Gazzetta Bloggers

Το 2018 να του φέρει έναν «μπροστάρη»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για εκείνο που έχει μεγαλύτερη ανάγκη ο Παναθηναϊκός από το νέο έτος που ανατέλλει σε λίγες ώρες!
31/12/17 17:30
Mε έντεκα «Οικονόμου» μόνο καλά θα βρει!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την νοοτροπία του Έλληνα στόπερ και την ανάγκη του Παναθηναϊκού να δημιουργήσει μια ομάδα με παίκτες που θα γουστάρουν.  
30/12/17 18:30
Ξαναχάνει τσάμπα το σημαντικότερο περιουσιακό του στοιχείο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για ακόμη ένα επίτευγμα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός επί των ημερών του Γιάννη Αλαφούζου. Μετά τον Μάρκους Μπεργκ και ο Νίκλας Χουλτ φεύγει από το «τριφύλλι» τσάμπα και βερεσέ!  
27/12/17 21:39
Ο ανίκανος και οι επικίνδυνοι!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Αρετόπουλο που δεν πρέπει να ξανασφυρίξει ούτε στα... τρένα και τους παίκτες του Παναθηναϊκού που αν έχουν τσίπα θα πρέπει να κάνουν διακοπές στο Κορωπί!  
21/12/17 20:30
Ένα ημίχρονο δεν φτάνει!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που ξανά αδίκησε τον εαυτό του, τα «φτηνά» γκολ που γίνονται... συνήθεια και τον Σωτήρη Πίσπα που αξίζει εμπιστοσύνης!  
17/12/17 22:30
Η ΟΥΕΦΑ του έδωσε βάρκα επιβίωσης!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την ευρωπαϊκή ομοσπονδία που κράτησε όρθιο τον Παναθηναϊκό και την ευκαιρία που έχει η ΠΑΕ να κάνει βήματα εξυγίανσης, ώστε να γίνει ελκυστική μέχρι το καλοκαίρι!  
13/12/17 19:00
Η φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την απόσυρση του Σπύρου Θεοδωρόπουλου που μόνο έκπληξη δεν αποτελεί, την τεράστια ευθύνη των παλαιμάχων και την ελπίδα που πεθαίνει πάντα τελευταία.  
12/12/17 17:25
Τουλάχιστον κάποιος ενδιαφέρθηκε και βγήκε μπροστά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την αξιέπαινη κίνηση Θεοδωρόπουλου, το πλάνο του «mr.Chipita», εξηγεί γιατί η μπάλα πρέπει να μείνει χαμηλά και αναφέρεται στον μονόδρομο της παρουσίας της νέας γενιάς...
11/12/17 19:01
Η ντροπή είναι όλη του Αλαφούζου!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον άνθρωπο που μετέτρεψε τον Παναθηναϊκό σε «πτώμα», το οποίο νίκησε ο ΠΑΟΚ στην Τούμπα αλλά και για τους υπαλλήλους του που θέλουν να «φάνε» τον Ουζουνίδη!  
10/12/17 22:40