Η γκολάρα του Λέτο, ο Στιλ και τα συνεχιζόμενα λάθη του Στραματσόνι!

Η γκολάρα του Λέτο, ο Στιλ και τα συνεχιζόμενα λάθη του Στραματσόνι!

bet365

Ο Τασος Νικολογιάννης γράφει για την γκολάρα του Λέτο που κράτησε ζωντανό τον κακό Παναθηναϊκό στην Νέα Σμύρνη τη νέα γκάφα του Στιλ, αλλά και τον Στραματσόνι, που κάνει τα ίδια λάθη και η ομάδα δεν παρουσιάζει την παραμικρή βελτίωση.

Eτσι όπως ήρθε χθες το παιχνίδι και πάλι καλά να λέει ο Παναθηναϊκός, που δεν έφυγε με άλλη μία ήττα από την Νέα Σμύρνη. Αυτό έγινε, διότι ο Λέτο για άλλη μία φορά αποδείχθηκε πόσο παικτάρα είναι και έβαλε ένα γκολ δικής του κλάσης. Με γρήγορη περιστροφή και εκτέλεση. Ο Λέτο, που ναι δεν έχει την εκρηκτικότητα , που είχε, ο Λέτο, που φάνηκε κουρασμένος στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά είναι τόσο μεγάλος παίκτης , που μία στιγμή να βρεθεί το γκολ θα το βάλει. Δεν το έβαλε ο Μπέργκ στο δοκάρι και σε μία δύο ακόμα ευκαιρίες, που είχε μέχρι το 32 το έβαλε ο Λέτο και ισοφάρισε σε μία στιγμή, που ο Παναθηναϊκός φαινόταν παραδομένος και εξαφανισμένος στο γήπεδο. Πάλι δέχθηκε γκολ από ανοησία και παιδικό λάθος των παικτών του με ευθύνη στον Νάνο, που γυρνάει την μπάλα, στον Μολέδο που την αφήνει για τον Στιλ και στον Αγγλο, που σκέφτεται ότι αν την πιάσει με τα χέρια θα δοθεί έμμεσο και τελικά την αφήνει …δώρο στον Ανσαριφάντ που σκοράρει. Μιλάμε για συνεχόμενη ανοησία, που δεν επιτρέπεται για παίκτες, που αγωνίζονται στον Παναθηναϊκό. Ο Στιλ είχε κάνει στο ίδιο γήπεδο λάθος και είχε δώσει τη νίκη στον Πανιώνιο στο πρωτάθλημα. Πιο μετά βεβαια ο Αγγλος νίκησε στο τετ-ατ-τετ τον Ανσαριφάντ, αλλά τα λάθη που έχει κάνει φέτος αποδεικνύουν γιατί ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάρει τερματοφύλακα έτοιμο να παίξει αν χρειαστεί.

Είπα ότι ο Λέτο έσωσε τον Παναθηναϊκό από την ήττα. Η ομάδα έπαιξε καλά στο πρώτο μισάωρο και μετά για όλο το υπόλοιπο διάστημα δεν πάτησε περιοχή. Μία ομάδα χωρίς πλάνο, χωρίς αυτοματισμούς, χωρίς ρόλους μία ομάδα που από την ημέρα, που ήρθε ο Στραματσόνι δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή βελτίωση. Με εξαίρεση δύο-τρία παιχνίδια στην αρχή ο Παναθηναϊκός στα περισσότερα ματς παρουσιάζεται …..αντιτουριστικός. Η ομάδα δεν βλέπεται , όπως και χθες μετά το 32. Ο Στραματσόνι λέει, ότι δουλεύει στις στημένες φάσεις και όποτε κερδίζει φάουλ η κόρνερ η ομάδα πάει χαμένο. Ειδικά τα φάουλ. Τι δουλεύει στις προπονήσεις ο ίδιος το ξέρει, αλλά στο γήπεδο δεν βγαίνει. Χθες δύο φάουλ έξω από την περιοχή έγιναν αντεπίθεση για τον Πανιώνιο, διότι οι παίκτες του Παναθηναϊκού τα έπαιξαν με πάσα και εχασαν την μπάλα.

Ένα μήνα είχαμε να δούμε τον Παναθηναϊκό και αντί να τον δούμε πιο φρέσκο και με περισσότερα τρεξίματα τον είδαμε κουρασμένο(!) και χωρίς τρεξίματα ειδικά στο τέλος. Και τους παίκτες με εξαίρεση τον Λέτο, τον Μπέργκ, τον Μέστο, τον Μολέδο να μοιάζουν ότι κάνουν αγγαρεία και να έχουν το μυαλό τους αλλού…. Και μετά ο Στραματσόνι μίλησε πάλι για τη νοοτροπία. Για το γεγονός, ότι η ομάδα φάνηκε να χάνεται μετά το γκολ, που δέχθηκε.Νοοτροπία, νοοτροπία συνεχεια το ίδιο. Το καταλαβαίνω και το λέω και εγώ για τη νοοτροπία που έχει η ομάδα, αλλά εσύ ρε κόουτς τι κάνεις τόσους μήνες εδώ για να αλλάξεις αυτή τη νοοτροπία; Διότι αν κάνεις και δεν έχεις πετύχει τίποτα, ε τότε υπάρχει θέμα.

