TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • PREMIER LEAGUE
  • SERIE A
  • NBA
  • SUPER LEAGUE 2
  • SÜPER LIG
  • FA CUP
  • ΚΡΙΣΤΑΛ ΠAΛΑΣ -

    vs

    ΜΠΡAΙΤΟΝ & ΧΟΒ ΑΛΜΠΙΟΝ -

  • ΜΠΟΣΤΟΝ ΓΙΟΥΝ. -

    vs

    ΡΟΤΣΝΤΕΙΛ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Το μάθημα, οι δύo mvp και η δημιουργία!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα όσα έδειξε ο Παναθηναϊκός κόντρα στη Φένλο, για τον Διούδη, τον Χρήστο Δώνη, τον Χατζηγιοβάνη που πρέπει να μείνει και την δουλειά που θέλει το «τριφύλλι» στο...
27/07/19 19:15
Παναθηναϊκός: Μιλώντας για τον Γιοάν Μολό...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει όσα άκουσε από τον σπουδαίο, Φράνκι Βερκότερεν για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού αλλά και την άποψη κορυφαίου ρεπόρτερ Ζενίτ για τον Γάλλο εξτρέμ!
26/07/19 18:00
Γκάγιας Ζαχίντ: Το scouting report ενός… αρτίστα! (vids)
Ο Νίκος Αθανασίου… ξαναβούτηξε στην κορυφαία ποδοσφαιρική πλατφόρμα, είδε... ώρες από Γκάγιας Ζαχίντ, μίλησε με ειδικό του Κυπριακού πρωταθλήματος και σας παρουσιάζει το νέο μεταγραφικό απόκτημα του...
23/07/19 17:23
Ανασταλτικά υπέροχος με σούπερ Κίκο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την εντυπωσιακή αμυντική συμπεριφορά του Παναθηναϊκού κόντρα στον Άγιαξ, τα ποσοστά... μπάσκετ του Ιταλού στράικερ, τον Πουγγουρα και τα κομμάτια που θέλουν βελτίωση.
23/07/19 10:00
Το scouting report του Ζοάο Νούνιες
Ο Νίκος Αθανασίου… βούτηξε στην κορυφαία ποδοσφαιρική πλατφόρμα και γράφει για όσα έκανε ο Πορτογάλος αμυντικός, που αποκτά ο Παναθηναϊκός, στην περυσινή του παρουσία στην Λέχια Γκντανσκ!
22/07/19 12:08
Το «φτωχό» ημίωρο, ο Κότσαρης και ο Βέργος
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα θετικά σε ατομικό επίπεδο και τα αρνητικά σε ομαδικό, από την φιλική ήττα του Παναθηναϊκού στην Αμβέρσα.  
20/07/19 21:03
Να τον δούμε και με την μπάλα στα πόδια!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα περιμένει να δει στο αυριανό φιλικό του Παναθηναϊκού με την Μπέερσοτ στην Αμβέρσα!
19/07/19 19:30
Ωραίος ως… Panathinaikos!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα κυρίως του άρεσαν από το εμφατικό 3-0 του Παναθηναϊκού επί της Φέγενορντ αλλά και για την μεγάλη αδυναμία που έδειξε το ᾽᾽τριφύλλι᾽᾽στο Ρότερνταμ.
17/07/19 23:43
Ο Κολοβός δίνει αυτό που έλειπε από τους μεσοεπιθετικούς του Παναθηναϊκού…
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μεταγραφή του Δημήτρη Κολοβού στον Παναθηναϊκό, ο οποίος διαθέτει ένα σημαντικό στοιχείο που έλειπε από τους μεσοεπιθετικούς του τριφυλλιού: Το εύκολο γκολ…