TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • LALIGA SANTANDER
  • BUNDESLIGA
  • TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE
  • NBA
  • PREMIER LEAGUE
  • SÜPER LIG
  • LIGUE 1
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Η τεράστια αξία της ατομικής θυσίας!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την εξαιρετική Α.Ε.Κ. που ισοπέδωσε τον Ατρόμητο (ο οποίος την βοήθησε άθελά του να ξεσπάσει) και χρειάζεται συνέχεια, ενώ έχει υστερόγραφα
27/02/19 09:41
Τον κακό μας τον... καιρό!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Ένωση που ήταν προβληματική με αντίπαλο τον Απόλλωνα Σμύρνης, για τον εκπληκτικό Μπογέ και έχει ένα υστερόγραφο για το ΟΑΚΑ...
24/02/19 09:30
Η υποχρέωση του κόσμου και ο Χιμένεθ...
Δεξί χέρι σηκώνεται, δεξί χέρι (να) κόβεται, σημειώνει ο Γιώργος Τσακίρης που εστιάζει στην ποινή της Α.Ε.Κ. από την UEFA, τα... ψεύτικα «against racism» και στον Μανόλο...
22/02/19 19:30
Η Παγκόσμια κούπα και η απόλυτη αποτυχία!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Α.Ε.Κ. του Αγγελόπουλου που φανέρωσε συνέχεια και συνέπεια στους τίτλους σε αντίθεση με την ποδοσφαιρική που απέτυχε στο πρωτάθλημα και έχει υστερόγραφα
18/02/19 13:15
Κύπελλο – Κύπελλο, το διηπειρωτικό...
Η Α.Ε.Κ. αγωνίζεται απόψε στην Βραζιλία και ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για τη τη σπουδαιότητα της αναμέτρησης που δεν τυγχάνει αναγνώρισης, ενώ έχει υστερόγραφο για ντέρμπι
15/02/19 18:49
Το ποδόσφαιρο έχει ανάγκη, να πετύχει ο Αλμπάνης!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την επιστροφή της Α.Ε.Κ. του Χιμένεθ, για τον 'Ελληνα μεσοεπιθετικό, για τον υπέροχο (σε όλα) ΟΦΗ και έχει υστερόγραφα -και- για τον ΠΑΟΚ
11/02/19 12:13
Το διπλό, ο Σιδηρόπουλος και το ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός
Η Α.Ε.Κ. πήρε σημαντική νίκη στο Περιστέρι και ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για τον αρνητικό πρωταγωνιστή και εστιάζει στο ματς της Τούμπας
08/02/19 19:33
Με ειλικρίνεια και όραμα για τον επόμενο!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για Μαρίνο, Μανόλο και την Α.Ε.Κ. που δεν πρέπει να αποτύχει ξανά στον διάδοχο ο οποίος πρέπει να την οδηγήσει στην «Αγιά Σοφιά»
05/02/19 13:12
Ο κερδισμένος (ΟΣΦΠ), ο ικανοποιημένος (ΠΑΟΚ) και η χαμένη (Α.Ε.Κ.)
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για το ματς του ΟΑΚΑ, την πρωταθλήτρια που πληρώνει τα λάθη του καλοκαιριού (και του χειμώνα), για τους προπονητές και έχει υστερόγραφα