TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • PREMIER LEAGUE
  • STOIXIMAN.GR GREEK BASKET LEAGUE
  • NBA
  • SUPER LEAGUE 2
  • SÜPER LIG
  • BASKETBOL SUPER LIGI
  • A1 VOLLEY MEN
  • TENNIS
  • ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΠΑΠ -

    vs

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΛΗΜΝΟΥ -

  • ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ -

    vs

    ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Μήπως ήρθε η ώρα για διπλό;
O Παναθηναϊκός κοντράρεται με τη Γκραν Κανάρια και ο γεροΓιοβάισα πιστεύει πως έφτασε η ώρα μετά από καιρό για διπλό των «πράσινων» στη Euroleague.
28/02/19 12:38
Ο Σόλσκιερ κόντρα στον Σαλάχ και ο εγωισμός της Τσέλσι
Ο γερο-Γιοβάισα με αυτό τον καιρό έχει φροντίσει να έχει καφέ, γλυκό και φαγητά έτοιμα, ώστε να μην ξεκολλήσει τα μάτια του από τα σημερινά ντέρμπι στην Αγγλία!
24/02/19 12:56
Ήρθε η ώρα του Κιλπάτρικ!
Ο Παναθηναϊκός θα κοντραριστεί με τη Χίμκι (21:00) και ο γεροΓιοβάισα ποντάρει πως ο Σον Κιλπάτρικ θα κάνει το καλύτερο του ματς με τη φανέλα του Παναθηναϊκού.
22/02/19 12:12
Με Φορτούνη και Γκερέρο ο Ολυμπιακός «χτυπάει» πρόκριση!
Ο γερο-Γιοβάισα είναι έτοιμος να «ψηφίσει» Φορτούνη ή Γκερέρο για σκόρερ του Ολυμπιακού απέναντι στη Ντιναμό Κιέβου, στην προσπάθεια των Πειραιωτών να… ξαναμπούν σε αεροπλάνο τη φετινή σεζόν για...
21/02/19 11:35
Tα... ρέστα του για την 4η θέση
Ο Ολυμπιακός φιλοξενείται από την Εφές (19:30) σε ένα πολύ σημαντικό ματς για την κατάληψη της 4ης θέσης στην Euroleague και ο γεροΓιοβάισα θεωρεί πως οι δύο ομάδες θα... αλληλοεξουδετερωθούν.
21/02/19 08:00
Και τώρα το μπαλάκι του άγχους... στην τσέπη του Πεπ
Ο γερο-Γιοβάισα περιμένει να δει αν η Μάντσεστερ Σίτι αντιδράσει ως Πρωταθλήτρια στο ντέρμπι με την Τσέλσι και καταφέρει να συνεχίσει το ... πινγκ-πόνγκ του άγχους και της πίεσης με τη Λίβερπουλ στην...
10/02/19 12:28
Ήρθε η ώρα για άμυνα
Ο Παναθηναϊκός OΠΑΠ φιλοξενείται από τη Φενέρ και ο γεροΓιοβάισα θεωρεί πως σε αυτή τη μάχη θα παίξουν μεγάλο ρόλο οι άμυνες.
08/02/19 12:12
Η χαρά της επίθεσης στο Τελ Αβίβ
Ο Ολυμπιακός κοντράρεται με την Μακάμπι (21:05) και ο γεροΓιοβάισα περιμένει υψηλό σκορ στο Τελ Αβίβ.
07/02/19 12:12
All in κόντρα στην Εφές ο Παναθηναϊκός
Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υποδέχεται την Εφές και ο γεροΓιοβάισα προβλέπει ματς με υψηλό σκορ στο ΟΑΚΑ.
01/02/19 12:00