TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE
  • NBA
  • SUPER LEAGUE 2
  • EURO CHAMP. QUALIFICATION
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Φαβορί ξανά λόγω χαρακτήρα κι αποδυτηρίων!
Ο Γιώργος Τσακίρης εξηγεί γιατί η Α.Ε.Κ. έχει τον πρώτο λόγο για το πρωτάθλημα, γράφει για την άριστη διαχείριση της ομάδας, τον Λόπες και έχει υστερόγραφα
30/09/18 13:01
Ο Λουτσέσκου, ο Αντονέσκου και το... Γεντί Κουλέ!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει ιστορία με αφορμή τη νέα δήλωση του Ρουμάνου κόουτς περί Χίτλερ, για την απαγόρευση στον κόσμο της Α.Ε.Κ. για Κρήτη και έχει υστερόγραφα... 
25/09/18 18:23
Δοκάρι και μέσα μάγκας, δοκάρι και έξω...
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την ήττα της Α.Ε.Κ. που επιβεβαιώνει ότι το ποδόσφαιρο είναι παιχνίδι λαθών στο οποίο δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος, ενώ έχει υστερόγραφα.
24/09/18 12:30
Άλλο level και το καμπανάκι νοοτροπίας!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει από το Άμστερνταμ για το πάθημα που πρέπει να γίνει μάθημα και για την ΑΕΚ που ευτυχώς έχει μπροστά της Τούμπα.
20/09/18 11:04
Το ταξίδι της Α.Ε.Κ. στ' αστέρια!
Ο Γιώργος Τσακίρης έχει πακετάρει βαλίτσες για Άμστερνταμ και εστιάζει στην πρώτη αγωνιστική της επιστροφής στη μαγεία του Champions League, ενώ έχει ένα μπασκετικό υστερόγραφο...
17/09/18 18:10
Α.Ε.Κ.: η καλύτερη ομάδα με τον καλύτερο προπονητή!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την πρωταθλήτρια που διανύει εξαιρετική περίοδο, για τους Έλληνες πρωταγωνιστές της (Μάνταλο, Μπακασέτα και Κλωναρίδη) και έχει υστερόγραφα
16/09/18 11:00
Η Α.Ε.Κ. ξέρει τη... φάκα και δεν θα πέσει στην παγίδα!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την κούρσα του πρωταθλήματος με τις νέες συμμαχίες και το πως πρέπει να το διαχειριστεί η Ένωση - Υπάρχουν υστερόγραφα...
11/09/18 10:45
Ουσιαστικές προσθήκες, εσωτερικές μεταγραφές: πρωταθληματικό ρόστερ!
Ο Γιώργος Τσακίρης τα βάζει κάτω και αναλύει τα πάντα γύρω από το δυναμικό της Α.Ε.Κ. που δεδομένα είναι καλύτερο από την περσινή σεζόν και το εξηγεί...
07/09/18 18:34
Το διπλό, το Champions League και ένα υστερόγραφο!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Α.Ε.Κ. και την πρωταθληματική της νίκη επί του Αστέρα της Τρίπολης, την κλήρωση και αναφέρεται στο κομμάτι της (μη) ενίσχυσης.
02/09/18 12:40