Οι καλύτερες διαφημίσεις (vid)

Πέτρος Πιτσίνης
Είναι γνωστό, ότι πολλές διαφημίσεις αυτοκινήτων χαρακτηρίζονται από ευρηματικότητα και μερικές φορές αποτελούν μικρές ταινίες τέχνης.

Η ιστοσελίδα Adweek δημοσίευσε έναν κατάλογο με τα 20 διαφημιστικά βίντεο στο YouTube, που εμφανίζουν την υψηλότερη επισκεψιμότητα και 6 από αυτά αφορούν μοντέλα αυτοκινήτων.

Ανεβαίνοντας από κάτω προς τα πάνω συναντούμε στη 19η θέση το σποτάκι Born on Fire της Chrysler με περίπου 15 εκατ. επισκέπτες, μία θέση ψηλότερα πλασάρεται ένα βίντεο της Honda με 16 εκατ. επισκέπτες, ενώ στη 16η και 15η θέση κατατάσσονται τα διαφημιστικά της Kia με χαμστεράκια-χορευτές και της Acura, που τα έχουν δει 18 εκατομμύρια επισκέπτες το καθένα.

Στην ενδέκατη θέση της συνολικής κατάταξης έχει πλασαριστεί το βίντεο με την πέμπτη σειρά Gymkhana και πρωταγωνιστή τον Κεν Μπλοκ (24 εκατ. επισκέπτες), ενώ η κορυφαία διαφήμιση αυτοκινήτου είναι το Force της Volkswagen (βλέπε βίντεο με παραλειπόμενα), που το έχουν παρακολουθήσει στο YouTube 54 εκατ. άτομα και έλαβε το χάλκινο μετάλλιο κατακτώντας την τρίτη θέση!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!