κούπα φέτος γα ολυμπιακό...μόνο αν αυτοκτονήσει η πανάθα.!! αλλα με αυτόν τον Σισσέ που εκτος απο επίθεση παίζει τα παντα...και σκοράρει σαν τρελός..δύσκολα....πολύ δύσκολα...και κτ ακόμα...καλύτερος σκόρερ απο σισσε δν υπάρχει στη ελλάδα τώρα..αυτα περι νταρμπισιρ και μητρογλου...ελεος δλδ...ουτε καν...Υ.Γ ( πατέρααα..πάρε αμυντικούς.!!!!!!!!!!!!!)

Sakis Aralikis
10 Ιαν 08:05 Από Sakis Aralikis Σύνδεσμος σχολίου

Να απαξιωθούν ο Γκαλέτι και ο Ντούντου λίγο δύσκολο. Κάποιοι άλλοι πάλι (που παίζουν βασικοί) ήταν απαξιωμένοι από πριν, όπως ο Όσκαρ, ο Γκαλίτσιος, ο Ζαϊρί (θυμίζω ότι αποκτήθηκε για να ξεκουραζει τον Γκαλέτι), κλπ. Αλλά είναι και κάποιοι μέτριοι που τους πλάσαραν για καλούς, όπως ο Ντιογό και ο Μαρέσκα. Το πρόβλημα του ΟΣΦΠ είναι ότι έχει πολλές ελλείψεις, αναμένονται και αποχωρήσεις το καλοκαίρι (Νικοπολίδης) και δεν έχει ούτε λεφτά ούτε προγραμματισμό για να τους αναπληρώσει.

GREEN Deuce
10 Ιαν 03:37 Από GREEN Deuce Σύνδεσμος σχολίου

nikolakopoule i8eles den i8eles evgales afto pou krivei toso kairo mesa tou ka8e gavros...dld na petaksei apo pano tou tin pseftiki limanisia magia tis troumpas kai na ginei panathinaikos.....afto lipame alla den ginete oute ston allo kosmo ...o panathinaikos den prokite na viasei to elliniko podosfero gia na ikanopiisei to koblex tou ego den xano pote...kata ta alla ...ti ginete..???? e...oi...plagioi na pan kala...!!!!!

xiotis
10 Ιαν 03:28 Από xiotis Σύνδεσμος σχολίου

AAA ρε ""Νικολακο"" πόσα ξέρεις..πόσα ξέρεις.??? Φοβάσαι πράγματι μην πάθεις αυτά που έκανες στον ΠΑΟ θες να πεις ,γιατί στα 13 χρόνια υπήρχαν χρονιές που είτε είχε καλή ομάδα ο ΠΑΟ (εποχή Κυράτσα)είτε είχε κορμό που με 2-3 προσθήκες θα μπορούσε να κάνει καλή ομάδα. Γιατί δεν μπορεί ο κορμός της εθνικής που πήρε το euro να ήταν ο ΠΑΟ αλλά να μην μπορεί να πάρει πρωτάθλημα εδώ ή με 2-3 προσθήκες να μην μπορεί να γίνει ομάδα που ξεχωρίζει(την ίδια εποχή αποκλείστηκε όπως αποκλείστηκε στους 8 από Μπαρτσα με Ριβάλντο στα ντουζένια του Σαβιόλα Πουγιολ,στους 8 από Porto του Μουρίνιο στην παράταση κλπ)αλλά φρόντιζαν κάποιοι, Μπριακοι,"Μποροθριλοι","Ευθιμιαδιδες","Καζναφεριδες"με αποκορύφωμα την "Ριζούπολη" κ την εξέλιξη με τον Τσιρώνη -ρε τι έχουν δει τα ματάκια μας- ξέρεις εσύ άλλωστε καλύτερα, να απαξιώνουν την ομάδα k έτσι να πάμε για 8+ μεταγραφές k "φτου" από την αρχή.!
Κωστάκη εδώ πληρώνονται όλα....... K άσε το γλείψιμο στον Σωκράτη δεν βαρέθηκες? Δεν είναι άμοιρος ευθυνών.! Ακόμη k αν δεν κάνει ο Ζίκο , μόνος του ήρθε? Δεν έχει ευθύνη αυτός που τον έφερε?
Τον διώχνει για να επαναφέρει το δίδυμο? Ας το κράταγε από την αρχή k με τα φράγκα που θα δώσει στον Ζίκο ας τα "τσοντάριζε" μαζί με τα υπόλοιπα να πάρει έναν καλύτερο παίχτη από αυτόν που θα πάρει αν πάρει.
Ποια άλλη ομάδα k ποιος άλλος πρόεδρος θα είχε τι κότα με τα χρυσά αβγά (CHL)12 χρόνια k δεν θα είχε κάνει ομαδάρα που θα την σέβονταν εντός k εκτός συνόρων αντί να χρειάζεται τα κοράκια εντός k να μαζεύει 5αρες κ 7αρες στην Ευρώπη? Ποιος?
Εύχομαι ο δεύτερος γύρος να είναι 50-50 για το καλό του ριμαδοαθληματος που γουστάρουμε όλοι κ ας το πάρει ο καλλίτερος.!
Βρίζω κάποιον?
Μήπως δεν σας αρέσουν αυτά που γράφω κ θίγεται ο «θειος»?
Πείτε ένα λόγο που πρέπει να το στείλω ξανά κ ξανά για να το ανεβάσετε?

