Gazzetta Bloggers

Έβαλε ποιότητα εκεί ακριβώς που «πονούσε»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τις δύο πιο πρόσφατες μεταγραφικές κινήσεις του Παναθηναϊκού που καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο τα κενά που υπήρχαν στο «πράσινο» ρόστερ!  
31/08/17 21:15
Η ομάδα θα βελτιωθεί, η διοίκηση Αλαφούζου ποτέ!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον απογοητευτικό Παναθηναϊκό που μετά την διακοπή θα είναι όπως πρέπει σε αντίθεση με την διοίκηση του συλλόγου που η... αρρώστια της δεν έχει γιατρειά!
28/08/17 09:45
Οι υπερβάσεις θέλουν πίστη...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που δεν πίστεψε στην ανατροπή, την πρόκριση που χάθηκε μέσα σε έξι λεπτά από την σαφώς ποιοτικότερη Αθλέτικ Μπιλμπάο, την μεγάλη εικόνα και την...
25/08/17 00:42
Άξιος της μοίρας του!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που χάρισε δύο βαθμούς στα Χανιά και τα όσα έκανε ο Παπαπέτρου που αποδεικνύουν πως και φέτος το «τριφύλλι» θα είναι ο εύκολος στόχος.
21/08/17 11:42
Τώρα επιβάλλεται να ενισχυθεί, όχι να πουλήσει!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα προστάζει η ποδοσφαιρική και Παναθηναϊκή λογική την διοίκηση του «τριφυλλιού» για το τελευταίο δεκαήμερο της μεταγραφικής περιόδου.  
19/08/17 13:10
Ο εφιάλτης, η πτώση της «χούντας» και το κατόρθωμα!
Ο Νίκος Αθανασίου βάζει στο «μίξερ» το τέλος της δικτατορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον Παναθηναϊκό, το... κατόρθωμα του Γιάννη Αλαφούζου και το εξάλεπτο της «...
18/08/17 17:00
Όχι δάκρυα για αυτόν τον Παναθηναϊκό!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που χάρισε την πρόκριση στην κατώτερή του Αθλέτικ, κερδίζοντας το χειροκρότημα του κόσμου που βλέπει μέλλον και ελπίδα από το σύνολο του Ουζουνίδη.
18/08/17 00:06
Καλώς το «κτήνος»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την άφιξη του Αντρές Τσάβες στον Παναθηναϊκό που αποτελεί την πιο safe επιλογή που θα μπορούσε να κάνει ο Μαρίνος Ουζουνίδης για τον αντικαταστάτη του Μάρκους Μπεργκ.  
16/08/17 20:15
Η αντίδραση, η πρόκληση και ο «αντί-Μπεργκ»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το πιο ευχάριστο νέο του Παναθηναϊκού στην... αυτονόητη πρόκριση επί της Καμπάλα, τον Καμπέθας, την Αθλέτικ και την ανάγκη να ενισχυθεί το «τριφύλλι» με στράικερ που θα...
04/08/17 20:00