Κέρδη 23.967 ευρώ με κάθε πώληση μίας Ferrari

Πέτρος Πιτσίνης
Κέρδη 23.967 ευρώ με κάθε πώληση μίας Ferrari
Η Τοyota κερδίζει τα περισσότερα χρήματα ανά πώληση αυτοκινήτου μεταξύ των κατασκευαστών μαζικής παραγωγής και η Ferrari στην κατηγορία premium.
Το Κέντρο Ερευνας Αυτοκινήτου CAR του πανεπιστημίου του Ντούισμπουργκ/Εσεν στη Γερμανία υπολόγισε πόσα χρήματα κέρδισε ή έχασε πέρυσι κατά μέσο όρο κάθε μία αυτοκινητοβιομηχανία ανά πώληση αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την έρευνα ο πιο κερδοφόρος μαζικός αυτοκινητοκατασκευαστής στον κόσμο είναι η Toyota με 1.558 ευρώ κέρδη ανά πώληση οχήματος. Το συγκεκριμένο νούμερο αντιστοιχεί σε 8,8% περιθώρια κέρδους στη μέση τιμή ενός Toyota. Η VW, που καταδιώκει την Toyota με στόχο να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο, περιορίζεται σε 616 ευρώ κέρδη ανά αυτοκίνητο ή 2,9% περιθώρια κέρδους. Βεβαίως τα πολλά λεφτά βγαίνουν από τις πωλήσεις μοντέλων της premium κατηγορίας υψηλού γοήτρου. Ρεκόρ κερδών ανά πώληση εμφανίζουν εδώ οι Ferrari/Maserati με 23.967 ευρώ, δηλαδή με ποσοστό κέρδους 14%. Η Porsche εμφανίζει ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους με 18%, όμως το μέσο κέρδος της ανά πώληση ανέρχεται σε 16.639 ευρώ. Στο ταμείο της BMW μπαίνουν κατά μέσο όρο 3.390 ευρώ κέρδη από την πώληση καθενός μοντέλου της, στης Audi 3.188 ευρώ και στης Mercedes/Smart 2.558 ευρώ. Οι υπόλοιποι σημαντικοί αυτοκινητοκατασκευαστές εμφανίζουν τα εξής κέρδη: Chrysler 1.281 ευρώ (6,1% ποσοστά κέρδους), Hyundai 962 ευρώ (9%), Kia 802 ευρώ (6,7%), Nissan 736 ευρώ (4,7%), Ηοnda 731 ευρώ (4,6%) και Skoda 567 ευρώ (5,1%). Ωστόσο υπάρχουν και μάρκες, που βάζουν χρήματα από τις…τσέπες τους με κάθε πώληση ενός μοντέλου τους. Έτσι η Fiat έχει 224 ευρώ ζημιά ανά πώληση, η Renault 283 ευρώ, η Seat 331 ευρώ, ο όμιλος Peugeot/Citroen 370 ευρώ, η GM Europe 607 ευρώ και η Ford Europe 891 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!