Βαλτε και μενα πρωτοσελιδο ρεεεε
10 Ιαν 00:53 Από Βαλτε και μενα πρωτοσελιδο ρεεεε Σύνδεσμος σχολίου

"...Να ξέρετε, όμως, φίλοι μου Ολυμπιακοί ότι μπορεί ο Ντάρμπισαϊρ, που δεν κόστισε ούτε τα μισά λεφτά του Σισέ, να βάλει στη νέα σεζόν περισσότερα γκολάκια από τον ακριβοπληρωμένο αντίπαλό του… Γιατί το αποκλείετε; Ο Ματ το έχει το γκολ. Κι εγώ απλά να σας θυμίσω τι έκανε ο Άγγλος το τελευταίο δίμηνο της περασμένης σεζόν, από τις 4 Μαρτίου, έως τις 2 Μαϊου. Το παιδί, λοιπόν, έβαλε δέκα γκολάκια σε δέκα αγώνες, εκ των οποίων βασικός είχε ξεκινήσει σε μόλις τους τέσσερις από αυτούς! Και από τους έξι στους οποίους μπήκε αλλαγή, μόλις στους τρεις έπαιξε ένα σοβαρό χρονικό διάστημα…
Γκολάκι (πρόκρισης) με τον ΠΑΟΚ στο κύπελλο, δύο γκολάκια στον Ηρακλή στο Φάληρο, γκολ και στη Νέα Σμύρνη, δύο γκολάκια με τις ελπίδες της Αγγλίας στη Νορβηγία, γκολ στη Λιβαδειά, γκολ στον Θρασύβουλο και δύο γκολάρες στον τελικό του κυπέλλου με την ΑΕΚ.
Δηλαδή, βάζει κανείς το χέρι του στη φωτιά ότι ο Σισέ θα είναι πιο παραγωγικός από τον Ματ; ..."


Ποιος το εγραψε αυτο ρε Κωστα,δεν θυμαμαι.

Κωστας ή Σταυρος; Μα Κωστας.

Geoster
09 Ιαν 23:04 Από Geoster Σύνδεσμος σχολίου

timi ssas tha itan na ginete panathinaikos alla dustixws gia to elliniko podosfairo eiste olumpiakos. Nea taksi pragmatwn erxetai suntoma kai kairos na krufteite.

Kostas 7 Olympiakara!!!
09 Ιαν 22:39 Από Kostas 7 Olympiakara!!! Σύνδεσμος σχολίου

pesta rr nikolakopoule alani!!!kai egw auta lew alla dn m akouei kanenas.......

TOL7
09 Ιαν 22:37 Από TOL7 Σύνδεσμος σχολίου

ΒΑΖΕΛΟΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ 13 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;;
MEXΡΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΛΕΣ ΤΡΙΤΟΔΕΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΟΚΟ. ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2010(ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ) ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΑΚΙ.
ΕΧΕΤΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΩΣΕΙ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΧΑΡΑΜΙ ΤΑ 20 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΨΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΟΙ.
ΕΤΣΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΝΗΣΤΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΑ ΚΙΑΛΑ.
39 ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ 37 ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ.

melesio
09 Ιαν 22:36 Από melesio Σύνδεσμος σχολίου

8άρα εμείς δε φάγαμε ποτέ. γειά σου ΘΡΗΝΕ χαρά των Ευρωπαίων.

alexios andriopoulos
09 Ιαν 22:25 Από alexios andriopoulos Σύνδεσμος σχολίου

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jafar
09 Ιαν 21:54 Από Jafar Σύνδεσμος σχολίου

Όσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου.

Macreegan Konstantinos
09 Ιαν 21:48 Από Macreegan Konstantinos Σύνδεσμος σχολίου

RE PAIDIA...O NIKOLAKO ENNOEI OTI OLOI OI GAYROI SIGA SIGA TH'ALLAKSOUN OMADA K THA GINOUN PAO!!!!

kampouris giorgos
09 Ιαν 21:47 Από kampouris giorgos Σύνδεσμος σχολίου

pathe mpalitsa agori mou nikolakopoule kai min asxolise me ton pao!!!!!alefante alani gia panta sto limani!!!!!

alex tromeros
09 Ιαν 21:26 Από alex tromeros Σύνδεσμος σχολίου

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ. ΕΛΑ ΜΩΡΗ ΠΑΝΑΘΑ

panos nik 7
09 Ιαν 21:16 Από panos nik 7 Σύνδεσμος σχολίου

akoma to stari plirwnoume filarako!!!!!

Γκοτσης Κιμωνας
09 Ιαν 19:42 Από Γκοτσης Κιμωνας Σύνδεσμος σχολίου

ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΛΗΞΕ, ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΗΔΗ ΣΤΟ -8. ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙ ΣΑΣ. ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΡΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ.

ΣΠΥΡΟΣ ΛΙΟΝΤΡΑΣ
09 Ιαν 19:06 Από ΣΠΥΡΟΣ ΛΙΟΝΤΡΑΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ, ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ... ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΗΣΑΣΤΑΝ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΕΣΕΙΣ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Κ' ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΦΕΤΟΣ! ΠΟΣΕΣ 3ΑΡΕΣ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΤΕ ΩΣ ΤΩΡΑ???

john raven
09 Ιαν 17:17 Από john raven Σύνδεσμος σχολίου

Δεν έχει ξαναγίνει έπειτα από ένα ματς να παραπέμπονται όλοι σχεδόν οι διαιτητές: υπό αυτό το πρίσμα, στο ντέρμπι Ολυμπιακός - ΑΕΚ ο Μπίκας έγραψε ιστορία.

- Ο πλάγιος Σαραϊδάρης παραπέμφθηκε διότι μολονότι η υπόδειξη του οφσάιντ του Μήτρογλου στο γκολ του Παπαδόπουλου ήταν σωστή, δεν τη στήριξε.

