Gazzetta Bloggers

Ο 13ος άθλος του Ηρακλή... τσέπης (pics)
Η ζωή του Ναίμ Σουλειμάνογλου κρέμεται από την κλωστή ενός κατεστραμμένου νεφρού και ο Βασίλης Σκουντής γράφει για την ανάγκη του να ξεπεράσει τα κατορθώματα του ήρωα της μυθολογίας...  
27/09/17 18:30
Ο μαϊντανός και ο Τραμπ!
Ο Κακιούζης μίλησε για το «reality» της Εθνικής, ο Κάρι και ο Λεμπρόν κράζουν τον πρόεδρο τους και ο Βασίλης Σκουντής σχολιάζει τα τεκταινόμενα...
24/09/17 14:42
Έλα τώρα μπρε αγάπη μου!
Ο μαέστρος Ντούσαν Ιβκοβιτς διευθύνει απόψε για τελευταία φορά την ορχήστρα του και ο Βασίλης Σκουντής αν και φάλτσος, προσπαθεί να χωθεί εκεί μέσα..
20/09/17 14:00
Ο Τίτο και το ποδήλατο του Γιούρι!
Η Σερβία και η Σλοβενία διεκδικούν το στέμμα στον τελικό του τεσσαρακοστού Eurobasket και ο Βασίλης Σκουντής παρουσιάζει μια διασκευή του «Once Brothers»...  
17/09/17 09:58
Οι...πεσέτες του Μπέλοφ, τα φώτα του Παπαλουκά και η ντροπή του Μπλατ!
Λίγο πριν από το τζάμπολ του προημιτελικού, ο Βασίλης Σκουντής γράφει για τις 23 αναμετρήσεις της Ελλάδας με τη Ρωσία με αποκορύφωμα την πρόκριση... χρυσάφι στο Eurobasket του 2005!
13/09/17 12:29
From Russia with love!
Η Εθνική ετοιμάζεται για τον προημιτελικό του Eurobasket και ο Βασίλης Σκουντής ξετυλίγει το χρονικό της Ιστορίας που (δεν επαναλαμβάνεται, αλλά) συνεχίζεται και τεκμηριώνει γιατί η Ρωσία είναι η πιο...
12/09/17 09:48
Η...σκύλα του Μίσσα! (pics)
H Ελλάς φιγουράρει στην οκτάδα του Eurobasket και ο Βασίλης Σκουντής συνδυάζει τη λέζα που έφαγε ο προπονητής της Εθνικής με μια ατάκα του Γκάντι!
10/09/17 20:54
Τα γενέθλια και τα... πατατάκια! (pic)
H Εθνική αντιμετωπίζει απόψε τη Λιθουανία και ο Βασίλης Σκουντής γράφει για την ιδιάζουσα επέτειο του Μίσσα και για την οργίλη αντίδραση του Φασούλα.
09/09/17 09:58
Όχι άλλο κάρβουνο!
H Εθνική ετοιμάζεται για το δεύτερο κατά σειρά (μετά από αυτό με την Πολωνία) no tomorrow game και ο Βασίλης Σκουντής επικαλείται την ατάκα του Νίκου Κούρκουλου στην ταινία «Ορατότης μηδέν»... 
08/09/17 21:51