Gazzetta Bloggers

Σπουδαία επιτυχία του Ολυμπιακού αυτή η πρόκριση!
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta την δύσκολη πρόκριση του Ολυμπιακού στο Γιουρόπα Λιγκ.
31/08/18 13:11
Ο Ολυμπιακός περνάει απόψε μόνο με διπλό στην Αγγλία!
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει μέσα από το blog του στο gazzetta  τη ρεβάνς του Ολυμπιακού, αλλά και τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ.
30/08/18 12:25
 Το χθεσινό της ΑΕΚ δείχνει ότι μόνο…απλό δεν θα είναι του Ολυμπιακού
Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει στο blog του στο gazzetta τη ρεβάνς του Ολυμπιακού, με αφορμή τη ρεβάνς της ΑΕΚ…
29/08/18 13:08
 Η πρώτη εικόνα Χασάν, Μεριά, αλλά και Νάτχο!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τι είδε στην «πρώτη»  τριών μεταγραφών του Ολυμπιακού, κι όχι μόνο.
28/08/18 12:58
Ο Λάζαρος είναι καλύτερος κι απ΄ ότι τον περιμέναμε! Κάνει τα πάντα!
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει μέσα από το blog του στο gazzetta την πρεμιέρα του Ολυμπιακού, επικεντρώνοντας στον Λάζαρο.
27/08/18 13:09
«Βούτα - βούτα», έσβησε το -2 του ΠΑΟΚ από την πρεμιέρα…
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta το ξεκίνημα του νέου ελληνικού πρωταθλήματος...
26/08/18 14:30
Ο Φορτούνης πρέπει να «ζητήσει» περισσότερο το γκολ…
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta πέντε πράγματα για τον Φορτούνη και ειδικότερα ένα τομέα του παιχνιδιού του.
25/08/18 11:59
 Ο Μαρτίνς έπιασε γρήγορα το νόημα για το πώς πρέπει να είναι ο Ολυμπιακός
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει μέσα από το blog του στο gazzetta τα δεδομένα του Ολυμπιακού στο χθεσινό παιχνίδι, όπως αυτός τα αντιλαμβάνεται.
24/08/18 15:33
Τις προκρίσεις (κι) ο Ολυμπιακός τις «χτίζει» από το πρώτο ματς
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta τη μάχη του Ολυμπιακού με τους Άγγλους και, παρεμπιπτόντως, και το διπλό της ΑΕΚ.
23/08/18 13:17