- Ο τέταρτος Τριτσώνης παραπέμφθηκε διότι πήρε μέρος στη σύσκεψη για το αν θα μετρήσει το γκολ, ενώ δεν ήταν αρμοδιότητά του.

- Ο Καλόπουλος παραπέμφθηκε απλώς διότι τα έκανε θάλασσα.

Θα κάτσουν όλοι κάνα μήνα στην άκρη. Αντε να πάνε και καμιά εκδρομή στο Κατάρ… ΣΙΓΑ ΡΕ ΚΑΡΠΕΤΟΠΟΥΛΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΒΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΕ ΞΥΝΟ ....ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Ο ΠΑΜΠΟΡΙΔΗΣ?????????

dimma7
09 Ιαν 17:00 Από dimma7 Σύνδεσμος σχολίου

συμφωνω απολυτα!γρηγορα αλλαγη προπονητη ειτε μπαντοβιτς
ειτε ο αλεξανδρης.σημασια εχει αυτος που θα ρθει να ξερει την ομαδα κ τις δυνατοτητες των παιχτων.(οι οποιες ειναι μεγαλες κ μπορουν
να ανατρεψουν τα παντα)
Υ.Γ για το πρωταθλημα ειμαι αισιοδοξος ειδικα οταν βλεπω αυτον
τον παο.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΙΤΣΙΩΤΗΣ
09 Ιαν 16:41 Από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΙΤΣΙΩΤΗΣ Σύνδεσμος σχολίου

Πιστεύω ότι οι παίχτες του Ολυμπιακού έχουν την ποιότητα να κρατήσουν την ομάδα αυτή ψηλά.Υπάρχει και μιά σημαντική διαφορά με τον ΠΑΟ αφού οι δικοί του παίχτες δεν είχαν κατακτήσει πρωταθλημα και κουβαλούσαν την ρετσινιά του μονίμως χαμένου...

George 13
09 Ιαν 16:35 Από George 13 Σύνδεσμος σχολίου

ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΕΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΑΟ..ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΤΕ!ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ..

kourbe 13
09 Ιαν 16:35 Από kourbe 13 Σύνδεσμος σχολίου

pote sas den tha ginete pao....akou kei pou theloun na ginoun kai pao ta gaurakia.......vre oust !!! kathiste sto -5 kai koitaxte pws tha ginetai -8, -11 k.l.p....

Πάνος - ΠΑ.ΛΕ.ΦΙ.Π Athens Club
09 Ιαν 15:58 Από Πάνος - ΠΑ.ΛΕ.ΦΙ.Π Athens Club Σύνδεσμος σχολίου

Νικολακο....τις χρονιες που σαρωνες τα πετσινα...ο Απαξιωμενος ΠΑΟ οπως λες...που φοβασαι μην γινεις...στην Ευρωπη θεριζε και περνουσε ομαδαρες! Οποτε το σχολιο σου δεν στεκει....ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΤΕ.....ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΕΙΣΤΕ Ο ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ! ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΡΓΙΑ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ Ο ΓΚΟΜΙΣ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ...

Και κατι τελευταιο.... ΖΙΚΟ ΑΛΑΝΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ!

Geoster
09 Ιαν 15:47 Από Geoster Σύνδεσμος σχολίου

oti anevainei katevainei einai nomos . Stamatiste na klaigeste eseis oi olumpiakoi kai parte to apofasi, kapoia stigmi tha ginotane kai auto kai ta xeirotera erxontai

grigor
09 Ιαν 15:31 Από grigor Σύνδεσμος σχολίου

Το Pulitzer το έχεις στο τσεπάκι.....ΤΕΛΟΣ

TOL7
09 Ιαν 14:24 Από TOL7 Σύνδεσμος σχολίου

ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ,ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ,ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΖΙΚΟ,ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΥΛ ΒΑΖΕΛΟY, ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ KAΠΟΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ( ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΣΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΜΕ).
ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ ΣΤΟΝ 2ο ΓΥΡΟ ΙΟ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΚΗ ΩΡΑ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΕΜΑΣ ΜΕ ΑΡΗ ΚΑΙ ΑΕΚ.
ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΖΙΚΟ,ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Equi
09 Ιαν 14:13 Από Equi Σύνδεσμος σχολίου

Για να γίνετε ΠΑΟ θα πρέπει να φτιάξει ο "περίεργος" μία παράγκα κατά παραγγελία του Πατέρα.Θα πρέπει ο νυν Αττικάρχης της αστυνομίας να πιάσει δουλειά στην ΠΑΕ Παναθηναικός,θα πρέπει χούλιγκανς του ΠΑΟ να έχουν εκπομπή στην τηλεόραση,θα πρέπει να συμπεριφερθεί ο Πιλάβιος σαν Γκαγκάτσης,θα πρέπει να βγουν κασέτες που θα διατυμπανίζουν:"Ο Παναθηναικός και το Αιγάλεω να κερδίζουν και όλοι οι άλλοι να πάνε να...".Επίσης θα πρέπει να κερδίσετε την Ίντερ μέσα στο Μιλάνο...

