Gazzetta Bloggers

Ένας Ολυμπιακός με κορμό από το Νο 8 πρωτάθλημα στην Ευρώπη!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για το νέο Ολυμπιακό με τα αστέρια από το βελγικό πρωτάθλημα. 
31/08/17 12:25
Δύο παράμετροι για τις «τελευταίες» μεταγραφές του Ολυμπιακού…
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta δύο σημαντικές παραμέτρους που έχουν να κάνουν με τις μεταγραφές της «τελευταίας» στιγμής του Ολυμπιακού.
30/08/17 17:17
Όταν ο Τζούρτζεβιτς "πυροβολούσε" τον Καπίνο!
Ο Κώστας Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για το πώς έγινε η μεταγραφή του Ούρος Τζούρτζεβιτς στον Ολυμπιακό.
29/08/17 16:28
Η πρώτη εικόνα για τους «4» μεγάλους!
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta την εικόνα των τεσσάρων μεγάλων στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
28/08/17 16:04
Το μεγάλο στοίχημα με τους «3», τα πέναλτι και τα…σημαιάκια!
Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει στο blog του στο gazzetta το παιχνίδι του Ολυμπιακού αγωνιστικά και…διαιτητικά.
27/08/17 14:00
Το κρίσιμο διπλό τεστ του Ολυμπιακού κι η …διαδρομή Ελευσίνα-Λαμία!!!
Ο Κ. Νικολακόπουλος βλέπει μέσα από το blog του στο gazzetta με το δικό του τρόπο το αποψινό παιχνίδι του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα....
26/08/17 12:10
12 αποτελέσματα, που βγάζουν 8 πόντους στον Ολυμπιακό σε αυτό τον όμιλο!
Ο Κ. Νικολακόπουλος κάνει στο blog του στο gazzetta τη δική του ανάλυση για τον όμιλο του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ
25/08/17 12:53
Μία κλήρωση του Ολυμπιακού με Ρεάλ και Πορτογάλους!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta τις προτιμήσεις του, αλλά και τις προβλέψεις του για την κλήρωση του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ.
24/08/17 10:48
 Η στρατηγική επιλογή Μαρινάκη για Χάσι
Ο Κ. Νικολακόπουλος αναδεικνύει μέσα από το blog του στο gazzetta το κλειδί της επιστροφής του Ολυμπιακού στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. 
23/08/17 13:13