Πρόστιμο για Σουμάχερ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google Ο Μίκαελ Σουμάχερ τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο ύψους 5000 ευρώ από τους αγωνοδίκες επειδή καθυστέρησε να μπει στα πιτς κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Σουζούκα.
Με χρηματικό πρόστιμο από τους αγωνοδίκες ξεκίνησε το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός καλείται να πληρώσει 5000 ευρώ για καθυστερημένη είσοδο στα πιτς στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές. Από εκεί και πέρα, στο... σκαμνί κάθισαν και οι Χάμιλτον, Μπουέμι, Κοβαλάινεν και Σένα, οι οποίοι αγνόησαν την κίτρινη σημαία, όταν αυτή υπήρχε στην πίστα. Οι τέσσερις πιλότοι απολογήθηκαν για την παράβαση, όμως δεν τους επιβλήθηκε κάποια ποινή.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!