O Μάσιμο Ταμπουρίνι άφησε κληρονομιά τις δημιουργίες του.

Γιώργος Βαρίνος
O Μάσιμο Ταμπουρίνι άφησε κληρονομιά τις δημιουργίες του.
Η επάρατη νόσος μας στερεί τον μεγαλύτερο σχεδιαστή μοτοσυκλετών όλων των εποχών.

Ο Μάσιμο Ταμπουρίνι πέθανε χτές από επιπλοκές της υγείας του, που οφέιλονται στην μάχη που έδινε με τον καρκίνο των πνευμόνων που δυστυχώς διέγνωσε πολύ αργά. Ο Ταμπουρίνι υπήρξε ο μεγαλύτερος σχεδιαστής μοτοσυκλετών και ουσιαστικά οδήγησε τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών εκεί που βρίσκεται σήμερα. Δύο από τις πιο χαρακτηριστικές του δημιουργίες ήταν η Ducati 916 και η MV Agusta 750 F4 που πολύ σωστά, ωs έργα τέχνης παρουσιάστηκαν στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της νέας Υόρκης. Μαζί με τους Βαλέριο Μπιάνκι (ΒΙ), Τζιουζέπε Μόρι (ΜΟ), ο Ταμπουρίνι (ΤΑ) δημιούργησε την ΒΙΜΟΤΑ. Mια σημαντική ιταλική μάρκα που κατάφερε μάλιστα να κερδίσει το 1980 ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία των 350 κ.εκ.

Στην Bimota έμεινε μέχρι και το 1983 όταν ο Κλαούντιο Καστιλιόνι του ζήτησε να αναλάβει τον βασικό σχεδιασμό των νέων μοτοσυκλετών της Cagiva και της Ducati,.Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Τι να πρωτοθυμηθούμε. Την Cagiva Aletta Oro 125, την Freccia 125 αλλά και το πασίγνωστο Mito. Tο 1986, ο Ταμπουρίνι ανέλαβε τον σχεδιασμό των μοντέλων της Ducati. To Paso 750 υπήρξε το μοντέλο που γύρισε σελίδα στην εταιρία από την Μπολόνια ενώ ακολούθησαν το 851, 888 και φυσικά η Ducati 916. Η συνεργασία του με τον Καστιλιόνι συνεχίστηκε και με το νέο του απόκτημα. Την MV Agusta!

H MV Agusta F4 750, η Brutale και η MV Agusta F3 675, ήταν τα πιο πρόσφατα και ανεπανάληπτα δημιουργήματά του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!