Gazzetta Bloggers

Δουλεύει σωστά αλλά έχει μεγάλα θέματα που πρέπει να λύσει!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το τελευταίο φιλικό του Παναθηναϊκού επί ολλανδικού εδάφους και όσα προέκυψαν από την παρουσία του «τριφυλλιού» στα πρώτα παιχνίδια της σεζόν.  
29/07/18 00:08
Στη χώρα που δεν φταίει κανείς, ό,τι έχουμε είμαστε εμείς!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την εθνική τραγωδία που γέννησε απέραντη θλίψη αλλά και αλληλεγγύη σε έναν τόπο που πάντα θα φταίει ο... Χατζηπετρής.  
25/07/18 19:35
Γκολ ομάδας, μοναξιά Μουνιέ και λάθη που απαγορεύονται!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα είδε στο φιλικό του Παναθηναϊκού κόντρα στην Αντβέρπ.
22/07/18 20:45
Επικίνδυνα «άδειος» Παναθηναϊκός με ευθύνη μεγαλομετόχου!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το ρόστερ του Παναθηναϊκού που έχει τρομακτικές ελλείψεις εξαιτίας της πολιτικής σμίκρυνσης του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ!
19/07/18 18:00
Ο φορ «βαρόμετρο», οι απορίες  και η... σιωπή της «Panasia»!
Ο Νίκος Αθανασίου βάζει στο... μίξερ το έμψυχο δυναμικό του Παναθηναϊκού, το «9άρι» που θα κρίνει πολλά, τα όσα-δεν-συμβαίνουν στο ιδιοκτησιακό και τις «βόμβες» στο μπάσκετ!  
12/07/18 20:30
Η «σαραντάρα» του Αλαφούζου, τα... περίεργα και η αποκάλυψη Μοντάλι!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την πρόθεση Αλαφούζου να βάλει 20 εκατομμύρια, το deal με τον Παϊρότζ που γίνεται ολοένα και πιο «σκοτεινό» και το... φως που έριξε στην υπόθεση ο Ιταλός προπονητής!  
08/07/18 18:30
Χωρίς κανονική Λεωφόρο, η χρονιά θα είναι ακόμη πιο δύσκολη!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την στήριξη που πρέπει να έχει από τον κόσμο ο Παναθηναϊκός του Δώνη στην πιο δύσκολη σεζόν στην ιστορία του συλλόγου.  
04/07/18 17:55
Η ώρα των πράξεων
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την πιο κρίσιμη στιγμή στο θέμα της «Panasia», το «Athens Alive» και την πιο δύσκολη σεζόν στην ιστορία του Παναθηναϊκού που μόλις ξεκίνησε.  
02/07/18 19:24