Gazzetta Bloggers

Οι τουρίστες και το παράδειγμα του «Κατσούρ» και του Χαλκιά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που πήγε στην Πάτρα για χαβαλέ, την εξαιρετική προσπάθεια του Κώστα Κατσουράνη στην Παναχαϊκή και βγάζει το καπέλο στον Κώστα Χαλκιά!  
29/11/17 22:10
Βρίσκουν και τα κάνουν!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την... ανταρσία του Αντρές Τσάβες σε έναν Παναθηναϊκό που είναι παρατημένος στην μοίρα του από τον Γιάννη Αλαφούζο και γίνεται έρμαιο στα χέρια των πάντων!
27/11/17 19:15
Έπρεπε να το πάρει ακόμη και κόντρα στο «χειρουργείο»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα λάθη του Μάνταλου εις βάρος του Παναθηναϊκού στο Περιστέρι και την χαμένη ευκαιρία του «τριφυλλιού» να κάνει ένα διπλό μαγκιάς με τις… ρεζέρβες!
25/11/17 23:03
Μπράβο για το αυτονόητο αλλά πόσες φορές γίνεται στην Ελλάδα;
Ο Νίκος Αθανασίου βγάζει το καπέλο στον κόσμο του Παναθηναϊκού που δεν «τσίμπησε» από την χειρονομία του Χιμένεθ και γράφει για την συγγνώμη του Ισπανού τεχνικού που κατάλαβε την απρέπειά του και...
20/11/17 19:00
Η άτιμη μπάλα, το κενό στο «9» και η ντροπή του Χιμένεθ!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μπάλα που έκανε το… χατίρι του Λιβάγια στην κόντρα της δεκαετίας, τον Παναθηναϊκό που παίζει χωρίς σέντερ φορ και το πληρώνει αλλά και την απρέπεια του Ισπανού...
19/11/17 22:38
Στην Λεωφόρο είναι αλλιώς!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ και την μεταμόρφωση του «τριφυλλιού» στην έδρα του που τον καθιστά φαβορί για το «τρίποντο».  
18/11/17 17:30
Σημαντική η ενεργοποίηση της «Παναθηναϊκής Συμμαχίας»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τις εκλογές στην «Παναθηναϊκή Συμμαχία» και την ανάγκη να δημιουργηθεί μία σοβαρή διοικητική κατάσταση στον δεύτερο μέτοχο της «πράσινης» ΠΑΕ.
15/11/17 17:31
Ο «Νέρωνας» του Φαλήρου, η δικαίωση του Σαμαρά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Γιάννη Αλαφούζο που οδηγεί τον Παναθηναϊκό στην καταστροφή και τις ακαδημίες του «τριφυλλιού» που διαθέτουν «διαμαντάκια» χάρη στη δουλειά του Γιάννη Σαμαρά!  
13/11/17 19:10
Ομάδα για πρωτάθλημα είχε, την διέλυσε ο Αλαφούζος!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό των 8 γκολ σε 10 αγώνες και την ανταγωνιστική ομάδα που «έχτισε» πέρυσι ο Ουζουνίδης και διέλυσε το καλοκαίρι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ!
06/11/17 20:15