TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE
  • NBA
  • SUPER LEAGUE 2
  • EURO CHAMP. QUALIFICATION
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Οι όμορφες ομάδες, όμορφα (εκ των έσω) καίγονται!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για τα λάθη (διοίκησης–προπονητή–παικτών–κόσμου) που έφεραν το τέλος, για όσα πρέπει να γίνουν για τη δημιουργία της επόμενης πρωταθλήτριας και έχει υστερόγραφα
28/11/18 14:00
Είναι η λύση στο πρόβλημα ο Ουζουνίδης, ή μέρος αυτού;
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει το ερώτημα όπου η απάντησή του θα εξηγεί τα πάντα, το πώς πρέπει να συνεχίσει η Α.Ε.Κ. και σημειώνει τις ευθύνες όλων ενώ έχει υστερόγραφα
25/11/18 14:15
Ή να βγούμε από την εντατική, ή να τραβήξουμε την πρίζα!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για τη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου, την παρουσία ανθρωποειδών στο ματς της Εθνικής και την κοινωνία που έχει πάθει εγκεφαλικό
20/11/18 20:27
Ξένους δικαστές... χθες και ξένους διαιτητές ΠΑΝΤΟΥ!!!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για τις αποφάσεις της πειθαρχικής επιτροπής της ΕΠΟ που μοιάζουν να λαμβάνονται ανάλογα με το χρώμα της φανέλας της κάθε ομάδας...  
15/11/18 17:59
Το... deja vu της Α.Ε.Κ. και το χειρότερο μαντάτο!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την πρωταθλήτρια η οποία βίωσε (όλοι μας) το: στο ίδιο έργο (χωρίς) θεατές, παγώνει με την απώλεια ανθρώπινης ζωής και έχει υστερόγραφα
12/11/18 11:47
Ο κόσμος, η αξιοπρέπεια και η συγκλονιστική στιγμή!
Ο Γιώργος Τσακίρης σημειώνει από το Μόναχο όσα αφορούν το αποτέλεσμα της Α.Ε.Κ. με αντίπαλο την Μπάγερν και στέκεται στην αλλαγή του Μάνταλου, ενώ υπάρχουν υστερόγραφα
08/11/18 10:53
Κόουτς, παίκτες, νοοτροπία: ΟΛΑ λάθος!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει με σκληρή «γλώσσα» για την Α.Ε.Κ. που λόγω Ουζουνίδη (και παικτών) πέταξε στα σκουπίδια τεράστια ευκαιρία για το πρωτάθλημα και έχει υστερόγραφα
04/11/18 12:10
Παιχνίδι... ζωής, ή θανάτου!
Ο Γιώργος Τσακίρης ανυπομονεί για το γνήσιο ντέρμπι του ΟΑΚΑ, εξηγεί και αναλύει τις δυσκολίες της αναμέτρησης της Α.Ε.Κ. με τον Π.Α.Ο. και έχει υστερόγραφα...  
02/11/18 20:32