TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • NBA
  • CHAMPIONS LEAGUE
  • CHALLENGE CUP
  • 7DAYS EUROCUP
  • FA CUP
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

... και ο Κώστας!
Ο Παναθηναϊκός βυθίστηκε στο πένθος για την απώλεια του Κώστα Γιαννακόπουλου στον οποίο ο Βασίλης Σκουντής αφιερώνει ένα μικρό ρέκβιεμ..
30/04/18 11:53
To déjà vu του Νικ...
Σε λίγες ώρες ο Παναθηναϊκός παίζει τα ρέστα του στη Μαδρίτη Βασίλης Σκουντής αναψηλαφεί τη σημερινή ζοφερή επέτειο και παραπέμπει την απάντηση του γρίφου σε μια ατάκα του Ευκλείδη!
27/04/18 13:00
Die another day!
Σε λίγες ώρες ο Ολυμπιακός παίζει τα ρέστα του στο Κάουνας και ο Βασίλης Σκουντής σκαλίζει το υπόβαθρο σε αυτή την αποστολή αυτοκτονίας...
26/04/18 12:48
Όχι άλλο κάρβουνο!
Σε λίγες ώρες ο Παναθηναϊκός δοκιμάζεται κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης στον τρίτο αγώνα της σειράς των play offs και ο Βασίλης Σκουντής αναψηλαφεί τη σημερινή ζοφερή επέτειο και παραπέμπει την απάντηση...
25/04/18 13:02
Η Ρώμη χτίστηκε σε μια τέτοια μέρα!
Σε λίγες ώρες ο Ολυμπιακός δοκιμάζεται στο άντρο της Ζαλγκίρις και ο Βασίλης Σκουντής προσφέρει στους Πειραιώτες ένα επί πλέον (επετειακό) κίνητρο...
24/04/18 12:55
Στα χνάρια του... Τσάβι!
Σε λίγες ώρες ο πληγωμένος Ολυμπιακός καλείται να κουλαντρίσει  τον λιθουανικό μπελά του και ο Βασίλης Σκουντής τον βάζει στη διαδικασία προσομοίωσης της Μπαρτσελόνα...  
20/04/18 11:54
Σκάσε και παίζε!
Σε λίγες ώρες ο Παναθηναϊκός υποδέχεται τη Ρεάλ Μαδρίτης στον δεύτερο αγώνα της σειράς των play offs και ο Βασίλης Σκουντής σκαλίζει το παρελθόν και βγάζει το οξύμωρο... πόρισμα!  
19/04/18 14:29
Defend the land (2)
Σε λίγες ώρες ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Ζαλγκίρις Κάουνας στον πρώτο αγώνα της σειράς των play offs και ο Βασίλης Σκουντής ανιχνεύει το έδαφος και καταγράφει τα κόκκινα «πρέπει».
18/04/18 13:56
Defend the land (1)
Σε λίγες ώρες ο Παναθηναϊκός υποδέχεται τη Ρεάλ Μαδρίτης στον πρώτο αγώνα της σειράς των play offs και ο Βασίλης Σκουντής ανιχνεύει το έδαφος και καταγράφει τα πράσινα «πρέπει»...
17/04/18 13:20