Σίλβερ: «Τα παράθυρα βοηθούν στην ανάπτυξη του μπάσκετ» (vid)

Gazzetta team
Σίλβερ: «Τα παράθυρα βοηθούν στην ανάπτυξη του μπάσκετ» (vid)

bet365

Οι Άνταμ Σίλβερ και Πάτρικ Μπάουμαν παραχώρησαν κοινή συνέντευξη Τύπου με τον κομισάριο του ΝΒΑ να τάσσεται υπέρ των «παραθύρων» της FIBA.

Στο περιθώριο του Summit που ανοίγει επίσημα την αυλαία του την ερχόμενη Πέμπτη (4/10) ο Άνταμ Σίλβερ δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Υπάρχουν πολλοί παίκτες του ΝΒΑ που μου έχουν ότι χωρίς τις Εθνικές ομάδες, είτε αγωνίζονταν αυτές στο Παγκόσμιο Κύπελλο, είτε στους Ολυμπιακούς Αγώνες δε θα ήξεραν πολλά πράγματα για το μπάσκετ. Οταν οι Εθνικές ομάδες συμμετείχαν σε μία μεγάλη διοργάνωση συγκέντρωναν το ενδιαφέρον της εγχώριας κοινωνίας, όπως συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Ετσι, οι Προκριματικοί βοηθούν να μεγαλώσουμε την δεξαμενή των παικτών, δημιουργώντας μεγάλο ενδιαφέρον για τις Εθνικές ομάδες και ταυτόχρονα βοηθούν τις ομάδες να αγωνιστούν μπροστά στο κοινό τους. Για το αμερικάνικο μπάσκετ, με δεδομένο ότι αυτοι οι Αγώνες διεξάγονται κατά τη διάρκεια της σεζόν του ΝΒΑ, επιτρέπει να βγουν οι παίκτες της επόμενης γενιάς και να έχουν προβολή. Με τον Τζεφ Βαν Γκάντι ως προπονητή πια, υπάρχουν πολλοί παίκτες που αγωνίζονται στην G League αυτή τη στιγμή, κάτι που προήλθε από την έκθεση που είχαν αυτοί οι παίκτες παίζοντας για την Εθνική ομάδα των ΗΠΑ. Κάτι που υπό διαφορετικές συνθήκες δε θα είχαν. Εμείς, ως συμμετέχοντες στη FIBA έχουμε ενθαρρυνθεί από τους αγώνες των Προκριματικών και βλέπουμε ότι μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του μπάσκετ».

Από την πλευρά του, ο γ.γ. της FIBA, Πάτρικ Μπάουμαν, υποστήριξε: «Είναι ένα άλλο κύμα προκειμένου να βοηθήσουμε την ανάπτυξη του μπάσκετ. Αν λάβουμε υπόψιν μας την Εθνική ομάδα των ΗΠΑ το 1992, ήταν αυτό ένα κλικ που βοήθησε την ανάπτυξη και με την πολύ καλή δουλειά των προκάτοχών μας -ήμασταν πολύ τυχεροί που είχαμε την ευκαιρία να εργαστούμε μαζί για πολλά χρόνια και κερδίσαμε πολλά από αυτούς-. Τα Προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου είναι ακόμα ένα κλικ, καθώς 80 χώρες παίζουν ταυτόχρονα, κάθε 4 μήνες, έχοντας ένα κοινό αγωνιστικό στόχο, να συμμετάσχουν σε μία διοργάνωση, εν προκειμένω στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Είναι μία μεγάλη ευκαιρία που συγκεντρώνει την προσοχή των Media και των φιλάθλων, αλλά και ολόκληρης της μπασκετικής κοινότητας, ταυτόχρονα σε πολλές χώρες.

