Gazzetta Bloggers

Τρεις νίκες ακόμη... για να γιατρέψουν τις «ερυθρόλευκες» πληγές
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες σχολιάζει τα καλά στοιχεία που έδειξε ο Ολυμπιακός με τον Προμηθέα και τα οποία πρέπει να επαναληφθούν στους τελικούς για έναν τίτλο που θα σβήσει από τη μνήμη ΑΕΚ και...
29/05/18 23:38
Ομάδα για ψυχίατρο
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες δεν μπορεί να εξηγήσει το ανεξήγητο και καταπιάνεται με όσα είδε στο δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης με τον Προμηθέα.
26/05/18 23:50
Έπαιξαν καλά, μπορούν και χρειάζεται... πολύ καλύτερα
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες σχολιάζει την καλή εμφάνιση του Ολυμπιακού κόντρα στον Προμηθέα, αλλά αν θέλουν το πρωτάθλημα πρέπει να παίξουν ακόμη καλύτερα.
24/05/18 22:33
Για πολλά ακόμη χρόνια οι Αγγελόπουλοι στο «τιμόνι» του Ολυμπιακού
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει τη δήλωση του Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου.
23/05/18 16:07
Το Final 4 του Βελιγραδίου ήταν το καλύτερο ever γιατί...
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες αναφέρει έξι λόγους εξαιτίας των οποίων θεωρεί πως το Final 4 του Βελιγραδίου ήταν το καλύτερο των τελευταίων ετών. 
21/05/18 21:21
Το περίμενα διαφορετικά, αλλά ας είναι...
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες γράφει για τα ελάχιστα καλά και τα πολλά κακά των Final 4 χωρίς ελληνική ομάδα.
17/05/18 23:33
Για νευράκια, παράπονα και χαβαλέ πρώτοι είστε. Μπάσκετ θα παίξετε;
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες δεν αναγνωρίζει αυτό που βλέπει αφού δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον Ολυμπιακό που ξέρουμε. Φταίνε όλοι, όχι ένας.
16/05/18 23:11
Αν δεν βελτιωθεί, θα έρθει δύσκολο καλοκαίρι για πολλούς
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες σχολιάζει την αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον Προμηθέα και το πρώτο ημίχρονο στο οποίο οι Πειραιώτες... ψάχνονταν.
13/05/18 21:01
Το «ερυθρόλευκο» ξεμπούκωμα και τα σερί του ΠΑΟΚ
Ο Κωνσταντίνος Μελάγιες σχολιάζει τη νίκη του Ολυμπιακού επί του ΠΑΟΚ και αναφέρει όσα (δεν) του άρεσαν.
05/05/18 21:58