Γερασιμος Λασκαρατος
09 Ιαν 13:51 Από Γερασιμος Λασκαρατος Σύνδεσμος σχολίου

Τί απαξίωση κάναμε ρε κώστα εμεις στο παναθηναικο.
Ειναι παίκτης ο σαριέγκι , ο βύντρα ο καντέ ο σπυροπουλος , ο κατσουράνης ο καραγκούνης ο σαλπιγγίδης για πρωταθλητισμο.Μέχρι δευτερη θέση ειναι αυτοι
Εντάξει ο σισε ο λέτο ο σιλβα ο νινης ο τζόρβας Οι αλλοι ειναι για τα θηρίας εσυ τους ήθελες στον ολυμπιακο ;
Ο Μαρέσκα τώρα ειναι πάικτης ,
καποτε ναι .ο γκαλέτι ΄χάλια
ο ντιογκο τιποτα
πιο πολλά γκολ εβαλε περσι ο πετροπουλος ο λεντέσμα τώρα ειναι παίκτης ;η ο στολτίδης πάνε αυτοι τώρα η ο λούα λούα .
Εαν δεν ηταν τερμα ο νικοπολίδης 4 θα εγραφε το κοντέρ και στον αρη και με την αεκ
Μη κοιτάς που στο παναθηναικο βλέπουν κοκκινο και ψαρώνουν
Ακομα και τώρα με τα χαλια που εχει ο ολυμπιακος ειναι το πρώτο φαβορί για το πρωτάθλημα διοτι οι αλλοι εινα λουζερ
Μπορει σήμερα η ξανθη να σε ξαναβάλει απο τώρα στο πρωτάθλημα.
Τοσο εμπιστεύομαι αυτους τους παικτες που λες οτι τους απαξιώνομαι εμεις οι παναθηναικοι
Αφου φέτος ενα παιχνίδι δεν έκαναν
Ειναι δυνατόν με τοσα προβληματα ο ολυμπιακός να είναι μονο πεντε βαθμούς πίσω .
Η διαφορά αν ο παναθηναικος ήταν αξιολογη ομάδα επρεπε ΄τωρα να ήταν 11 βαθμους διαφορά, και ειναι μονο 5 και εχει δυσκολο β γύρο.
Εφταιγε ο τεν κατε και τριχες .Της αχαμνης .......................οι τριχες της φταίνει οπως καιτου ολυμπιακου του φταινε οι προπονητες
Δεν σπαταλάει λεφτά ο κοκκαλης πια τέλος.

nikos  farsala  ΘΡΥΛΟΣ
09 Ιαν 13:50 Από nikos farsala ΘΡΥΛΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ .ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΜΕ ΔΕΜΕΝΟΙ.ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ(ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΑΝΩΔΥΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΗΝ ΦΥΣΗΣ).ΤΑ ΜΜΕ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΜΕ ΛΑΡΙΣΑ ΤΩΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

Lyzard
09 Ιαν 13:35 Από Lyzard Σύνδεσμος σχολίου

me sigxoritai gia to nikologianni, ennoousa nikolakopoule

LEO-BALI-INDONESIA-ASIA-13
09 Ιαν 13:18 Από LEO-BALI-INDONESIA-ASIA-13 Σύνδεσμος σχολίου

kirie Nikolakopoule xerete ti mou exei kanei foveri entiposi??
oti mesa se 2 meres exete grapsei apisteuta polla arthra !!!!!
nomizo k peite mou an kano lathos oti ta teleutaia 13 xronia pote
den exete xanagrapsei tosa polla arthra se 2 meres !!!
prepei na vrazete mesa sas nomizo....
megali stenaxoria e??
k ta xeirotera xronia erxontai.....

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΓΑΥΡΟΣ
09 Ιαν 11:34 Από ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΓΑΥΡΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

Γράψε για τις βαρύτατες ευθύνες του Κόκκαλη αν έχεις καρύδια ρε Νικολακόπουλε.Αλλά που να τα βρείς θα σου κόψει το μεροκάματο ο Αρχιερέας της μασσονίας και τότε θα πεινάσουν οι κόρες σου.(Αν έχετε καρύδια κύριοι του Gazzetta δημοσιεύστε το,γιατί παρόμοιο σχολιό μου πήγε στο καλάθι των αχρήστων).Αλλά μπά μη στεναχωρήσουμε το μεγάλο αφεντικό μας.

TOL7
09 Ιαν 11:33 Από TOL7 Σύνδεσμος σχολίου

ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΟΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ.
ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΛΛΑΞΕΙ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ 4-5 ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΕΣ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ.
ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ.
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ''ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ'' ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΑΞΙΑΣ ΠΑΙΚΤΕΣ. (ΝΤΙΟΓΟ,ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ,ΟΣΚΑΡ,ΜΠΕΛΟΥΤΣΙ,ΝΤΑΡΜΠΙΣΑΙΡ).
ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ,ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΤΙΜ ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΗΠΙΟ ΟΜΩΣ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜ.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΑΖΟΝΕΣ,Ο ΖΙΚΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟΥ ΡΕΝΤΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΤΑΤΗ ΕΞΩΓΗΠΕΔΙΚΗ ΖΩΗ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
ΘΕΛΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ(ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ''ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ'') ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΑΡΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΝ Κ@@@Ο ΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΣΤΟ ΟΑΚΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΑΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΥΓΑΒΡΟΙ. ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.

