Gazzetta Bloggers

Πήρε το μάθημα και συνεχίζει...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ήττα του Παναθηναϊκού στην Τούμπα, όλα όσα πρέπει να διδαχθεί από αυτή η ομάδα του Γιώργου Δώνη και το ΟΑΚΑ που πρέπει να τιγκάρει κόντρα στην ΑΕΚ!  
30/10/18 00:35
O mvp των μετόπισθεν!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον πιο σταθερό παίκτη σε απόδοση του φετινού Παναθηναϊκού, τον Δημήτρη Κολοβέτσιο, τον Χρήστο Δώνη και την βαθμολογία του Κουλιμπαλί.
21/10/18 11:25
Ηλία... ρίχτο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που με τον... κεραυνό του Χατζηθεοδωρίδη νίκησε τον Πανιώνιο και προελαύνει στο φετινό πρωτάθλημα!
20/10/18 18:55
Το εθνικό ποδόσφαιρο έχει ανάγκη από... reboot!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ζωτικής σημασίας ανάγκη του εθνικού ποδοσφαίρου να σχεδιάσει την επόμενη ημέρα από την αρχή και να βαδίσει στην νέα εποχή με μακροπρόθεσμο σχέδιο, πλάνο και...
17/10/18 17:30
Πως γίνεται να μην ξεκίνησε κανείς;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τους τρεις πρωταγωνιστές του φετινού Παναθηναϊκού, οι οποίοι δεν βρήκαν θέση στην βασική ενδεκάδα της Ελπίδων στον... τελικό με την Κροατία!  
14/10/18 17:15
Refuse to lose!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μαχητική ψυχή του Παναθηναϊκού που εμφανίστηκε στην Τρίπολη και κράτησε αήττητο το «τριφύλλι» στο φετινό πρωτάθλημα αλλά και τα μαθήματα που πρέπει να πάρει το σύνολο...
06/10/18 23:23
Και είναι ακόμη στο 60% ο Μακέντα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το εκρηκτικό ξεκίνημα του Κίκο Μακέντα στον Παναθηναϊκό που παρότι δεν βρίσκεται στο 100% κάνει διαφορά στο παιχνίδι του «τριφυλλιού» και έχει «πράσινο» υστερόγραφο από...
03/10/18 20:50
Το τρένο δεν κάνει διακρίσεις!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που πέρασε και από το Αγρίνιο, την νέα επαφή κλάσης του Μακέντα, τον Αποστολάκη και όσους έπιασαν την ευκαιρία του Δώνη από τα μαλλιά!
02/10/18 20:45
Η συζήτηση με τον Νίκο Αθανασίου!
Ο Νίκος Αθανασίου άνοιξε τις ιντερνετικές γραμμές από τις 18:00 μέχρι τις 19:30 και συζήτησε για τους μπέμπηδες του Παναθηναϊκού, το σίριαλ Πιενγκπονσάντ και όλα όσα αφορούν το «τριφύλλι».
01/10/18 19:36