TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • NBA
  • GREECE CUP
  • GREEK CUP
  • 7DAYS EUROCUP
  • CHAMPIONS LEAGUE
  • ΑΙΟΛΙΚΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ -

    vs

    ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Η... Λιαδελιάδα και η «Bogrita»!
Σε λίγες ώρες Ολυμπιακός (7-2) αντιμετωπίζει εκτός έδρας τη Βαλένθια (3-6) και ο Βασίλης Σκουντής ξεψαχνίζει διάφορες πτυχές αυτού του αγώνα...
30/11/17 13:38
Ο περιούσιος αντίπαλος!
Η Εθνική ανοίγει το δεύτερο παράθυρο με θέα την Κίνα και ο Βασίλης Σκουντής σκαλίζει το πλούσιο παρελθόν της με τους Ισραηλινούς...
27/11/17 09:30
H λερωμένη μας φωλιά...
Mεσούσης της Euroleague η Εθνική ανοίγει το πρώτο παράθυρο με θέα την Κίνα και ο Βασίλης Σκουντής γράφει για τα παλιά αγγλικά ράμματα της γούνας μας...  
24/11/17 09:29
Τα κόκκινα παπούτσια
Ο Ολυμπιακός (6-2) αντιμετωπίζει εκτός έδρας την Aρμάνι Μιλάνο (3-5) και ο Βασίλης Σκουντής ξεψαχνίζει το παρελθόν και σκιαγραφεί το ξεχωριστό προφίλ των Λομβαρδών.
23/11/17 12:12
Είσαι στο μυαλό κάτι... αδερφικό!
Στην όγδοη αγωνιστική της Εuroleague o Ολυμπιακός (5-2) υποδέχεται τον Ερυθρό Αστέρα (2-5) και ο Βασίλης Σκουντής ανατρέχει στην αδελφοποίηση των δυο ομάδων και υπενθυμίζει τα... γενέθλια του Γιάννη...
17/11/17 12:20
Πάμε μια... παράταση;
Στην όγδοη αγωνιστική της Εuroleague o Παναθηναϊκός (4-3) αντιμετωπίζει στην Πόλη την Αναντολού Εφές (2-5) και ο Βασίλης Σκουντής ξεψαχνίζει ένα ζευγάρι που έχει εθιστεί στα χασομέρια!
16/11/17 10:15
Tο rematch και το κάρμα
Στην έβδομη αγωνιστική της Εuroleague o Ολυμπιακός καλείται να βγάλει απνευστί το μακροβούτι στον Βόσπορο και ο Βασίλης Σκουντής ξετυλίγει το κουβάρι της καρμικής σχέσης του με τον Ομπράντοβιτς.
15/11/17 09:01
Ο παγουράς, ο γουναράς και ο καλός μπαμπάς!
Ο Νίκος Φιλίππου και ο Δημήτρης Διαμαντίδης έγιναν για δυο ώρες... ινστρούχτορες των παιδιών στα Γιάννενα και ο Βασίλης Σκουντής γράφει για την...υγρασία που προκάλεσαν οι δυο Lakers!
12/11/17 12:00
Μπαμπά φέρε το ουίσκι!
Ο ΠΑΟΚ υποδέχεται σε λίγες ώρες τον Αρη και ο Βασίλης Σκουντής γυρίζει είκοσι εννέα χρόνια πίσω και κατεβάζει από το ράφι τις αναμνήσεις βρεγμένες από το νερό της φωτιάς!
11/11/17 12:00