Gazzetta Bloggers

 Η άχαστη Ισπανία, η «μυστηριώδης» Ελλάδα και η... πονηρή Γεωργία!
O γερο-Γιοβάισα με βαριά καρδιά βάζει τα... ρέστα του στην Ισπανία για κατάκτηση του Eurobasket, προσπαθεί να προβλέψει την πορεία της Ελλάδας και εμπιστεύεται τους διαβασμένους Γεωργιανούς του Ηλία...
30/08/17 13:00
Aρσέν, ξέρω τι έκανες πέρσι...
Ο γερο-Γιοβάισα ξύπνησε χαρούμενος από τη μάχη εκατομμυρίων, αλλά εκστασιάζεται περισσότερο με τη ματσάρα του Ανφιλντ ανάμεσα στη Λίβερπουλ και την Αρσεναλ.
27/08/17 14:29
Με γκάζι κι όπου βγει...
Ο γερο-Γιοβάισα σκέφτεται τους Έλληνες φίλους του, βλέπει στον ορίζοντα προκρίσεις και αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες της προσπάθειας του Παναθηναϊκού...
24/08/17 12:09
London Calling
Ο γεροΓιοβάισα απολαμβάνει τις τελευταίες ημέρες του καλοκαιριού παρέα με την Γιούλια και χαίρεται αφάνταστα που επιτέλους ξεκίνησε η πανδαισία του ποδοσφαίρου.
20/08/17 13:12
Η πρόκληση στη Λεωφόρο και ο... υποψιασμένος ΠΑΟΚ
Ο γερο-Γιοβάισα πάει φουλ του ελληνικού στα αποψινά ματς των play-off του Europa League.
17/08/17 14:50
Σιγά μην το αφήσει έτσι ο Μέσι...
Ο γερο-Γιοβάισα θα κοιμηθεί καλά το απόγευμα και θα... φορτίσει μπαταρίες για να περιμένει τα προκριματικά του Champions League και τον μεγάλο επαναληπτικό του clasico!
16/08/17 14:12
Mon Amour
Το ερωτικό Παρίσι είναι το νέο σπίτι του Νεϊμάρ, ο οποίος ετοιμάζεται για ντεμπούτο σε εκτός έδρας ματς και ο γεροΓιοβάισα δεν θα μπορούσε να αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη για ποντάρισμα.
13/08/17 12:31
Με Ιρανούς και... πράσινο αβαντάζ
Ο γερο-Γιοβάισα στηρίζει τις ελληνικές ομάδες για πρόκριση στα πλέι-οφ του Europa League και επιλέγει να ασχοληθεί με Μπακού και Νέα Σμύρνη στο στοιχηματικό τοπίο.
03/08/17 13:47
Για να μπει καλά ο μήνας!
Ο γερο-Γιοβάισα κάνει τη δική του... καλοκαιρινή προετοιμασία με τα προκριματικά των ευρωπαϊκών διοργανώσεων και σκοπεύει να προσθέσει κάτι παραπάνω στις οικονομίες για τον δεύτερο γύρο των διακοπών.
02/08/17 12:06