Gazzetta Bloggers

Ζήτω η τρέλα, «ξεματιάστε» Ταλιαφίκο-Μερκάδο!
Ο γεροΓιοβάισα δεν κρατιέται ενόψει των πρώτων ματς για τη φάση των «16» του Μουντιάλ και δεν ξεγράφει την Αργεντινή όπως αρκετοί ειδήμονες.
30/06/18 10:28
Οταν ο Μαραντόνα ζήλεψε τον... Μαραντόνα των Καρπαθίων!
Ο Ντιέγκο στις εξέδρες και ο... Μαραντόνα «κεντούσε» στο γήπεδο! Ο γεροΓιοβάισα θυμάται ένα από τα κορυφαία ματς της ιστορίας των Μουντιάλ που πλήγωσε τον... Θεό!
28/06/18 15:34
Ώρα να παίξει σαν πραγματική Βραζιλία!
Η Βραζιλία κοντράρεται με την Σερβία σε ένα ματς που κρίνει πρόκριση και ο γεροΓιοβάισα περιμένει επιτέλους να δει τη «σελεσάο» να σέβεται τα 5 Παγκόσμια Κύπελλα που έχει σηκώσει!
27/06/18 11:34
Βολική ισοπαλία
Ο γεροΓιοβάισα βλέπει Δανούς και Γάλλους να παίρνουν αυτό που θέλουν και συνεχίζει να ποντάρει στο Mundial.
26/06/18 12:24
Από το... Μινεϊράζο στο «O Campeao Voltou»
Ο γεροΓιοβάισα είχε ζήσει στο Μουντιάλ της Βραζιλίας τις ωραιότερες διακοπές, αλλά και το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σοκ! Το φάντασμα του Μινεϊράζο είναι ακόμα στη χώρα και μόνο ένα... Μουντιάλ μπορεί...
25/06/18 16:41
Λιοντάρια... από το κόρνερ!
Ο γερο-Γιοβάισα προσπαθεί όπως όλος ο κόσμος να βγάλει άκρη με το φετινό Μουντιάλ και περιμένει να δει την εθνική Αγγλίας να δίνει συνέχεια σε αυτό που ξεκίνησε στο τουρνουά...
24/06/18 10:11
Η κραυγή των Βίκινγκς και το βραζιλιάνικο ξέσπασμα!
Ο γεροΓιοβάισα στηρίζει απόλυτα τις «ψυχάρες», τους Ισλανδούς, ενώ περιμένει πειστική εμφάνιση της Βραζιλίας, μετά το «Χ» της πρεμιέρας.
22/06/18 11:23
Ρονάλντο, το μεγαλύτερο... μυστήριο στην ιστορία των Μουντιάλ!
Ηταν Ιούλιος του 1998, όταν ο γεροΓιοβάισα δάκρυσε με το «Φαινόμενο». Η απογοήτευση του Ρονάλντο έμεινε για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου. Αλήθεια, τι συνέβη το προηγούμενο βράδυ στο ξενοδοχείο της...
21/06/18 16:21
Η μέρα των φαβορί
Ο γεροΓιοβάισα δεν σηκώνεται από τον καναπέ, απολαμβάνει κάθε λεπτό του Mundial και συνεχίζει να ποντάρει στα... πάντα.
20/06/18 11:06