TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE
  • NBA
  • EUROBASKET QUALIFIERS (WOMEN)
  • CLUB FRIENDLY
  • EURO CHAMP. QUALIFICATION
  • CHAMPIONS LEAGUE
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

«ΑΕΚάρα δεν πειράζει, το πρωτάθλημα να πάρεις σου ταιριάζει»!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Ένωση η οποία άγγιξε το θαύμα στην Τραπεζούντα και για το ματς στην Τρίπολη που είναι τελικός ενώ έχει υστερόγραφα.
30/08/19 13:49
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ λογική και κανονικότητα για σωστό restart!
Ο Γιώργος Τσακίρης είναι εντυπωσιασμένος από την κίνηση του Μελισσανίδη να δώσει τα... κλειδιά του αγωνιστικού στον Ίβιτς, ανυπομονεί για τον προπονητή και έχει υστερόγραφα  
27/08/19 19:05
Ο Καρντόσο, ο Πογέτ και η λογική που αγνοείται!
Ο Γιώργος Τσακίρης καταγράφει τις σκέψεις του -σύμφωνα με το ρεπορτάζ πάντα- για όσα συμβαίνουν στην Α.Ε.Κ. λόγω των μαζεμένων λανθασμένων επιλογών και έχει υστερόγραφα.
26/08/19 13:00
Senhor δεν βλέπεται ούτε με... κολλύρια!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Α.Ε.Κ. του Καρντόσο η οποία προκαλεί κατάθλιψη, την τακτική του όσα πάνε και όσα έρθουν και έχει υστερόγραφα...
23/08/19 12:58
Προτεραιότητα (πρέπει να) είναι η πρόκριση!
Η Α.Ε.Κ. ετοιμάζεται για το ματς με την Τραμπζονσπόρ και ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την υποχρέωσή της, τον Καρντόσο και τα αποδυτήρια, ενώ έχει υστερόγραφα...
20/08/19 11:55
Sorry mister: Όλα λάθος...
Ο Γιώργος Τσακίρης εστιάζει στα λάθη του Καρντόσο και την άστοχη δήλωσή του, στην κακή νοοτροπία ποδοσφαιριστών και την επόμενη μέρα, ενώ δεν λείπουν τα υστερόγραφα.
16/08/19 11:38
Τον Μάρκο (σ.σ.: Λιβάια) δεν τον αφήνεις στον πάγκο! Τον Μάρκο...
Ο Γιώργος Τσακίρης εστιάζει στην Α.Ε.Κ. και τη νίκη της σε μια ακόμη προκριματική μάχη  (παρά το μέτριο της απόδοσής της), στα πρόσωπα και έχει υστερόγραφα...
09/08/19 09:59
Υποχρεώσεις: νίκες, προκρίσεις και στόπερ!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για όσα οφείλει να πετύχει η Α.Ε.Κ. στα προκριματικά του Europa (χωρίς δικαιολογίες), για την ανάγκη απόκτησης κεντρικού αμυντικού και έχει υστερόγραφα
05/08/19 19:25
Η μέτρια Α.Ε.Κ. η Μπασακσεχίρ και η ευχή!
Ο Γιώργος Τσακίρης εστιάζει σε όσα έδειξε η ομάδα του Καρντόσο, στα πρόσωπα, την αντίπαλο του Ολυμπιακού και εύχεται για τις ελληνικές ομάδες, ενώ έχει υστερόγραφα
01/08/19 12:18