Gazzetta Bloggers

Οι αρχές του ποδοσφαίρου, ο Ολυμπιακός και οι ΠΑΟΚ, ΑΕΚ…
Ο Κώστας Νικολακόπουλος καταγράφει μέσα από το blog του στο gazzetta κάποια σημαντικά δεδομένα αυτής της διετίας για τον Ολυμπιακό και τους ΠΑΟΚ κι ΑΕΚ, σε σχέση και με τη νέα σεζόν.
31/05/19 13:30
Πιο δυνατή η Άϊντχοβεν, μπορεί πιο επικίνδυνη η Πλζεν!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τα δεδομένα ενόψει της κλήρωσης του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ.
30/05/19 12:30
Το Κόπα Άφρικα, οι θέσεις των ξένων κι οι μεταγραφές του Ολυμπιακού…
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για «λεπτομέρειες» που παίζουν σοβαρό ρόλο στα μεταγραφικά του Ολυμπιακού.
29/05/19 16:15
Μόνο ο Ολυμπιακός έχει φέρει τέτοιους παίκτες!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει μέσα από το blog του στο gazzetta τα αστέρια που μόνο ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να φέρει στο ελληνικό ποδόσφαιρο!
28/05/19 16:15
Είδα τον Βαλμπουενά και μου θύμισε Ιμπαγάσα σε πιο επιθετικό ρόλο
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta τα όσα είδε από τον Βαλμπουενά στα δύο μεγαλύτερα τελευταία ντέρμπι της Φενέρμπαχτσε στο τουρκικό πρωτάθλημα.
27/05/19 10:13
«Από την Ελλάδα μόνο ο Ολυμπιακός στην ευρωπαϊκή Super League των 3Χ20 ομάδων»
Ο Κώστας Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta μία ανάλυση για μία πανευρωπαϊκή Super League!
26/05/19 11:06
Κοντά στον Εντουάρντο ο Ολυμπιακός!
 Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για μία σημαντική κίνηση την οποία προσπαθεί πολύ να κάνει ο Ολυμπιακός στο μεταγραφικό πεδίο.
25/05/19 16:21
Έχει και την πλάκα της η κριτική για τους…Βαλμπουενάδες στον Ολυμπιακό
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta τις μεταγραφές έμπειρων παικτών για τον Ολυμπιακό και την κριτική τους…
25/05/19 11:41
Που ήταν καλός και που όχι φέτος ο Βαλμπουενά!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει μέσα από το blog του στο gazzetta τα φετινά στοιχεία του Βαλμπουενά μέσα από μία μεγάλη βάση δεδομένων.
24/05/19 14:20