Gazzetta Bloggers

Ο προπονητής που έχει ανάγκη το ελληνικό ποδόσφαιρο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την παρουσία του Γιώργου Δώνη σε τηλεοπτική εκπομπή, στην οποία έκλεψε την παράσταση, δείχνοντας τον δρόμο στους συναδέλφους του.  
27/11/18 05:55
Το πιο όμορφο απόγευμα, μέχρι το επόμενο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον πιο χορταστικό φετινό Παναθηναϊκό που ισοπέδωσε τον Απόλλωνα σε μία ποδοσφαιρική παράσταση που άξιζε περισσότερο κοινό!  
24/11/18 19:02
Ούτε να το σκέφτεστε!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ανησυχία που προκαλεί η στάση του Παναθηναϊκού στο θέμα της αδειοδότησης, τον μόνοδρομο της διοίκησης Αλαφούζου και το σίριαλ με τον Παϊρότζ και τον Ρέστη που κάποια...
22/11/18 17:53
Να βρει το αληθινό ποδόσφαιρο στον Παναθηναϊκό
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Πάνο Αρμενάκα και την προοπτική να κάνει... start στην καριέρα του με την φανέλα του «τριφυλλιού», το οποίο μόνο να κερδίσει έχει.  
21/11/18 17:26
Το 1/3 του πρωταθλήματος έφερε μόνο κέρδη!
Μετά από δέκα αγωνιστικές στο φετινό πρωτάθλημα, ο Παναθηναϊκός μετρά μόνο οφέλη σε όλα τα επίπεδα. Γράφει ο Νίκος Αθανασίου.
13/11/18 17:00
Το απόλυτο κρίμα, η κατά φαντασία... σφαγή και η πιο άστοχη δήλωση!
Ο Νίκος Αθανασίου σχολιάζει το post game του Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.
12/11/18 12:16
Οι μάγκες με τα πράσινα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ψυχωμένη εμφάνιση του Παναθηναϊκού στο Καραϊσκάκη, τον Κάτσε που δεν πρέπει να βγαίνει από την ενδεκάδα και τα διαπιστευτήρια ανταγωνιστικότητας που κατέθεσε και πάλι...
11/11/18 23:00
Ένα βράδυ που θα θυμάσαι για πάντα! (vid)
Ο Νίκος Αθανασίου γυρίζει τον χρόνο δεκαοκτώ χρόνια πίσω και φέρνει στο μυαλό του αναμνήσεις από κάτι ποδοσφαιρικά μοναδικό: Τον Παναθηναϊκό να διασύρει την Γιουβέντους!
08/11/18 17:00
Κανένα «πούλημα», κυνικότητα και... λουκέτο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τους τρεις κανόνες που πρέπει να ακολουθήσει αυστηρά ο Παναθηναϊκός για να έχει ελπίδες ώστε να φύγει με κάτι θετικό από το Φάληρο κόντρα στον Ολυμπιακό!  
07/11/18 19:32