Gazzetta Bloggers

Μία σεζόν σε δύο στιγμές και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ήττα του Παναθηναϊκού από τον ΠΑΟΚ και την μεγάλη εβδομάδα που έρχεται για το «τριφύλλι» και θα κρίνει το παρόν και το μέλλον του.  
29/04/18 22:29
Ωραία τα λέμε, να... απογειωθεί αλλά ο Παναθηναϊκός τώρα πέφτει κατηγορία!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που είναι με το ενάμισι πόδι στον υποβιβασμό και τον Γιάννη Αλαφούζο που ήρθε η ώρα να βάλει το χέρι στην τσέπη ή να γράψει ιστορία!  
23/04/18 18:30
Λουσιάνο παιχταρά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την κλάση του Βραζιλιάνου που έκρινε υπέρ του Παναθηναϊκού το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
22/04/18 23:33
Xρέη, διαφάνεια και ένα κουμπάκι μακριά…
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την αποδοχή της πρότασης της «Pan Αsia» από τον Γιάννη Αλαφούζο, την απαιτούμενη διαφάνεια και τον πολύ απλό μονόδρομο της πλευράς του Παϊρόι Πιενγκοπονσάντ για να πάρει...
21/04/18 21:46
Κοινός παρανομαστής; Η ακατανόητη στάση του Αλαφούζου...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον τρόπο που έχει χειριστεί ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ τις δύο επιβεβαιωμένες προτάσεις για την επόμενη ημέρα του «τριφυλλιού».  
17/04/18 14:30
Θέλει μαγκιά, ψυχή και σεβασμό στην φανέλα!
Ο Νίκος Αθανασίου βγάζει το καπέλο στον Μαρίνο Ουζουνίδη και τους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά το 1-0 επί του Ατρομήτου.
15/04/18 20:29
Τα ψέμματα τελείωσαν, ώρα να πληρώσεις!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Γιάννη Αλαφούζο που έφτασε τον Παναθηναϊκό στο έσχατο σημείο και πλέον δεν έχει άλλη επιλογή από το να πληρώσει για να μην υποβιβαστεί το «τριφύλλι»!
11/04/18 16:39
Η Παναθηναϊκή «Ανάσταση» έχει αρκετό «Γολγοθά» ακόμη!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το παρόν και το άμεσο μέλλον του Παναθηναϊκού και εύχεται να… διαψευστεί πανηγυρικά!
06/04/18 17:08
Η κλάση του Αραούχο, της ΑΕΚ και του… Θάνου!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το 3-0 του ΟΑΚΑ που… υπέγραψε η ποιότητα του Αραούχο και τον ρέφερι που «καθάρισε» τις ελπίδες του Παναθηναϊκού από νωρίς.
01/04/18 22:02