Gazzetta Bloggers

Τον Παναθηναϊκό θα τον σέβεστε!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την πιο αντρική νίκη της χρονιάς, για τον μισό Παναθηναϊκό που έκανε πάρτι στην Τούμπα, απέδωσε δικαιοσύνη και τιμώρησε την αλαζονεία του ΠΑΟΚ ενώ δίνει κι ένα τεράστιο...
31/05/17 23:11
Ο Παναθηναϊκός ξαναπλήρωσε. Οι υπόλοιποι;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που εξοντώθηκε και πάλι, μια απόφαση της δικαιοσύνης που θα είναι δίκαιη μόνο αν εφαρμοστεί ρητά ο νόμος και στις υποθέσεις του ΠΑΟΚ που γιορτάζει την...
29/05/17 16:51
Επαγγελματίας!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που παίζει όσο χρειάζεται και κάπως έτσι νίκησε 1-0 τον Πανιώνιο κάνοντας σημαντικό βήμα για την αποφυγή της τελευταίας θέσης.
28/05/17 21:40
«Έγκλημα» αν φύγει ο Μολέδο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την διοικητική αβεβαιότητα που δεν επιτρέπει στο «τριφύλλι» να εξαντλήσει τις πιθανότητες παραμονής του ηγέτη της αμυντικής γραμμής.  
27/05/17 18:30
Ο Αλαφούζος είναι υποχρεωμένος να ανοίξει τα χαρτιά του!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την στάση του προέδρου του Παναθηναϊκού, την επόμενη μέρα που βρίσκεται στον... αέρα και το μόνο που προκαλεί είναι κακό και αβεβαιότητα στον σύλλογο!  
25/05/17 19:00
Η τεράστια μαγκιά του Μαρίνου!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Έλληνα τεχνικό που κρατάει... ζωντανό τον Παναθηναϊκό κόντρα σε όλους και σε όλα και την «μάχη» που έφερε το 1-0 επί της ΑΕΚ.
24/05/17 23:16
Ο άρχοντας, το άδειο ντεπόζιτο και η φωτό του final-4!
Ο Νίκος Αθανασίου βάζει στο... μίξερ τον «more than one coach» Ζέλικο Ομπράντοβιτς, την ήττα του Παναθηναϊκού, την αποβολή του Μασούντ, τον Ίβιτς και την πιο συγκινητική στιγμή του τριημέρου στην...
22/05/17 12:48
Ο Παναθηναϊκός έδειξε τον δρόμο στους... ξεχασιάρηδες!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μεγάλη του διαφορά του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ, τον τρόπο που εντοπίστηκε ο ανεγκέφαλος που πέταξε το κουτάκι στον Βλάνταν Ίβιτς και τους... Κινέζους!  
19/05/17 19:00
«Φυλακή» στον εγκληματία, Όσκαρ στον Βλάνταν!(vid)
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον εγκεφαλικά ανάπηρο που έδωσε την αφορμή να καταστραφεί ο Παναθηναϊκός, το σόου του Ίβιτς και την μεγάλη διαφορά του «τριφυλλιού» με τον ΠΑΟΚ.  
18/05/17 10:00