Ποιος ασχολείται με την ποιότητα;

Ποιος ασχολείται με την ποιότητα;

bet365

Ο Βασίλης Βλαχόπουλος είδε ένα ακόμη ντέρμπι των… 65 πόντων, έχει συμβιβαστεί με το χαμηλό επίπεδο ποιότητας και αναρωτιέται πώς αυτός ο Άρης κατάφερε να κερδίσει μια ομάδα που φαίνεται πολύ πιο πλήρης όπως ο ΠΑΟΚ.

Αυτό που συνέβη στον πρώτο αγώνα στο Nick Galis Hall δεν στοιχειοθετεί θαύμα, αλλά βάσει μπασκετικής λογικής είναι από δυσνόητο. Στην Ελλάδα συνηθίζουμε να κρίνουμε, να αξιολογούμε ομάδες και παιχνίδια βάσει μιας ιδεατής εικόνας που έχουμε στο μυαλό μας και όχι των πραγματικών δεδομένων. Αν δούμε λοιπόν τα πραγματικά δεδομένα στον Άρη, αυτή η νίκη είναι πολύ σημαντική.

Παίξε νόμιμα στην Sportingbet με επιστροφή στοιχήματος στο Ιντερ - Νάπολι, αν ο Μέρτενς ανοίξει το σκορ (21+).

Ο Άρης κέρδισε τον ΠΑΟΚ στον πρώτο αγώνα της σειράς παρότι α) είχε τον Κάμινγκς εκτός παιχνιδιού, στοιχείο για το οποίο φέρει ευθύνη και ο Δημήτρης Πρίφτης με την απόφασή του να κρατήσει τον Αμερικανό στον πάγκο για σχεδόν όλο το πρώτο ημίχρονο λόγω (2) φάουλ, β) λόγω της μικρής έως μηδαμινής προσφοράς των ξένων παικτών (σ. σ. όσων απέμειναν δηλαδή) έχει αλλοιωθεί η ομάδα και το τεχνικό επιτελείο υποχρεώθηκε σε… άτακτη αλλαγή ρόλων και πλάνων για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αγώνων, γ) ενώ φτάνει στο σημείο να προηγηθεί με +7 (36 δευτερόλεπτα πριν το τέλος) με αφέλεια που δεν συναντά κανείς ούτε στο παιδικό Πρωτάθλημα επιτρέπει τον ΠΑΟΚ να οδηγήσει το παιχνίδι στην παράταση. Τι έγινε εκεί; Μόνο όλοι όσοι ήταν στο Παλέ ξέρουν. Γιατί πέρα από το ψυχολογικό βάρος, υπήρχε και μια (δικαιολογημένα) ξενερωμένη κερκίδα.

Αυτό που σίγουρα έχει ο Άρης είναι αυτογνωσία. Ξέρει δηλαδή ότι απέναντι σε κλειστές άμυνες δεν μπορεί να βάλει περισσότερους από 60-65 πόντους. Αυτό ισχύει από την αρχή της χρονιάς. Στα τρία παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ σημείωσε κατά σειρά 62, 58 και 61 στην κανονική διάρκεια. Με τον Παναθηναϊκό έβαλε 59 και 54, με τον Ολυμπιακό 63 και 55, ενώ με την ΑΕΚ σε Κύπελλο και Πρωτάθλημα στο Παλέ… έσπασε το φράγμα των 70 πόντων.

Υπό αυτές τις συνθήκες, ο Άρης έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στην άμυνα και στην ελληνική φιλοτιμία. Προσέξτε, δεν κάνουμε διαχωρισμούς αλλά αυτό είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων. Κι έτσι ο Σίμτσακ είναι στο παρκέ για τουλάχιστον ένα ημίχρονο και μαζεύει 12 ριμπάουντ, ο Ξανθόπουλος «σκάει» με 37 λεπτά συμμετοχής και πάει λέγοντας. Είναι αυτός ο Άρης που προαναγγέλθηκε; Ασφαλώς όχι.

Πάμε στους ξένους. Με βραχυκυκλωμένο τον Κάμινγκς και τον Ντραγκίτσεβιτς να ψάχνει και να μη βρίσκει ένα καλό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, μένουν οι Τζάκσον και Σκοτ. Παιδιά για τα οποία η πρόταση του Άρη ήρθε ως μάννα εξ’ ουρανού. Ο πρώτος μπορεί να σπρώξει, να παίξει λίγο ξύλο αλλά μέχρι εκεί, ενώ ο δεύτερος είναι λογικό να μην έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή του για παιχνίδι τόσο μεγάλης σημασίας διότι ουδέποτε στην καριέρα του έχει δώσει σχετικό αγώνα. Κι όλ’ αυτά συνδυάζονται με το άθλιο ποσοστό του 15% στα τρίποντα (4/26), με 13 χαμένες βολές και 16 λάθη. Οι δε Έλληνες σημείωσαν χθες τους 55 από τους 69 πόντους της ομάδας τους.