Οπως ακριβώς κάνει ένα άλλο μεγάλο σπορ, που στο τέλος της ημέρας είναι κι αυτός που θες να συναγωνιστείς. Θέλουμε να γίνουμε πιο δημοφιλείς από αυτούς και έχουμε τις ευκαιρίες μας να το κάνουμε αυτό. Τα Προκριματικά μας δίνουν την ευκαιρία να κάνουμε αυτό ακριβώς: Είναι μία επιτάχυνση της ανάπτυξης, είναι ένας τρόπος για να βρούμε νέα ταλέντα καθώς η συχνότητα των αγώνων επιτρέπουν στις χώρες να βρούν νέους παίκτες, όπως επιβάλλει η κουλτούρα τους. Κι αυτό γιατί κάποιοι παίκτες είναι απασχολημένοι με τις υποχρεώσεις τους στο ΝΒΑ και κάποιοι για άλλους λόγους, έτσι, είμαστε υποχρεωμένοι να επιδιώξουμε την επιτάχυνση στην ανάπτυξή μας και των νέων παικτών, να τους φέρουμε στις Εθνικές ομάδες και σε ένα επίπεδο όπου θα μπορέσουν να περπαρτήσουν στην πασαρέλα του μπάσκετ. Το βλέπουμε ότι αυτό συμβαίνει ήδη…

Μοιραζόμαστε το μεγάλο στόχο της ανάπτυξη παντού, σε όλο τον κόσμο. Είχαμε την ευκαιρία να το κάνουμε στην Αφρική (Basketball without borders) με διάφορους τρόπους, τα Προκριματικά είναι λίγο πιο σύνθετα, διότι δεν είναι εύκολο να έχουμε τους παίκτες όλη τη χρονιά, διότι τα ταξίδια δεν είναι και τόσο εύκολα, αλλά κάπως έτσι το Basketball Without Borders βοηθά στην ανάδειξη νέων παικτών. Αυτό που ευχόμαστε είναι να βρεθούμε στη θέση μία μέρα να πούμε στους ανθρώπους που θα μας διαδεχθούν ότι τους παραδώσαμε το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο».

Αυτά είναι λοιπόν τα ευρήματα που δημοσιεύονται στο άρθρο του Μπεν Τρίντγουεϊ, διευθύνοντα συμβούλου της Wasserman:

«Στα τρία πρώτα Παράθυρα 939.000 φίλαθλοι βρέθηκαν στα γήπεδα των αγώνων.
«Τα παιχνίδια προβλήθηκαν ζωντανά τηλεοπτικά σε 150 αγορές και ο κόσμος που συμμετείχε μέσω των social media ξεπέρασe το 1 δισεκατομμύριο φιλάθλους.
Η ιντερνετική εκστρατεία μέσω του hasghtag #thisismyhouse δημιούργησε περισσότερες από 7,2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και 202 εκατομμύρια προβολές βίντεο.
«Τα τρία πρώτα παράθυρα δημιούργησαν σημαντική ώθηση στην προσέλκυση φιλάθλων μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Πριν το πρώτο Παράθυρο η εβδομαδιαία μέση αύξηση στις κοινωνικές πλατφόρμες της FIBA και του FIBA World Cup ήταν περίπου 56.000. Κατά τη διάρκεια των τριών Παραθύρων αυτός ο αριθμός έχει ενισχυθεί σχεδόν έξι φορές (300.000 κατά τη διάρκεια του τριών παραθύρων)
«Η έρευνα δείχνει ότι το 24% του κοινού των Προκριματικών αποτελείται από κόσμο που, ενώ δεν είναι φανατικοί φιλάθλοι μπάσκετ, ήθελαν να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες τους και τους προσέλκυσε η κανονικότητα που έδειξανοι Προκριματικοί.

Επιπλέον, αυτοί οι «νέοι» φίλαθλοι είναι διαφορετικοί από τους υπάρχοντες σε επίπεδο Φύλου, ηλικίας (πιο ισορροπημένη και νεανική): «Συνολικά, η έρευνα παρέχει σαφείς αποδείξεις ότι το νέο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIBA το σύστημα των Προκριματικών προσεγγίζει τους υπάρχοντες φιλάθλους και αναπτύσσει τη βάση των οπαδών. Το κλειδί είναι η κανονικότητα των ανταγωνιστικών παιχνιδιών με τις ομάδες να έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν μέσα στο σπίτι τους, ενώ ο αντίκτυπος τροφοδοτείται από τη μαζική έκθεση στα social media, δημιουργώντας μία δυναμική που όπως φαίνεται θα μεγαλώσει όσο προχωρούν τα Παράθυρα».

 

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ MUNDOBASKET Τελευταία Νέα