Για να μην πω για τις εμμονές του Ιταλού τεχνικού. Εβγαλε χθες τον Λέτο, για να βάλει τον Μαμούτε, ο οποίος όσο παίζει τόσο δείχνει, ότι το παιδί δεν μπορεί και εκθέτει τον προπονητή του που επιμένει. Την ίδια ώρα ήταν εκτός αποστολής ο Καλτσάς, ο οποίος έκανε το ……λάθος να σκοράρει στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για το πρωτάθλημα και από τότε τον εξαφάνισε ο προπονητής του. Και στο φιλικό με την Καλλιθέα ακόμα και εκεί 10 λεπτά έπαιξε αλλαγή, αλλά σκόραρε. Σκόραρες κύριε Καλτσά κάτσε εκτός αποστολής. Αυτό είναι το μήνυμα του Στραματσόνι, που τείνει να εξαφανίζει παίκτες. Από το γήπεδο …εξαφανίζει τον Βιγιαφάνιες, που φωνάζει ότι η θέση του είναι πίσω από τα φορ μα αυτός παίζει μόνιμα στην άκρη σε ένα 4-4-2 σε ευθεία. Ο Μπουμάλ, που πριν τραυματιστεί έκανε φοβερά παιχνίδια τώρα μπαίνει κάποιες αλλαγές. Είναι κάποιοι παίκτες, που δεν μπορούν να παίξουν καλύτερα, αλλά είναι και αρκετοί που παίζουν πολύ κάτω από αυτό που μπορούν. Και όταν οι παίκτες παίζουν κάτω από αυτό, που μπορούν την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο προπονητής.

Το κυριότερο; Η ομάδα μετά από τόσους μήνες του Στραματσόνι στον πάγκο δεν έχει ταυτότητα. Το ματς με τον ΠΑΟΚ ακολουθεί. Αν ο Παναθηναϊκός παρουσιάσει τα ίδια χάλια τα χθεσινά δεν βλέπω πως θα κερδίσει, διότι είδα τον ΠΑΟΚ και μου άρεσε κόντρα στην ΑΕΚ, που ήταν και αυτή μαύρο χάλι. Μακάρι να πέσω έξω αλλά εμένα ο Στραματσόνι δεν με πείθει, ότι μπορεί να φτιάξει έναν νικητή και ελκυστικό Παναθηναϊκό. Από αυτά που βλέπω μέχρι τώρα πάντα μιλάω. Ακόμα και για την πρωτιά στα play off εχω σοβαρές αμφιβολίες , αλλά τις πιο πολλές τις έχω στη δυνατότητα τη νέα χρονιά ο Στραματσόνι να φτιάξει μία ομάδα, που θα είναι ανταγωνιστική σε Ελλάδα και Ευρώπη

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης

Το σαράκι της δημοσιογραφίας του μπήκε από πιτσιρικάς, όταν γύρναγε από το σχολείο και άκουγε τις περιγραφές αγώνων στο ραδιόφωνο έλεγε ότι ήθελε να ασχοληθεί με την αθλητική δημοσιογραφία. Άρρωστος Παναθηναϊκός έγινε από τον πατέρα του και αρχισε από μικρός να πηγαίνει στα γήπεδα. Όταν τελείωσε την φοίτησή του στο εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας το όνειρό του ήταν κάποια μέρα να ασχοληθεί με το ρεπορτάζ της αγαπημένης του ομάδας. Η αρχή της καριέρας του έγινε από τα χαμηλά ρεπορτάζ στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Τότε μεγάλο σχολείο, θυμάται πλέον με θλίψη αυτή την εφημερίδα και πως την οδήγησαν στον αφανισμό αυτοί που την διοικούσαν. Αφού πέρασε από ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β' Εθνικής, διαιτησίας το καλοκαίρι του 1986 έγινε το όνειρό του πραγματικότητα και ανέλαβε το ρεπορτάζ Παναθηναϊκού. Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» , πήγε στο SPORTIME και μετά στην SPORTDAY όπου δουλεύει μέχρι σήμερα.

Σταθμός για την καριέρα του ήταν η συνεργασία του με τον Novasport fm από το 2000. Όπως λέει χαρακτηριστικά , μέχρι τότε δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του, από τότε τον έμαθε σταδιακά πολύς κόσμος. Είναι άρρωστος με την δημοσιογραφία και δεν μπορεί να σκεφτεί τον εαυτό του χωρίς να ψάχνει το ρεπορτάζ.