Αχιλλέας Σούκης
09 Ιαν 11:01 Από Αχιλλέας Σούκης Σύνδεσμος σχολίου

Ως οπαδός άλλης ομάδας (ΑΕΚ) που έχει περάσει τα πάνδεινα έχω να πω ένα πράγμα που μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Στη δική μου την ομάδα - ακόμη και στο χειρότερό της σημείο - δεν διαπίστωσα ποτέ να υπάρχει δημοσιογράφος που να γράφει και να δίνει εντολές στους άλλους για το τί πρέπει να γίνει, σαν να είναι ο ιδιοκτήτης. Η ΑΕΚ έχει τους ορίτζιναλ που νομίζουν ότι συνδιοικούν, αλλά αυτοί τουλάχιστον είναι απλοί οπαδοί. Εδώ έχουμε έναν επαγγελματία δημοσιογράφο που πρέπει κανονικά να μεταφέρει το ρεπορτάζ της ομάδας και να ενημερώνει για το τί γίνεται και αντί να κάνει αυτό, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, μιλάει σαν να είναι ο πρόεδρος της ομάδας ή, τουλάχιστον, ο αντ’ αυτού. Ποιός είστε κύριε Νικολακόπουλε, που νομίζετε ότι μπορείτε να γράφετε τη μια μέρα άσπρο, την άλλη μαύρο και την τρίτη ασπρόμαυρο? Και σε ποιους νομίζετε ότι απευθύνεστε, σε ηλίθιους? Γιατί με αυτά που γράφετε, υποτιμάτε τη νοημοσύνη των οπαδών του Ολυμπιακού και όλων των άλλων φιλάθλων. Για κακή σας τύχη, τα γραπτά μένουν και σας έχουν εκθέσει επαναληπτικά. Έχετε συναίσθηση ότι με αυτά που γράφετε επηρεάζετε τον κόσμο και διαμορφώνετε καταστάσεις? Και μη βιαστείτε να μιλήσετε για ελευθερία έκφρασης, φίμωμα του τύπου, λογοκρισία και άλλες εύκολες κουβέντες. Ξέρουμε όλοι ότι το επίπεδο της αθλητικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα είναι στα Τάρταρα, αλλά εσείς έχετε καταφέρει να το πάτε ακόμη πιο κάτω. Όμως, είτε σας αρέσει είτε όχι, από τη στιγμή που επιλέξατε να είστε δημοσιογράφος, είστε πρώτα αυτό και μετά οπαδός. Σταματήστε να κοροϊδεύετε τον κόσμο και κάντε επιτέλους τη δουλειά σας σωστά.

tarzaniarhs
09 Ιαν 10:41 Από tarzaniarhs Σύνδεσμος σχολίου

KALHMERAA!!
AN EIXE AKYRW8EI TO GOAL 8A YPHRXE H E3HS ANALUSH TO BRADY, H MPALA EIXE PERASEI OTAN TRAKARAN O MHTROGLOU ME TON ARAPATZH , OPOTE ADIKA AKYRW8HKE, OXI KAKWS ALLA ADIKA. H OUSIA EINAI OTI MAS XALARWSE MEXRI PARALYSIAS TO OTI METRHSE KAI META POY EPREPE TOYLAXISTON NA ISOFARISOYME O KWLOPOULOS THN EKANE GYRISTH!
EMEIS SAN GAYROI DEN EIXAME KOYRAGIO NA FWNA3OUME OUTE GIA TON BA8MO, H DIOIKHSH EKEINH TH STIGMH EPREPE NA GYRISEI TON KOSMO ANAPODA,ALLO 5 ALLO 4 BA8MOI DIAFORA, 2 ISOPALIES GIA TO BAZELO EINAI MES TO PROGRAMMA, KAI STHN ISOBA8MIA EIMASTE APO PANW, DEN TRWME 3 EMEIS AMAXHTI EKEI MESA, DHLADH MPOROUSE NA TO XASEI KAI AHTHTOS STO DEUTERO GYRO!
EPIMENW OTI O NIOMPLIAS DEN EINAI MYRWDIAS KAI FANHKE OTI PROGRAMATIZEI STRATHGIKA ARA EPAGGELMATIKA KAI OXI ERASITEXNIKA BAZWNTAS TO TZIOLH NA 3EKOURASEI TO PAIKTH PALI 8A TRABH3EI KOUPI SE 3 MERES ASXETA APO APODOKIMASIES KOSMOU ENW EINAI MOLIS 2 BDOMADES EKEI.
MEGALH DIAFORA APO TO NA PSAXNOUME NA BROUME POU EINAI O SOILEDHS, O NIKLHTSIWTHS, O KATSIKOGIANNHS, O MIKROS PAPADOPOULOS ESTW STA TELEUTAIA 10 LEPTA TOU PAIXNIDIOU ME TON PAN8RAKIKO.
H MEGALH EIRWNIA EINAI OTI TWRA POU MPHKAME STO DEUTERO GROUP DUNAMIKOTHTAS THS UEFA KAI EXOUME ANEBEI 8ESEIS EIMASTE STH XEIROTERH FASH APOSUN8ESHS H OMADA KAI SYNXYSHS TA MEGALODHMOSIOGRAFA (BLEPE SHMERINO NIKOLAKO KAI PROX8ESINO GEWRGAKOPOULO)

geo_7
09 Ιαν 10:23 Από geo_7 Σύνδεσμος σχολίου

Ελεγα θα τον αλλαξει στο ημιχρονο κιολας.Ηδη εχει αργησει.Αλλα μαλλον σκεφτεται την επομενη μερα μετα τους Μπαντοβιτς Νινιαδη.Εκει ειναι το θεμα τι θα κανει γιατι ηδη την εχει πατησει με τοσους και τοσους.Και με τοσους ασχετους που κυκλοφορουν δεν ειναι και δυσκολο να την ξαναπατησει αλλα τωρα τα περιθωρια στενευουν.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΠΑΣ
09 Ιαν 10:09 Από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΠΑΣ Σύνδεσμος σχολίου

Ελεος με το παραμυθι ΚΩΣΤΑ.Ο ΖΙΚΟ δεν εχει φυγει ακομα λογο αποζημιωσης και οχι γιατι φοβαται ο ΚΟΚΑΛΗΣ οτι με τον ΠΑΝΤΟΒΙΤΣ θα ειναι χειρωτερα.Τον χειροτερο δρομο διαλεξε ο προεδρος που προσπαθει να οδηγηση τον ΖΙΚΟ σε παραιτηση για να γλιτωση την αποζημιωση.Αυτες οι ενεργειες ειναι σε βαρος της ομαδας,η στηριζεις τον προπονητη και ειναι ολοι κυριες στο ρεντη η τον στελνεις σπιτι του,αλλος δρομος δεν υπαρχει.

