Gazzetta Bloggers

Ψάχνοντας 52 γκολ τουλάχιστον...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τους στράικερ και τους εξτρέμ που ψάχνει ο Παναθηναϊκός, οι οποίοι και θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό την δημιουργία του «τριφυλλιού» την νέα αγωνιστική περίοδο.
29/06/17 18:30
Τεράστια ζημιά, κανένα περιθώριο στην... νέα αρχή!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα διοικητικά «εγκλήματα» και τα δεινά που έφεραν στον Παναθηναϊκό αλλά και τα νέα λάθη που απαγορεύονται στον δρόμο για την επιστροφή στην κανονικότητα!  
27/06/17 18:00
Ο μονόδρομος, ο... εξαφανισμένος και ο Κύριος Λυμπερόπουλος!
Ο Νίκος Αθανασίου βάζει στο mixer την πρόταση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, τον Γιάννη Αλαφούζο που εξακολουθεί να «κρύβεται» και την αποχώρηση του Νίκου Λυμπερόπουλου.  
24/06/17 12:45
Η συζήτηση με τον Νίκο Αθανασίου για τον Παναθηναϊκό
Παναθηναϊκός ώρα μηδέν και ο Νίκος Αθανασίου άνοιξε τις ιντερνετικές... γραμμές για δύο ώρες και συζήτησε για όλα τα θέματα που απασχολούν την «πράσινη» επικαιρότητα! Δείτε ξανά τον διάλογο.
23/06/17 19:37
Αγαπητέ, Μάρκους...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα... χίλια δίκια του Μάρκους Μπεργκ αλλά και την άδικη προς τον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του, συμπεριφορά του στο σίριαλ με την Αλ Αϊν.
21/06/17 12:42
Η λεπτή κόκκινη γραμμή...
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την πιθανή πώληση του Μάρκους Μπεργκ και την «συμμαχία» του Γιάννη Αλαφούζου με τον μέχρι πρότινος «εχθρό» που βάζουν... βόμβα στα θεμέλια του Παναθηναϊκού!  
20/06/17 12:30
Μόνο ο Δημήτρης και ο Αλαφούζος «πονάνε» τον Παναθηναϊκό;
Με αφορμή την ντροπή του πρωτοδικείου στον Ερασιτέχνη, ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τους εξαφανισμένους «Παναθηναϊκάρες» και τον μονόδρομο που οφείλει να ακολουθήσει ο κόσμος του «τριφυλλιού».  
19/06/17 11:51
Οι «κομμένοι», όσοι έφυγαν και το τίμημα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τους επτά που δεν υπολογίζει ο Μαρίνος Ουζουνίδης, τα «διαζύγια» και το κόστος που έχει στον Παναθηναϊκό η έλλειψη ξεκάθαρης στρατηγικής την τελευταία πενταετία.  
15/06/17 19:00
Το σήκωσε σαν στο σπίτι του!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το πάρτι τίτλου του παντοκράτορα Παναθηναϊκού μέσα στο ΣΕΦ και το... κλασσικό φινάλε που «λέει» πολλά!  
11/06/17 23:59