Gazzetta Bloggers

Κάτω η μπάλα στην Ελλάδα των κορμοράνων, 2019 edition…
Ο Νίκος Αθανασίου υπενθυμίζει τι συνέβη προ διετίας με το περίφημο πρότζεκτ στο Γουδί και γράφει για το θέμα με τον Βοτανικό και την υποχρέωση της Πολιτείας απέναντι στο τριφύλλι.
30/05/19 20:39
Ο... εξάλογος του Νταμπίζα
Ο Νίκος Αθανασίου σταχυολογεί και σχολιάζει τα σημαντικότερα σημεία της σχεδόν δίωρης συνέντευξης Τύπου του Νίκου Νταμπίζα στο Κορωπί.
28/05/19 19:32
Όσα δίδαξε η σεζόν τον Παναθηναϊκό για τις αδυναμίες του
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα σημεία που υστέρησε το «τριφύλλι» και πρέπει να βελτιώσει αυτό το καλοκαίρι μέσα από τις μεταγραφές και την δουλειά του προπονητή.  
19/05/19 18:14
Ποδόσφαιρο φίλε μου, ποδόσφαιρο! (vid)
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το μαγικό, επικότερο διήμερο στην ιστορία του Champions League και τα συναισθήματα που μοναχά ο βασιλιάς των σπορ μπορεί να δημιουργήσει!
09/05/19 12:23
Παναθηναϊκός: Η αξιολόγηση
Ο Νίκος Αθανασίου παραδίδει έλεγχο προόδου στους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού μετά και την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος.
06/05/19 20:30
Ένα αξιοπρεπέστατο σύνολο αλλά ακόμη μία χρονιά χωρίς κανονικό Παναθηναϊκό!
O Nίκος Αθανασίου κάνει έναν μίνι απολογισμό για την χρονιά που τελείωσε στον Παναθηναϊκό, βλέπει τόσο το δέντρο όσο και το δάσος για το τριφύλλι και σχολιάζει τις δηλώσεις Δώνη.
05/05/19 23:10
Αναζητώντας την ευστοχία του 2013
Ο Παναθηναϊκός με πορτοφόλι φτωχικό θα ψάξει ποδοσφαιριστές που θα τον ανεβάσουν επίπεδο και ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το προ εξαετίας καλοκαίρι που αποτελεί οδηγό για το τριφύλλι.
03/05/19 17:01
Ο... βραχνάς της δημιουργίας του Παναθηναϊκού! (infographic)
Το GWJ αναλύει το μεγαλύτερο φετινό αγωνιστικό πρόβλημα του Παναθηναϊκού που στοίχισε ακριβά στην ομάδα του Γιώργου Δώνη.
01/05/19 20:44