Mbfoussa
09 Ιαν 08:46 Από Mbfoussa Σύνδεσμος σχολίου

ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ Η ΣΙΣΣΕ ? ΜΑ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΣΩΣΤΑ? ΝΤΙΟΓΚΟ Η Ο ΠΟΥΘΕΝΑΣ ?ΜΑ Ο ΠΟΥΘΕΝΑΣ

Σένιος
09 Ιαν 07:36 Από Σένιος Σύνδεσμος σχολίου

Ειναι αστεία η εμμονη στο να φυγει ο Ζικο παιδια. Ταυτοχρονα δεν μιλατε για την ανυπαρκτη διοικηση του Ολυμπιακου σε θεματα αλλαγης προπονητη το καλοκαιρι, μεταγραφικου σχεδιασμου και πραγματοποιησης μεταγραφων και αποχωρησεων (Λετο). Επισης οι ανυπαρκτοι παικταραδες μας φετος απλα δεν μπορουν να αλλαξουν μια πασα και θα φυγει ο Ζικο????
Ο Ζικο ηδη σου εφτιαξε το Μπραβο,
Ντουντου/γκαλετι/ντιογκο/μαρεσκα θα ειναι καλυτεροι με τον Νινιαδη στον παγκο?? Δηλαδη ο Ζικο τους κανει να παιζουν ασχημα ενω ο Νιομπλιας "ωθει" τον Σισσε να βαζει 2 γκολ σε καθε αγωνα??? Εισαι σοβαρος??
Για το 4-4-2 μπορεις να δεις ξανα τον αγωνα. Ειπε στην αρχη του αγωνα ο Κατσαρος αριστερο χαφ ο Οσκαρ και το δεσατε κομπο. Ο Οσκαρ επαιχε εκει που παιζει σε καθε αγωνα με 1 επιτηετικο δηλαδη απο πισω. Αυτος που εβγαινε αριστερα ηταν ο Ντιογκο ο οποιος με παικτη μπροστα του ξερει οση μπαλα ξερς εγς φορωντας άρβυλα. Ο ντιογκο επρεπε να παιζει διαρκως πρωτο δοκαρι σαν δευτερος επιθετικος. Ημαρτον δηλαδη πρεπει να φυγει ο Ζικο και να ερθει καποιος που θα μιλαει στους ελληνες δημοσιογραφους για να γραφετε κατι ποιο εγκυρο? Δυστιχως αυτα που σας λεω τα λεει ο Ζικο αλλα φανταζομαι ειναι βαρετοτατο να διαβασετε τις μεταφραζμενες δηλωσεις του.

Nerratzuri Χαλκίδα
09 Ιαν 06:35 Από Nerratzuri Χαλκίδα Σύνδεσμος σχολίου

Nikolako,

ο Θεος να βάλει το χέρι του εγώ αυτό μόνο έχω να πω.......

(και όποιος θέλει να βοηθησει παίδες να φάμε τους Τουρκαλάδες ας ρίξει μια ματιά http://www.erepublik.com/en/referrer/coper )

mesie
09 Ιαν 05:59 Από mesie Σύνδεσμος σχολίου

panathinaikos den tha ginete pote.o pao einai idea k exei terastia istoria. sas parakalw afiste tis saxlamares giati gelaei o kosmos.oso gi arsenal mhn anafereste kan sthn eurwph den kanei giati tha mas paroun oi ksenoi sto psilo. mia omada kanei perhfanous tous ellhnes k to lao tou.ellas eurwph panathinaikos.

Kosquat
09 Ιαν 05:57 Από Kosquat Σύνδεσμος σχολίου

Re Nikolo, plakitsa mas kaneis.. Hmarton kaneis den se pairnei sta sovara pleon.. O Zikou sou ftaiei? O proedras, ola kala taxei kanei??

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
09 Ιαν 05:55 Από ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!! Σύνδεσμος σχολίου

Το προβλημα δεν θα ειναι μηπως γινετε ΠΑΟ. Αυτο θα ηταν τιμη για εσας. Το προβλημα θα ειναι μηπως μεινετε γαυροι και δεν εχετε πλεον τις πετσινες και χαρτινες κουπες που παιρνετε τοσα χρονια. Τοτε ειναι που δεν θα εχετε καμια παρηγορια.

