TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • LALIGA SANTANDER
  • PREMIER LEAGUE
  • SERIE A
  • BUNDESLIGA
  • PREMIER LEAGUE
  • CHAMPIONS LEAGUE
  • SÜPER LIG
  • LIGUE 1
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Παίκτης Εθνικής ομάδας!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το εντυπωσιακό ξεκίνημα του Τάσου Χατζηγιοβάνη στην σεζόν, το συστατικό που τον έκανε πρωταγωνιστή και την εξέλιξη του νεαρού άσου που αξίζει κλήση στο άδειο από εξτρέμ...
30/09/18 12:28
Δεν σταματάει πουθενά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την πιο αντρική νίκη του ασταμάτητου Παναθηναϊκού στο φετινό πρωτάθλημα, την κλάση του Μακέντα, τις ασίστ του Κουλιμπαλί και τον διαιτητή Τζήλο.
29/09/18 22:01
Τρία γκολ, το ένα πιο ομαδικό από το άλλο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την βελτίωση που παρουσίασε δημιουργικά ο Παναθηναϊκός στο 3-0 επί του Λεβαδειακού.  
24/09/18 18:00
Οι μπέμπηδες σεληνιάστηκαν! (vid)
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την νέα ποδοσφαιρική παράσταση του Παναθηναϊκού, τον εξαιρετικό Χατζηγιοβάνη, την ομαδική βελτίωση, το μάθημα του δευτέρου μέρους και τον κόσμο που... γουστάρει και πάλι...
23/09/18 22:00
Τα 47 που έγιναν 2,5 και... βλέπουμε στον Παναθηναϊκό κι η απόλυτη αδιαφάνεια!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το σίριαλ με τον Παϊρότζ που όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο κακούγουστο γίνεται για τον Παναθηναϊκό.
21/09/18 18:56
Το μεγαλύτερο «όπλο» του φετινού Παναθηναϊκού!
Ο Νίκος Αθανασίου αναλύει το σημαντικότερο προσόν της νεανικής έκδοσης του «τριφυλλιού» που δεν είναι άλλο από την άμεση μετάβαση σε φάση επίθεσης και το πως ο Γιώργος Δώνης έφερε τους ποδοσφαιριστές...
17/09/18 18:45
Φέρτε μας τον... παιδίατρο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον νεανικό Παναθηναϊκό που πέρασε... αέρα και από την Λάρισα και συνεχίζει να εντυπωσιάζει!  
16/09/18 21:37
Τρεις σημαντικές παράμετροι για τον Μακέντα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Ιταλό επιθετικό του Παναθηναϊκού και κάποια στοιχεία που είναι ικανά να τον βοηθήσουν να φτάσει στο ζητούμενο: Στην επανεκκίνηση!
05/09/18 18:04
Με μνημονιακό πορτοφόλι πόσο καλύτερο «πακέτο» να βρεις;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μεταγραφή του Μακέντα στον Παναθηναϊκό, την απόλυτα λογική καθυστέρηση στην επιλογή από τον Νίκο Νταμπίζα και το χορτάρι που αποτελεί το μοναδικό κριτήριο για κάθε...