Η Toyota εξέλιξε νέο 1.000αρη κινητήρα για το Aygo

Η Toyota εξέλιξε νέο 1.000αρη κινητήρα για το Aygo
Η δεύτερη γενιά του Aygo θα εφοδιάζεται με έναν εντελώς νέο κινητήρα 1,0 λίτρου που δίνει έμφαση στην οικονομία.

Ένας εντελώς νέος 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,0 λίτρου εξελίσσεται από την Toyota για το νέο Aygo. Οι Ιάπωνες υπόσχονται ότι είναι αποδοτικότερος, με χαμηλότερη κατανάλωση.

Αυτό το επιτυγχάνουν αυξάνοντας τη σχέση συμπίεσης στο 11,5:1 και βελτιώνοντας τη θερμική απόδοση του κινητήρα σε ποσοστό που φθάνει το 37%. Επιπλέον, το νέο σχήμα της εισαγωγής αέρα βελτίωσε τη ροή του στο εσωτερικό του κινητήρα.

Η Toyota ανακοινώνει ότι ο νέος κινητήρας είναι ελαφρύτερος, με την πολλαπλή εξαγωγής να είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή των κυλίνδρων, με απώλειες από τις τριβές των κυλίνδρων να είναι πλέον μικρότερες.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Toyota, ο νέος κινητήρας θα έχει μέση κατανάλωση 4,1 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 θα περιορίζονται στα 95 γρ./χλμ.

Παράλληλα με τον νέο κινητήρα του 1,0 λίτρου που θα δούμε μέσα στο καλοκαίρι να περνά στο Aygo, η Toyota εξελίσσει και θα παρουσιάσει έναν ακόμα κινητήρα βενζίνης, ανάλογης φιλοσοφίας, αλλά 1,3 λίτρων, που θα χρησιμοποιεί και τον κύκλο του Atkinson, το σύστημα που συναντάμε στην πιο πρόσφατη υβριδική γενιά της Toyota.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!