TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • NBA
  • COPA DEL REY
  • 7DAYS EUROCUP
  • CLUB FRIENDLY
  • CHAMPIONS LEAGUE
  • CHALLENGE CUP
  • CHAMPIONS LEAGUE
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Τι είδα  από τον Μπενζιά, σε θέση Νο 8 και Νο 10
Ο Κ. Νικολακόπουλος αναλύει στο blog του στο gazzetta κάποια πράγματα τον Μπενζιά, σύμφωνα με το…σκάουτινγκ που του έκανε!
31/08/19 16:38
 Θα τρελαθούν οι Ολυμπιακοί με τον Λοβέρα!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta τη μεταγραφή του Λοβέρα στον Ολυμπιακό, αλλά και τους αποκλεισμούς ΠΑΟΚ κι ΑΕΚ.
30/08/19 15:30
«Ο Γκεζάλ κοντά στον Ολυμπιακό»!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος καταγράφει και σχολιάζει στο blog του στο gazzetta μία μεταγραφική πληροφορία της τελευταίας στιγμής από την Αγγλία για τον Ολυμπιακό! 
30/08/19 02:19
Δεν θέλω Αστέρα, Σαχτάρ, θέλω θηρίο από Αγγλία!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τις προτιμήσεις του ενόψει της 19ης (!)  κλήρωσης του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ!
29/08/19 12:31
Εβδομος ο Ολυμπιακός στο Champions League! Πάνω από Λίβερπουλ, Τσέλσι, Μίλαν, Ατλέτικο, Ντόρτμουντ, Μπενφίκα, Άγιαξ, Παρί…
Ο Κώστας Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta την τεράστια επιτυχία του Ολυμπιακού να έχει φτάσει σε θέση Νο 7 στο Champions League!  
28/08/19 09:36
Το καλοκαιρινό αήττητο 15 αγώνων του Ολυμπιακού και η πληγωμένη αρκούδα!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος προσεγγίζει μέσα από το blog του στο gazzetta την αποψινή κρίσιμη ρεβάνς του Ολυμπιακού στη Ρωσία.
27/08/19 11:12
Τι έδειξε στον Ολυμπιακό η επιστροφή Σισέ, Καμαρά και Κούτρη
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta την εικόνα τριών περσινών βασικών παικτών του Ολυμπιακού στην πρώτη παρουσία τους στην αρχική ενδεκάδα.
26/08/19 12:32
Το πρώτο δείγμα Σουντανί, Αραμπί ήταν  γεμάτο...φάσεις!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για την χθεσινή πολύ δύσκολη νίκη του Ολυμπιακού, τους Σουνταντί κι Αραμπί και για την επίμαχη φάση του αγώνα. 
25/08/19 12:46
«Περίεργο» παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, με τον μετρ των θρίλερ στο Καραϊσκάκη!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για το πρώτο παιχνίδι του Ολυμπιακού στο φετινό πρωτάθλημα και προαναγγέλλει μεταγραφικές εξελίξεις.
24/08/19 11:42