Πάμε στον ΠΑΟΚ. Η τωρινή ομάδα ουδεμία σχέση έχει μ’ αυτή που άρχισε τη χρονιά γιατί είναι πλήρης και… πιο πλήρης από τον αντίπαλό της. Σε κάθε θέση υπάρχουν τουλάχιστον τρεις επιλογές, αλλά το πρόβλημά της είναι στον «άσο» γιατί εκτός του Απόλλωνα Τσόχλα δεν έχει πλέι μέικερ που να διαβάζει παιχνίδι.

Λόγω υλικού, ο Σούλης Μαρκόπουλος έχει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης πολλών διαφορετικών σχημάτων κι αυτό έκανε στο ντέρμπι. Είτε να επιδιώξει το ανοιχτό παιχνίδι με τον ΜακΦάντεν στον άσο και τον Σόμπι στο δύο, είτε να πάει συντηρητικά με Τσόχλα ή Κόνιαρη στον άσο. Με το Λαύριο δοκίμασε τον Χρυσικόπουλο στο «3» και χρησιμοποίησε για αρκετή ώρα τους Κλάντον, Ασκα στους ψηλούς, όπως επίσης «έβγαλε» και πολλά κοντά σχήματα λόγω της δυνατότητας που του δίνουν τα χαρακτηριστικά των Χρυσικόπουλου, Πέινερς και Μαργαρίτη.

Ο Δικέφαλος έπεσε στην παγίδα που κάποτε ο ίδιος είχε στήσει στον Ξανθόπουλο. Στην αρχή του παιχνιδιού ο Άρης δεν είχε δώσει βάση στο 27% του Σόμπι έξω από τη γραμμή του τριπόντου και η προσαρμογή του στον Αυστραλό ήταν κακή. Όταν αποφάσισε να του δώσει το τρίποντο, ο Σόμπι έκανε 0/8. Προσέξτε, ο μοναδικός παίκτης του ΠΑΟΚ με διψήφιο αριθμό πόντων και ο πρώτος σκόρερ του αγώνα.

Πέρασε την μπάλα στους Κλάντον, Άσκα ελπίζοντας ότι θα πάρει πράγματα από τους Αμερικανούς αλλά του έδωσαν 5/13 σουτ. Στα πολύ ουσιαστικά προβλήματα γι’ αυτόν ήταν τα 1/14 τρίποντα των Σόμπι, ΜακΦάντεν αλλά και οι βολές του τελευταίου. Υπό την έννοια ότι, το να έχει ο Κλάντον 1/5 βολές δεν στοιχειοθετεί είδηση. Δεν ισχύει το ίδιο με τις 3/8 του ΜακΦάντεν.

Στο δια ταύτα. Το σημείο κλειδί για τον Άρη στον δεύτερο αγώνα είναι το μακρινό σουτ. Και χθες(29/4) αν έβαζε 1-2 σουτ, θα δημιουργούνταν χώροι για τον Κάμινγκς. Όσο δεν έβαζε, ο ΠΑΟΚ έκλεινε τους διαδρόμους στον Αμερικανό και είχε το κεφάλι του ήσυχο. Ο Βασίλης Ξανθόπουλος εκτίμησε ότι η άμυνα είναι αρκετή για να κάνει ο Άρης το 0-2, επί τούτου όμως έχουμε τις ενστάσεις μας.

Ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα παρουσιαστεί διαφορετικός γιατί λογικά δεν θα επιλέξει το συντηρητικό παιχνίδι που απέδωσε στο Παλέ. Και γι’ αυτόν, το μακρινό σουτ είναι το μυστικό διότι ο Άρης δεν θα τον αφήσει να βρει πόντους στο transition game.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Βασίλης Βλαχόπουλος
Βασίλης Βλαχόπουλος

Ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία στα τελευταία χρόνια της… λαδόκολλας. Χάριν οικονομίας, το λευκό χαρτί χρησιμοποιούταν σε έκτακτες και ιδιαιτέρως σοβαρές καταστάσεις, ούτως ή άλλως ήταν δυσεύρετο. Πρόλαβε τη διαδικασία αποστολής των φαξ, αλλά και τις πρώτες συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τη λαστιχένια κεραία που θύμιζαν στρατιωτικούς ασυρμάτους.

Παρακολουθεί όλες… τις μπάλες, αλλά η αδυναμία του είναι η πορτοκαλί, η σπυριάρα, λόγω της ειδοποιού διαφοράς μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Στο μπάσκετ ΠΑΝΤΑ κερδίζει ο καλύτερος. Στο ποδόσφαιρο, μπορεί να κερδίσει ο πιο τυχερός.

ΥΓ: Οσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα περιοδικά κι αν πέσουν στα χέρια του, το «Τρίποντο» ήταν, είναι και θα είναι το κορυφαίο forever and ever.