Gazzetta Bloggers

Πέντε ''πράγματα'' από το Παναθηναϊκός-Καμπάλα
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα ξεχώρισε από το πρώτο βήμα πρόκρισης του Παναθηναϊκού επί της Καμπάλα. Μπόνους δύο... στοιχεία για την υπόθεση του «αντί-Μπεργκ»!  
28/07/17 17:00
Πήρε προβάδισμα, έπρεπε να της πάρει το... σκαλπ!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που έκανε το πρώτο βήμα απέναντι στην Καμπάλα, σε ένα παιχνίδι όπου θα έπρεπε να είχε «σφραγίσει» την πρόκριση και αδίκησε τον εαυτό του!  
27/07/17 23:59
Καμίνι για τον Παναθηναϊκό!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μεγάλη ανάγκη του Παναθηναϊκού να έχει στο πλευρό του μία... κολασμένη Λεωφόρο στο πρώτο παιχνίδι με την Καμπάλα!  
26/07/17 21:30
Καμπάλα: Το scouting report
Ο Νίκος Αθανασίου είδε το «διπλό» της Καμπάλα στην Πολωνία, τα εκτεταμένα στιγμιότυπα από το πρώτο ματς με την Γιαγκελόνια και γράφει για την προσεχή αντίπαλο του Παναθηναϊκού στον τρίτο προκριματικό...
22/07/17 17:00
Έσο έτοιμος παρά τα κενά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το επιτυχημένο crash test του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΑΖ και τις ελλείψεις αλλά και για την ανάγκη να τιγκάρει η Λεωφόρος την ερχόμενη Πέμπτη.  
20/07/17 23:30
Πέντε ''πράγματα'' που μάθαμε στο Τέχελεν
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα είδε κατά την διάρκεια του βασικού σταδίου της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία. Μπόνους σχόλιο για τις νέες εμφανίσεις!  
18/07/17 19:53
To καλό νέο, ο αντίπαλος και ο... άλλος Παναθηναϊκός!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το νικηφόρο φινάλε του «τριφυλλιού» στην Ολλανδία, την κλήρωση του Europa League και τον Παναθηναϊκό στο τέλος του καλοκαιριού.  
14/07/17 23:02
Για το τριφύλλι, τον Μαρίνο και τα παιδιά του!
Με αφορμή τα φθηνότερα διαρκείας στην ιστορία της Λεωφόρου, ο Νίκος Αθανασίου γράφει για δύο καλούς λόγους που κάθε οπαδός του Παναθηναϊκού θα ήθελε να είναι δίπλα στην νέα προσπάθεια!
13/07/17 11:16
  Οι... αριστεροί, ο Άλτμαν και αυτοί που έρχονται!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα θετικά και τα αρνητικά του Παναθηναϊκού κόντρα στην Κορτράικ, τον Ισραηλινό μεσοεπιθετικό και τις μεταγραφές που πρέπει να ολοκληρωθούν άμεσα!
11/07/17 22:19