«Είμαστε πρωταθλητές, όλα καλά»
Η σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο, το οποίο ανήκε σε δυο Ισπανούς οπαδούς, που πήγαιναν στον τερματισμό για να υποστηρίξουν τον τοπικό τους ήρωα, Ντάνι Σόρντο, ήταν η αιτία που εγκατέλειψε τον αγώνα στην Ουαλία ο Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο Γάλλος έμεινε εκτός την τρίτη ημέρα, όμως είχε εξασφαλίασει τον τίτλο από την πρώτη. Σ' αυτό το... μαξιλαράκι κάθισε ο οδηγός της Citroen, όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις του.
«Ήμασταν σε κομμάτι δρόμου και χτύπησαν ένα αυτοκίνητο μπροστά. Έκανα στην άκρη, αλλά αυτός πήγαινε σε λάθος πλευρά και τρακάραμε. Δεν ήταν μεγάλη σύγκρουση, όμως το ψυγείο έχει οπές, γι' αυτό δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε. Όμως, όλα καλά, είμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές, γι' αυτό κανένα πρόβλημα», ήταν τα λόγια του οχτώ φορές, πλέον, παγκόσμιου πρωταθλητή. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από τη σύγκρουση αυτή δεν υπήρξαν, ευτυχώς, τραυματίες.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!