Kωστας
09 Ιαν 05:13 Από Kωστας Σύνδεσμος σχολίου

Παραδώξος κ. Νικολακοπουλε αυτην την φορα μου φαινεται, ως παναθηναϊκος, οτι θα συμφωνησω με την κριση σας. Οταν ο ολυμπιακος βρισκεται στην κορυφη - ή εστω μετα απο νικηφορο ντερμπυ - τα αρθρα σας σθνήθως χαρακτηριζονται απο υπερενθουσιασμο, υπερφιαλω ναρκισισμο, υποτιμηση (του αντιπαλου), διαστρεβλωσεις κ γενικως ειναι διαποτισμενα με εναν ελαφρως προβοκατορικο τονο κ διαθεση (ακου εκει ενας ολυμπιακος αθλησιογραφος να βαπτίζει 'δουρειο' το πρωταθλημα του παναθηναϊκου το 2004-05 - σε ποια χωρα ζουμε κ ποιο πρωταθλημα τοσα χρονια παρακολουθουμε?).Τώρα ομως που η απωλεια βαθμων σας αναγκαζει να σκεφτειτε και να προβληματιστειτε νηφαλιος, σαν να μου ακουγεστε πιο ωριμος κ σοβαρος. Τεσπα, πραγματι σαν τον παναθηναϊκο των περσαμενων ετων εξελισεται ο ολυμπιακος διοτι ο κυριος Κοκκαλης ακολουθει τακτικες Τζιγγερ. Δηλαδη, για τους οποιους λογους, κανει μεταγραφες ποδοσφαιριστων οι περισσοτεροι των οποιων ειναι αμφιβολου ποιοτητας, κανει τσιγγουνιες λογω οικονομικης στενοτητας (για φετος μιλαω) κ συστηματικα αλλαζει προπονητες επισης αμφιβολου ποιοτητας. Ως εκ τουτου, το συνολο αποδυναμωνετε, αποδιοργανωνετε, αποσυντονιζεται. Οι τραυματισμοι πληθαινουν, οι ενναλακτικες λυσεις ειναι περιορισμενες ενω κ αρκετοι παιχτες που περσι μπορει να εκαναν παπαδες παιζουν βαρεμενα ή τουλαχιστον λιγοτερο εμπνευσμενα (ο ντιογο εχει καταντησει κωμωδια. Κριμα. Σαν αλλος παιχτης φανταζει σε σχεση με περσι). Με τον καιρο ερχονται αναποφευκτα κ οι βαθμολογικες απωλειες (διοτι ποσες φορες ενας νικοπολιδης, ενας μελμπεργκ, ενας τοροσιδης, αντε κ ενας μητρογλου, θα μπορεσει να βγαλει τα καστανα απο την φωτια?). Κ τοτε πυρινος κοσμος του ολυμπιακου, που θεωρουσε και φανταζαι μεχρι προτεινως οτι παντα θα ουρλιαζει σαν τρελλος για την ομαδα του, τί κανει? Αρχιζει να παρουσιαζει το μειζον συπτωμα του Τζιγγερικου Παναθηναϊκου: την γκρινια.

Υ.γ.
Αμαν πια με αυτα τα αρθρα που διαμαρτυρεστε για την διατησια? Δυναται νοημων ολυμπιακος να κανει παραπωνα για την διατησια στο ελληνικο πρωταθλημα επειδη σε αντιθεση με ολες τις αλλες χρονιες η συντριπτικη πελιοψηφια των σφυριγματων δεν ειναι υπερ του? Κ καταλαβετε το επιτελους - το γκολ του Λεοναρντο (που στην φαση εμπλεκεται ο μητρογλου) ΕΙΝΑΙ OFF-SIDE! πώς να το κανουνε δηλαδη? το λεει ο κανονισμος - τελεια κ παυλα.

simos
09 Ιαν 04:57 Από simos Σύνδεσμος σχολίου

lew kai gw , na perasei reportaz sou xwris na anefertheis esi ston pao?? e ti na kamoume re nikolakopoule ponaei afantasta oti den mporeite pleon na nikate me diaitisia auto sas kaei kai auto se kaei perisotero giati etsi reporter thelei o olumpiakos , to pws na poulate ena paramuthi edw kai tosa xronia alla ponaei , pou tha paroume to prwtathlima den tha bgire champion league tou xronou opws egine twra kai ela na deis poso anoigma tha exei kai apo xronou epeidi oxi mono tha tsepwsi o kokkalis alla tha pate kai meion me tis metagrafes entupwsiasmou pou tha kanete kai klafta xaralampe meta. kai eisai polli mikros gia na les gia panathinaiko nikolakopoule , exw tin misi sou ilikia kai to kurie den to ferw se sena gia ellepsi sebasmou opws exeis esi elipsi sebasmou ston [panathinaiko sto koino sou kai kurios stin pikra pou ferneis pou eimai apla poio omada apo sena tosa xronia kai an min eperna trampouka prwtathlimaaaa alla oso psila sas pire o thios toso poio dunata tha xtupisete otan pesete apo korufi tis alusidas tis paragkas ante geia eire 13.

jannis nid
09 Ιαν 04:10 Από jannis nid Σύνδεσμος σχολίου

geia sou kosta

Jafar
09 Ιαν 04:06 Από Jafar Σύνδεσμος σχολίου

Oute o PAO tha katantisei opws ton thelete eseis tosa xronia twra me tin paragka, apo to 1996 k eksis. Otan lete oti apaksiwnotan to roster tou panathinaikou ti ennoeite? Oti diladi ara o pao eixe kalous paiktes k aplws tous mizeriazan? I mipws tosa xronia mas lete "kante omada k meta miliste" h "poios cisse, o mitroglou einai kaliteros" klp k alles tetoies ekfraseis. Mou fainetai de kserete ti lete. Kaktastalakste se mia thesi, giati apo toumpa se toumpa to pate eseis oi dimosiografoi.

Allo ena aksiepaino arthro tou kiriou Nikolako.

Γιαννης Σκερπανης
09 Ιαν 03:56 Από Γιαννης Σκερπανης Σύνδεσμος σχολίου

ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΜΕ ΑΓΙΑΞ ΜΕ ΠΟΡΤΟ ΜΕ ΙΝΤΕΡ ΚΤΛ. ΟΠΟΤΕ ΞΕΧΝΑ ΤΟ.....

jannis nid
09 Ιαν 03:55 Από jannis nid Σύνδεσμος σχολίου

geia sou kosta

G. K.
09 Ιαν 03:44 Από G. K. Σύνδεσμος σχολίου

Τι να πει κανείς ρε Κώστα; Τόσο πολύ μας υποτιμάτε πια;
Ο Κόκκαλης "δεν έχει κανένα βίτσιο ν' αλλάζει προπονητές". Ποιος μίλησε για βίτσιο; Απλά, για άλλοθι ψάχνει και για να εμφανιστεί και πάλι σαν σωτήρας. Άλλοθι στα ατέλειωτα λάθη που κάνει από τον περασμένο Μάη.
Όσο για σένα, ναι, ξέρουμε, λυπήθηκες πολύ για τον Ζίκο...:))

