Gazzetta Bloggers

Η… «παρακατιανή» 2η θέση κι η πονεμένη ιστορία με τον Λεβαδειακό
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta δύο πράγματα για την επιστροφή του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα, με το μόλις 3ο του παιχνίδι μέσα σε ένα δίμηνο!!!
31/03/18 11:20
Η λύση του Ολυμπιακού είναι τίμια και δίνει διέξοδο
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta την πρόταση του Ολυμπιακού, που δίνει μία διέξοδο στο αδιέξοδο…  
30/03/18 11:16
Το πρώτο μ.ε., το πρωτάθλημα των μείον βαθμών και των διακοπών και των τριών ντέρμπι τίτλου!
Ο Κ. Νικολακόπουλος μέσα από το blog του στο gazzetta «περιγράφει» το φετινό πρωτάθλημα και το τι προέκυψε από τα τρία ντέρμπι τίτλου του β΄ γύρου...
29/03/18 16:52
Τέτοιο μείον τρία σαν του Ολυμπιακού, δεν έχει ξαναυπάρξει!
Ο Κ. Νικολακόπουλος αναλύει μέσα από το blog του στο gazzetta την σκληρή τιμωρία του Ολυμπιακού κι εξηγεί γιατί ουσιαστικά δεν έχει ξαναγίνει!
28/03/18 15:33
Ο Ολυμπιακός βλέπει πάντα ως μεγάλο αντίπαλο του τον Παναθηναϊκό…
Ο Κώστας Νικολακόπουλος σχολιάζει μέσα από το blog του στο gazzetta την ψηφοφορία γύρω από την υπόθεση του υποβιβασμού η, όχι του Παναθηναϊκού.
27/03/18 17:01
 Μόνο Ολυμπιακός και ΠΑΟ έχουν τιμωρηθεί με αφαίρεση βαθμών!!!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει μέσα από το blog του στο gazzetta ένα δεδομένο μετά και την απόρριψη της έφεσης του Ολυμπιακού.
26/03/18 17:40
«Ναι» στην εφαρμογή, προς όλους, όχι στην εξόντωση…
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta δύο πράγματα αναφορικά με τις αλλαγές στους κανονισμούς.
25/03/18 20:10
Οι 7 λέξεις κι ο επίλογος του Μαρινάκη
Ο Κ. Νικολακόπουλος «διαβάζει» μέσα από το blog του στο gazzetta τη δήλωση του Β. Μαρινάκη.
24/03/18 11:19
«Μωρέ ας μας αποβάλλουν, μπας και φτιάξει το ποδόσφαιρο μας»
Ο Κ. Νικολακόπουλος θυμάται μέσα από το blog του στο Gazzetta κάποια πράγματα, επειδή «δεν πρέπει να ξεχνιόμαστε».
23/03/18 17:41