Gazzetta Bloggers

Ζήτω το ΟΧΙ, ζήτω το clasico!
Ο γερο-Γιοβάισα χαίρεται για τους Έλληνες φίλους του και την Εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, την οποία η μοίρα φρόντισε να συνδυάσει με τη «μάχη» των γιγάντων στο «Καμπ Νόου»!
28/10/18 10:56
Aλάνια μου επέστρεψα!
Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται τη Ζαλγκίρις (21:00) του Σάρας Γιασικεβίτσιους και ο γεροΓιοβάισα πιστεύει πως οι «πράσινοι» θα κάνουν τον αγαπημένο τους Λιθουανό να φύγει με σκυμμένο το κεφάλι, ενώ...
26/10/18 11:31
Δεν θα γίνει... Αρμάνι η Μακάμπι
Ο Ολυμπιακός κοντράρεται με την Μακάμπι (22:00) για την 4η αγωνιστική της Euroleague και ο γεροΓιοβάισα πιστεύει πως η ομάδα του Μπλατ θα αντιδράσει εξαιρετικά μετά την ήττα από την Αρμάνι.
25/10/18 11:31
Κόντρα και στην... πανσέληνο
Ο γερο-Γιοβάισα έμαθε το πρωί ότι τ' άστρα δεν τον ευνοούν, αλλά θα πάει κόντρα σε όλα τα... ανάδρομα των τελευταίων ημερών για να πάει ταμείο!
24/10/18 13:23
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
Ο γεροΓιοβάισα δεν πτοείται από την κακία των αναγνωστών του gazzetta.gr και τους μαθαίνει πώς μπορούν να πάνε ταμείο έστω και στα δύσκολα.
23/10/18 10:47
«Ξεσπά» στη Γκραν Κανάρια ο Παναθηναϊκός
Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Γκραν Κανάρια (21:00) για την Euroleague και ο γεροΓιοβάισα ποντάρει πως οι... πράσινοι θα δείξουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο από αυτό που φανέρωσαν κόντρα στη...
18/10/18 11:11
Μπαίνει... φουριόζος στη «διαβολοβδομάδα» ο Παναθηναϊκός
Ο γεροΓιοβάισα εμπιστεύεται τον Παναθηναϊκό και πιστεύει πως η ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ θα πάρει ένα άνετο διπλό στην έδρα της Μπάγερν (21:30).
16/10/18 11:01
Η επίθεση στα... καλύτερα της στη Μόσχα!
O Oλυμπιακός φιλοξενείται από την Χίμκι (20:00) στην πρεμιέρα του στη φετινή Euroleague και ο γεροΓιοβάισα ποντάρει πως η βραδιά θα είναι ρεσιτάλ επίθεσης και για τις 2 ομάδες.
12/10/18 11:11
Αυτά τα ρεκόρ ποιος θα τα... σπάσει;
Ώρα για πρεμιέρα στη Euroleague και ο γεροΓιοβάισα θυμάται κάποια απλησίαστα ρεκόρ της διοργάνωσης, προσπαθώντας να σας βάλει στο... κλίμα. 
11/10/18 11:23