Xristos
09 Ιαν 03:43 Από Xristos Σύνδεσμος σχολίου

Για αυτό καμία ομάδα στην Ελλάδα δεν θα πάει πουθενά σην Ευρώπη... Δεν είναι δυνατόν μετά από 1 κακό (2 έστω) αποτελέσματα να αλλάζει ο προπονητής σε μία ομάδα. Την ομάδα την φτιάχνει ο προπονητής του καλοκαιριού. Το να αλλάξεις 2 προπονητές στη μέση της χρονιάς δεν ξέρω σε τι μπορεί να ωφελήσει...
Τέλος πάντων μακάρι να αλλάξει προπονητή ο γαύρος γιατί η προσωπική μου άποψη είναι οτι αν το κάνει τότε θα πάει στο -10.

tasos t
09 Ιαν 03:39 Από tasos t Σύνδεσμος σχολίου

san ton olympiako twn petrinwn xronwn tha ginetai kaneis lathos.

GREEK_PAO_AUSTRIA
09 Ιαν 03:39 Από GREEK_PAO_AUSTRIA Σύνδεσμος σχολίου

Kati xeneroti san kai esas Kirie fagate ton Ziko....
opos kai polous allous ....

the truessardi
09 Ιαν 03:39 Από the truessardi Σύνδεσμος σχολίου

swstos....ayto vlepw k egw tha ginoume pao....tritodeyteroi paei kai h kardia t prwtatlhh pane ola ,alla to psari vrwmaei apo to kefali nikolako....enisxysh ,sthrhxh apo tous opadous k apo dioikhsh kai ziko mexri telosths season alla me thn katallhlh epithrhdssh...allwste thymaste me tis synexomenes allagesti eixe ginei.....

ramb7
09 Ιαν 03:35 Από ramb7 Σύνδεσμος σχολίου

sumfwnw sxedon se ola...oi vazeloi mia zwh auto kanoun

Ναθαναηλ Σπυρος
09 Ιαν 03:35 Από Ναθαναηλ Σπυρος Σύνδεσμος σχολίου

Η απαξιωση απο που προερχεται κ. Νικολακοπουλε.Ποιος τοσα χρονια απαξιωνει το ροστερ του Παναθηναικου?Εσεις πριν λιγο καιρο ΤΟΛΜΟΥΣΑΤΕ και συγκρινατε τον Μητρογλου με το Σισσε,τα ξεχασατε?Αλλά μην ανησυχειτε,δεν προκειται να συμβει κατι αναλογο στον Ολυμπιακο.Τετοιο προπαγανδιστικο μηχανισμο δεν διαθετουν οι αλλες ομαδες.Τετοια στρατια δημοσιογραφων-λειτουργων που να γραφουν για να μας πεισουν οτι το ασπρο ειναι μαυρο,εχει μονο ο Ολυμπιακος.Οσο για το ποσο χειροτερα απο το παιχνιδι με την Αρσεναλ μπορει να παιξει...υπομονη κανα μηνα...

Γίνε μέλος στο Gazzetta Community για να αποκτήσεις πρόσβαση στο σχολιασμό άρθρων. Εγγραφή

Προσθήκη σχολίου

Για να δημοσιοποιηθεί το σχόλιό σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Το email που θα δώσετε πρέπει να είναι πραγματικό προκειμένου να λάβετε την σχετική ειδοποίηση έγκρισης.

 

Who is who - Νικολακόπουλος

Κάποτε ο Γ. Λούβαρης είχε πει ότι ο Νικολακόπουλος έπρεπε να είχε γίνει ανακριτής! Που να ήξερε ότι όντως για ανακριτής πήγαινε, ως σπουδαστής της Νομικής! Πως προέκυψε αθλητικός συντάκτης; Το μικρόβιο το είχε από μικρός, αφού έφτιαχνε τα καλοκαίρια στο Πόρτο Ράφτη...δήθεν εφημεριδάκια με τίτλο, "ο φίλαθλος"! Κι όταν για την πλάκα είχε πάει μετά από ένα παιχνίδι τοπικού πρωταθλήματος των Αγίων Αναργύρων στο… «Φίλαθλο», που μόλις γεννιόταν, τον τσίμπησαν αμέσως Καραγιαννίδης, Μαθιουδάκης. Λίγο ρεπορτάζ Αιγάλεω, λίγο Πανιώνιου, λίγο ΑΕΚ και από τα 20 χρόνια του Ολυμπιακό. Επί 25 χρόνια. Του αρέσει να βρίσκει μεταγραφές, αλλά ο ίδιος με ένα...μαγικό τρόπο, κάθε φορά τις αποφεύγει! Ήταν 10 χρόνια στον «Φίλαθλο», ώσπου παραιτήθηκε ένα απόγευμα, για κάτι που δεν του άρεσε. Μετά από δύο ώρες είχε πρόταση από τον Θ. Νικολαϊδη και παραμένει στο ‘ΦΩΣ’ από το 1992. Στον πολιτικό Τύπο είχε κάνει άλλη μία μεταγραφή, από τον Ελεύθερο στον Αδέσμευτο Τύπο. Bγαίνει εδώ και χρόνια στον…αέρα του Σπορ Εφ Εμ. Μεγάλο του πρόβλημα ότι η γυναίκα του έχει ψήσει την μικρή τους κόρη και…πρασινίζει! Αλλά μικρή είναι ακόμη, για να ακολουθήσει τον…ίσιο δρόμο της μεγάλης θυγατέρας.

« Σεπτεμβρίου 2010 »
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Copyright © 2008-2010 Gazzetta.gr

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του gazzetta.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.