Gazzetta Bloggers

O Παναθηναϊκός όπως πρέπει να είναι!
Ένα γεμάτο γήπεδο, μία αύρα συσπείρωσης, δύο στιγμές ανατριχίλας και μία ομάδα που από το τέταρτο είχε... καθαρίσει τον ΠΑΣ. Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για ένα όμορφο απόγευμα στην Λεωφόρο.  
30/09/17 21:00
Παναθηναϊκός στα εύκολα, Παναθηναϊκάρα στα δύσκολα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το μήνυμα που καλείται να στείλει και θα στείλει ο κόσμος του Παναθηναϊκού στο αυριανό παιχνίδι με τον ΠΑΣ στην Λεωφόρο!
29/09/17 17:30
Ξεκάθαρο project, ηγέτης, συσπείρωση και υπομονή!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον μοναδικό δρόμο στον οποίο μπορεί να στηριχθεί άμεσα ο Παναθηναϊκός για να αποφύγει την καταστροφή και να επιστρέψει πιο δυνατός!  
28/09/17 21:00
Οι μάγκες, η γεμάτη Λεωφόρος και ο κορυφαίος!
Ο Νίκος Αθανασίου βάζει στο... μίξερ τους «πράσινους» πρωταθλητές της ποδηλασίας, την υποχρέωση του κόσμου απέναντι στο «τριφύλλι» και τον Λάζαρο Χριστοδουλόπουλο.  
25/09/17 21:15
Θα εκτεθεί και στον Μαρίνο ο Αλαφούζος;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την υποχρέωση του Γιάννη Αλαφούζου προς τον Μαρίνο Ουζουνίδη, το ξεκαθάρισμα που οφείλει να κάνει στον Έλληνα προπονητή για το μέλλον αυτής της χρονιάς και ένα...
24/09/17 13:05
Καταθλιψάρα...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που δεν εμφανίστηκε ούτε και στο Αγρίνιο, το όριο των δικαιολογιών για το ποδοσφαιρικό τμήμα και βγάζει το καπέλο στον εξαιρετικό Παναιτωλικό.
23/09/17 23:59
Σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την δήλωση αποχώρησης του Γιάννη Αλαφούζου και τις απορίες που αυτή «γέννησε», το από εδώ και πέρα στην ΠΑΕ, τις δύο μοναδικές υπαρκτές λύσεις και τον κόσμο του...
21/09/17 23:59
Aνεβασμένος και... μουτζωμένος!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΛ, τον κορυφαίο Τσάβες, την επιστροφή του Βιγιαφάνιες, τον Χίλιεμαρκ και τον σοκαριστικό τραυματισμό του Λουσιάνο.  
20/09/17 23:15
Βελτιώθηκε, νίκησε και έχει τεράστια περιθώρια!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την νίκη του Παναθηναϊκού επί του Απόλλωνα, τον Όσκαρ Χίλιεμαρκ, τα μηνύματα του Ουζουνίδη και αφιερώνει μερικά υστερόγραφα στις διοικητικές εξελίξεις.  
18/09/17 12:30