Gazzetta Bloggers

Ο θρίαμβος από το πατατράκ απέχουν λίγο στο φετινό Ολυμπιακό…
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta πέντε πράγματα για τον φετινό Ολυμπιακό, μετά και το 4-1 στο Αγρίνιο.
11/12/17 12:08
Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Λεμονή!
Ο Κ. Νικολακόπουλος εξηγεί μέσα από το blog του στο gazzetta πέντε πράγματα από το χθεσινό παιχνίδι του Ολυμπιακού και το πολύ σημαντικό τρίποντο στο Αγρίνιο.
10/12/17 15:22
Στον Ολυμπιακό ξέρουν. Αν την πατήσουν 2η φορά…
Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει στο blog του στο gazzetta το πολύ κρίσιμο βαθμολογικά παιχνίδι του Ολυμπιακού στο Αγρίνιο με τον φορμαρισμένο Παναιτωλικό.
09/12/17 11:32
Μηδέν στα εφτά πέναλτι (κι έναν αποκλεισμό) ο Ολυμπιακός με διεθνείς διαιτητές!!!
Ο Κ. Νικολακόπουλος κάνει στο blog του στο gazzetta ένα απολογισμό με τα αποτελέσματα του Ολυμπιακού με τους διεθνείς διαιτητές από τότε που άλλαξε η ΕΠΟ.
08/12/17 13:59
Οι τρεις βασικές διαφορές με την 5ετία της υπέρβασης
Ο Κ. Νικολακόπουλος κάνει στο blog του στο gazzetta συγκρίσεις για τον Ολυμπιακό του Τσάμπιονς Λιγκ και στέκεται και στο θέμα προπονητή. 
07/12/17 15:57
Το «δικαίωμα» του Ολυμπιακού και η «αυτοκτονία» στην Μπενφίκα!
Ο Κ. Νικολακόπουλος βλέπει μέσα από το blog του στο gazzetta με το δικό του τρόπο την φετινή αποτυχία του Ολυμπιακού στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.
06/12/17 11:48
Όπως με την Μπάρτσα και…βλέπουμε!
Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει μέσα από το blog του στο gazzetta το αποψινό παιχνίδι του Ολυμπιακού με την φιναλίστ του Τσάμπιονς Λιγκ Γιουβέντους.
05/12/17 14:32
Με δίμετρα στόπερ, έχει φάει τις περισσότερες τελικές από αέρος!
Ο Κ. Νικολακόπουλος κάνει μέσα από το blog του στο gazzetta κάποιες επισημάνσεις σχετικά με το αμυντικό θέμα του Ολυμπιακού.
04/12/17 12:14
Υποψιάζομαι ότι αν ήταν ξένος ο Λεμονής…
Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει μέσα από το blog του στο gazzetta τις πρώτες εννιά εβδομάδες του Λεμονή στον Ολυμπιακό.
03/12/17 12:05