Gazzetta Bloggers

ΓεροΚουίζ με V-Span, Πρίντεζη και «αιώνιους»
Τι έγινε ρε παιδιά; Πως μπλέχτηκα εγώ με τα κουίζ; Ο γεροΓιοβάισα θέλει να μοιραστεί μαζί σας τις γνώσεις του και μπαίνει δυνατά στη Euroleague!
30/03/18 15:37
«Πλώρη» για 2/2 με... αιώνιο ταμείο!
Ο γεροΓιοβάισα έχει μια θλίψη στο πρόσωπο του που σιγά-σιγά τελειώνει η Regular Season της Euroleague, όμως ελπίζει πως αυτή η στεναχώρια να μετατραπεί σε χαμόγελα μετά τις νίκες του Ολυμπιακού και...
30/03/18 11:43
«Καυτός» γεροΓιοβάισα βλέπει το 5/5!
Ο γεροΓιοβάισα έχει πάρει... φωτιά (δεν έχει σχέση η Σβετλάνα) με τα 4 συνεχόμενα ταμεία και θέλει να διευρύνει το σερί του με την άνετη νίκη του Ολυμπιακού.
23/03/18 10:30
In Rivers we trust!
Ο Παναθηναϊκός δίνει κομβικό ματς για το πλεονέκτημα έδρας κόντρα στην Μακάμπι και ο γεροΓιοβάισα δεν μπορεί να γυρίσει την πλάτη του στους παίκτες του Πασκουάλ.
22/03/18 11:42
Πεταχτάρι αγάπη μου!
Ο γεροΓιοβάισα μετά τα 2 σερί μπασκετικά ταμεία, θέλει να συνεχίσει να τρώει χαβιάρι με τα κέρδη και πιστεύει πως ο Ολυμπιακός θα παίξει ένα θρίλερ με την ΤΣΣΚΑ.  
21/03/18 11:21
Διαβολοβδομάδα στη Euroleague με... γερο-Quiz!
«I Feel Devotion» κι ετοιμάζομαι να γίνω μοντέρνος. O γεροΓιοβάισα θέλει να μοιραστεί μαζί σας τις γνώσεις του και μπαίνει δυνατά στη Euroleague με καλό κουιζάκι!
20/03/18 17:10
Πετάει «φωτιές» ο γεροΓιοβάισα και ο Παναθηναϊκός!
Ο γεροΓιοβάισα έχει ανεβεί ψυχολογικά μετά τα μηνύματα... αγάπης που δέχθηκε και ψάχνει άλλο ένα ταμείο με τον άνετο άσσο του Παναθηναϊκού.
20/03/18 11:24
Κουβάς... τέλος!
Ο γεροΓιοβάισα δέχεται με ευχαρίστηση τα μηνύματα αναγνώρισης, αφήνει πίσω του τις αποτυχίες και συνεχίζει... φουλ για ταμείο.
18/03/18 10:02
Προσευχές για απομάκρυνση του... κουβά με Παναθηναϊκό!
Ο Παναθηναϊκός κοντράρεται με την Μάλαγα στην Ισπανία και ο γεροΓιοβάισα αράζει στον καναπέ του μαζί με την Σβετλάνα για να της μάθει λίγο μπάσκετ, ενώ ελπίζει να μείνει μακριά από άλλο έναν κουβά!
16/03/18 11:38