Gazzetta Bloggers

Όσο το μάτι θα γυαλίζει...
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Α.Ε.Κ. που δεν έχασε ξανά στην πιο δύσκολη στροφή στο πρωτάθλημα, για το σερί που συνεχίζει και έχει ένα υστερόγραφο.
27/02/18 11:43
Στο Κίεβο υπερηφάνεια, στο Περιστέρι ΟΛΟ το πρωτάθλημα!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την ΑΕΚ και όσα είδε στο Κίεβο, εστιάζει στο πώς πρέπει να διαχειριστεί η ομάδα την επόμενη μέρα και αναφέρεται σε Ατρόμητο, ενώ έχει υστερόγραφα
23/02/18 15:00
Στο παγωμένο Κίεβο (και) το ταξίδι συνεχίζεται...
Ο Γιώργος Τσακίρης blogάρει από την Ουκρανία για την προσπάθεια της ΑΕΚ με την Ντινάμο, αναλύει την ευρωπαϊκή πορεία, τη συνέχεια αυτής και έχει υστερόγραφα...
21/02/18 15:34
Α.Ε.Κ. σημαίνει οικογένεια!
«Τρένο» η ομάδα του Χιμένεθ σε Ελλάδα και Ευρώπη, εκπληκτική και αντρίκεια κούπα στο μπάσκετ, απίθανος κιτρινόμαυρος Φλεβάρης και συγκλονιστικός Μπακασέτας...
19/02/18 13:08
Η υπέροχη παρέα και στο πέταλο η θέα!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Α.Ε.Κ. που ΔΕΝ χάνει, τον Χιμένεθ που αξίζει αποθέωσης, το σερί και τη μεγαλύτερη νίκη απ' την Original 21.
16/02/18 12:56
Α.Ε.Κ. είσαι, ΟΛΑ τα μπορείς!
Ο Γιώργος Τσακίρης σημειώνει το καλό timing φορμαρίσματος της Ένωσης από τον Χιμένεθ, αναλύει πρόσωπα και καταστάσεις, γράφει για το Κύπελλο και έχει υστερόγραφα...
12/02/18 12:14
Τα σπασμένα μας κομμάτια της καρδιάς, τα ξανακολλάω! (pic)
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την καλύτερη ομάδα που είναι η Α.Ε.Κ. και η οποία έπρεπε αυτή να... τελειώσει τον Ολυμπιακό, ενώ έχει ένα υστερόγραφο.
08/02/18 12:31
 - & . Α.Ε.Κ. είσαι μία, εσύ που τους διέλυσες στο 93'! (vid)
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για το διπλό τίτλου της Ένωσης που συνεχίζει 20 ματς αήττητη, που πάει φουλ για νταμπλ, για πρόσωπα και έχει υστερόγραφα.
05/02/18 11:06
Με διπλό η ΑΕΚ το φαβορί!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την ΑΕΚ που πηγαίνει να κερδίσει στο Φάληρο, τι θα σημαίνει αυτό και γιατί δεν δίνει τίτλο και έχει φυσικά υστερόγραφα.
01/02/18 14:35