Gazzetta Bloggers

Ένα και να καίει!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που «πάτησε» τον Ολυμπιακό στο μεγαλύτερο διάστημα του ντέρμπι και επέβαλλε τον νόμο της Λεωφόρου για ακόμη μία φορά!
28/10/17 22:28
Μολέδο, Λεωφόρος και... Παπαπέτρου!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τρεις σημαντικούς «παράγοντες» του αιωνίου ντέρμπι και πως αυτοί μπορούν να διαμορφώσουν την εικόνα της αναμέτρησης.  
26/10/17 18:22
Τσάμπα και βερεσέ!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το... σύνδρομο της επαρχίας που εμφάνισε ξανά ο Παναθηναϊκός στην Λαμία και την εντελώς λανθασμένη διαχείριση του παιχνιδιού στο πρώτο ημίχρονο που κόστισε τη νίκη.
21/10/17 23:26
Ακόμη κι έτσι, τρέμουν τον Παναθηναϊκό!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την απόφαση-σκάνδαλο της ΕΠΟ να τιμωρήσει με τρεις αγωνιστικές τον Ροντρίγκο Μολέδο ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και υπενθυμίζει τι έγινε στην περίπτωση του Σεμπά...
19/10/17 17:30
Σφραγίδα... Όσκαρ!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον κοινό παρανομαστή των νικών του Παναθηναϊκού στο φετινό πρωτάθλημα. Τον Όσκαρ Χίλιεμαρκ!  
17/10/17 18:20
Πολλά κιλά... μαγκιάς!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την επική νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΛ σε ένα παιχνίδι που «μίλησε» η ψυχή της Λεωφόρου!  
16/10/17 22:36
Ο Παναθηναϊκός μπορεί να σωθεί αν...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την κατάσταση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός που σε βάθος τριετίας μπορεί να «καθαρίσει» οριστικά και την οικονομική έκθεση που παρέδωσε το Δ.Σ της εταιρίας και οφείλει να την...
12/10/17 14:30
Τα 10 ποδοσφαιρικά «εγκλήματα» του Γιάννη Αλαφούζου!
Μία πενταετία, δεκάδες εκατομμύρια πεταμένα, μία διαχείριση ποδοσφαιρικής εταιρίας για σεμινάρια προς αποφυγή, ο Παναθηναϊκός μια ανάσα πριν την καταστροφή! Το GWJ καταγράφει τον... δεκάλογο του...
09/10/17 16:05
Δώστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα οικονομικά στοιχεία!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την σκανδαλώδη κωλυσιεργία του Γιάννη Αλαφούζου και την διαφάνεια σε σχέση με την οικονομική κατάσταση της ΠΑΕ που... αγνοείται και βάζει «φρένο» σε πιθανές κινήσεις!  
04/10/17 19:26