TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • PREMIER LEAGUE
  • SERIE A
  • NBA
  • SUPER LEAGUE 2
  • SÜPER LIG
  • FA CUP
  • ΚΡΙΣΤΑΛ ΠAΛΑΣ -

    vs

    ΜΠΡAΙΤΟΝ & ΧΟΒ ΑΛΜΠΙΟΝ -

  • ΜΠΟΣΤΟΝ ΓΙΟΥΝ. -

    vs

    ΡΟΤΣΝΤΕΙΛ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Η σπάνια αφοσίωση του Κουρμπέλη και το... μέτρο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον... old school αρχηγό του Παναθηναϊκού, την αυτονόητη παραμονή στο ρόστερ των πιο σημαντικών Ελλήνων ποδοσφαιριστών του «τριφυλλιού» και την ανάγκη να διατηρηθούν οι...
28/11/19 19:37
Το αχώριστο δίδυμο, ο Φάουστο και η ανάγκη ενίσχυσης!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τους Δώνη-Κουρμπέλη που έχουν παίξει σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια του Παναθηναϊκού, την... εξαφάνιση του Ισπανού μέσου, τον νεαρό Αλεξανδρόπουλο και την ανάγκη του «...
26/11/19 20:30
Ακαδημίες, ομαδικότητα και... κάτω η μπάλα!
Ο Νίκος Αθανασίου σχολιάζει την... επίσημη πρώτη του Τσάβι Ρόκα και σταχυολογεί τα σημαντικότερα από όσα είπε ο Καταλανός τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού.
25/11/19 16:39
Μία απ' τα ίδια!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον... συνηθισμένο Παναθηναϊκό στο Αγρίνιο, τον Μακέντα που ήταν απελπιστικά μόνος του, την εμμονή του Δώνη στον Κολοβό και ένα υστερόγραφο για τον Εμμανουηλίδη.  
24/11/19 23:03
Ο Παναθηναϊκός, πλέον, δεν ψάχνει για... τρελό!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός που είναι πλέον μαγαζί γωνία και απορεί που εκτός από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, δεν έχουν προκύψει άλλοι ενδιαφερόμενοι.  
18/11/19 19:21
Η πρόσληψη Ρόκα και η κανονικότητα στην επιλογή!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Ισπανό τεχνικό διευθυντή, τα όσα είπε στους ανθρώπους του Τριφυλλιού και το μεγάλο κέρδος από την πρόσληψή του που δεν είναι άλλο από την σοβαρότητα της διαδικασίας...
16/11/19 19:46
O τεχνικός διευθυντής, οι ανανεώσεις και ο Μολό
Ο Νίκος Αθανασίου βάζει στο... μίξερ την αναζήτηση τεχνικού διευθυντή στον Παναθηναϊκό, το ζήτημα των ανανεώσεων, την φυσική εξέλιξη των πραγμάτων με τον Γιοάν Μολό και ένα υστερόγραφο για το PAO...
14/11/19 18:02
Οι... fantastic five της βελτίωσης!
Το τραγικό ξεκίνημα ανήκει στο παρελθόν. Ο Παναθηναϊκός βελτίωσε την αγωνιστική του εικόνα και o Nίκος Αθανασίου γράφει για τους πέντε πρωτεργάτες της αλλαγής του «τριφυλλιού»!
13/11/19 18:15
Το απόλυτο παράδειγμα και ο... δήθεν πεθαμένος!
Ο Νίκος Αθανασίου βγάζει το καπέλο στην Δημήτρη Κολοβέτσιο και απορεί με την έλλειψη σεβασμού προς τον Παναθηναϊκό από τον αρχηγό της ΑΕΚ, Πέτρο Μάνταλο!  
11/11/19 13:00